99% din timp, asta papă motorul. Astăzi a păpat 11.7% în regim de croazieră 115-120 kmh pe autostradă cu minunea aia agățată-n cârlig. Consum final aproape de 10%, cu Vmed 80 kmh, în total 874 km.
Incredibil cât de mult drag poate să adauge o remorcă ușoară (remorca cu tot cu încărcatură nu a sărit de 450 kg) dar de înălțime nepotrivită ! În tr 5 abia abia reușea să ajungă la 125-130 kmh, mai mult nici poveste ! Am reușit să ajung la 150 kmh in tr 4, dar nu-i o experiență de repetat.
La 90 kmh stabilizat consumă aproape 10% !
Incredibil cât de mult drag poate să adauge o remorcă ușoară (remorca cu tot cu încărcatură nu a sărit de 450 kg) dar de înălțime nepotrivită ! În tr 5 abia abia reușea să ajungă la 125-130 kmh, mai mult nici poveste ! Am reușit să ajung la 150 kmh in tr 4, dar nu-i o experiență de repetat.
La 90 kmh stabilizat consumă aproape 10% !












, noroc că nu era nimic pe sensul opus, c-așa fain o comiteam, grupa mare ! Altă problema de gen am avut la întoarcere, pe valea Oltului, unde din cauza „șanțurilor” din asfalt lăsate de TIR -uri, remorca trecând peste ele a sărit destul de sănătos cu roata din exterior într-o curbă, plecând iar la plimbare spre parapet. Norocul a fost că am pus gazul în podea și că eram în a 4-a, așa că s-a tras rapid înapoi pe trasa corectă.
N-are nimic, asta e mica. Sa vezi d'aia cu 2 axe ce frumos e
Comment