al meu 1.5 dCi:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    aveam o chestie asemanatoare cand era noua dar in treapta 1 nu statea deloc intre 600 si 1250 cum apasam putin se tura peste 1250 nu puteam sa-l tin la valori intermediare, acum nu mai face asa
    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

    Comment


    • #47
      am pus softul acum 2 ore...am mers maxim 30 de km cu ea...sa fie din cauza asta?

      Comment


      • #48
        Cum ai reusit sa faci 40.000 km intr-un an si 3 luni ?

        Comment


        • #49
          am mers foarte mult, drumuri in afara....bucuresti-pitesti de 2 ori pe saptamana...

          Comment


          • #50
            acum am intrat pe usa, m-am plimbat 3 ore, am facut teste...tot ma enerveaza ca urca prea brusc intre 2000 si 2500 de ture, ca si cum ar patina ambreiajul...si deja am emotii, pt ca pana sa o resoftez nu facea asa...astept pareri

            Comment


            • #51
              razvane masina trage sau nu
              daca ar patina ambreajul,acul ar urca intradevar dar nu ar trage deloc masina

              Comment


              • #52
                masina trage foarte bine.asta ar fi singura problema, dar face asa numai intre 2000 si 2500, in treptele 4 si 5, daca ii dau blana....lucru pe care inainte de resoftare nu il facea

                Comment


                • #53
                  Nu patineaza ambreiajul, e din cauza ca intre 2000 si 2500 rpm este cuplul maxim si acum urca mai repede in ture. Nimic anormal.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #54
                    merci mult andrei, incepusem sa ma sperii astazi am vopsit tamburii in negru mat. revin mai pe seara cu poze

                    Comment


                    • #55
                      Daca patineaza ambreiajul, in primul rand tre sa simti acest lucru (se aude cum se tureaza motorul aiurea dar viteza masinii ramane constanta), nu te lua numai dupa turometru.

                      Comment


                      • #56
                        daca mi-ar fi patinat ambreiajul, n-ar fi trebuit sa faca asa si inainte de resoftare?

                        Comment


                        • #57
                          nu patineaza mai nimic ... mai plimba-te cu ea si o sa te obisnuiesti .. sa nu accelerezi brusc am spus si mai sus, peste 2000 esti tot in jurul valorii maxime de cuplu, pe linia dreapta - vezi diagrama asta ... o fie parfum.
                          http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                          Comment


                          • #58
                            am terminat si cu tamburii, eu sunt cat de cat incantat de ce a iesit...acum sa vedem si cat o sa ramana vopseaua
                            sper sa fie asa cum ziceti voi..mai ramane sa ma obisnuiesc cu masina..sa mai fac niste km
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              Vopseaua e rezistenta la temperaturi inalte? Ca altfel o sa se cojeasca in timp.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                i-am vospit cu un spray recomandat de un baiat de la un magazin de piese auto...acum sa vedem cat o sa tina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google