Salut baieti! Sunt nou pe site, nu stiu inca cum stau lucrurile pe aici dar sunt sigur ca incet ma voi prinde si eu ! Ma bucur ca l-am descoperit si as vrea sa pot schimba diferite pareri cu voi. Detin un logan 1.5DCI din iunie 2006, varianta a-2-a fara intercooler. Am adus si eu cateva modificari la masina... Printre modificarile cele mai importante la motor care le-am facut ar fi: o noua turbina mai mare, crescand presiunea din turbo de la 0.8bari la 1.3 bari pe circuit. A doua modificare ar fi un intercooler de pe BMW motor 2.0l cu tubulatura din inox. O a 3-a modificare esentiala pe care am facut-o ar fi o resoftare de care nu sunt prea multumit. Am vazut ca exista un logan de 103 CP care a fost modificat de MASTER TUNER de care am auzit lucruri de bine cel putin aici in CLUJ. Vreau ca in urmatoarele zile sa ii sun sa-mi faca o programare, poate imi vor oferi softul potrivit pt modificarile aduse suplimentar. Pe langa cele 3 modificari mentionate mai sus, am mai scos catalizatorul, am schimbat si diametrul la evacuare, din 45mm l-am facut pe 60mm, cu bifurcatie pt 2 tobe. Momentan lucrez la sunetul evacuarii care dupa multe, multeeee incercari nu reusesc sa-l gasesc nicidecum potrivit pt urechile mele. In prezent am totul scos de pe evacuare, sper ca in curand sa gasesc solutia . Vreau sa-i intreb pe cei care se stiu la turbo diesel daca trebuie sa fie o anumita contra presiune pt ca turbina sa nu se descentreze si sa lucreze normal?? Astept pareri pro si contra...Despre tot...
Cj-25-bbi
Collapse
X
-
RE:
In primul rand trebuie luate jos de pe masina, curatate bine, apoi slefuite cu un smirghel ff fin, apoi iar curatate, degresate pt a prinde lacul de ele, apoi se sufla un fel de lac in cateva straturi, cat sa-ti placa tie cum au iesit, se lasa la uscat o zi minim, apoi se da un polish si ies asa cum le vezi
Eu cel putin am avut un prieten la o vopsitorie care s-a ocupat de treaba, dar am inteles ca ar fi ceva spray la piese auto care tot asa se sufla... Nu pot sa-ti dau mai multe detalii despre el dar ar trebui sa incerci!!
Originally posted by julianno View PostBibi stopurile pe spate cum ti leai facut ca sunt ffff faine???

Comment
-
Bine-ai venit pe forum ... si felicitari ptr un tuning de bun-gust ... adica acolo unde conteaza, sub capota!
Comment
-
RE:Victor
Salut Victor, mersi pentru primire, mersi pt parere si cum a zis si cristi, folia e omologata doar la geamurile din spate si luneta. Sa stii ca am fost oprit de vreo 2 ori si am fost intrebat de folie daca mi-e omologata sau nu, eu am zis ca da.. atunci domnu' a zis sa-i arat certificatul, eu i l-am aratatOriginally posted by victor View PostBun Venit pe forum
masina e foarte frumoasa
geamurile le ai omologate ???
dar nu a zis nimic de folia fata... Apropo e adevarat ca la Pitesti iti ionizeaza geamurile pana in 100 Euro si iti da certifcat R.A.R. si pt geamurile din fata???


Comment
-
Salut! Mersi pentru parere... Sincer nu stiu sa-ti raspund exact la intrebare.. aici in CLUJ nu este dyno test ca mi l-as fi facut pana acum sa stiu pt mine personal... dar cine mi-a facut softul a zis ca am undeva la 95CP, eu insa zic ca nu e adevarat... Asa ca o parere, ultima data cand am calculat cat scot la suta mi-a dat undeva la 11 sec (pana in). De aceea ziceam ca as vrea sa merg la MASTER TUNER pt o resoftare, ei am inteles ca iti pun masina pe test si inainte sa vezi cum e si dupa ce iti fac ei softul...Originally posted by iooon_cug View PostIn primul rand felicitari pt munca depusa.....masina arata bine....e simpla si cu niste performante mai bune decat stock ...apropo...cati caluti ai acum???
ar merge si niste proiectoare
.. noroc
Mersi pentru pareri... Referitor la modificarile exterioare... eu de la bun inceput am pornit de la ideea ca "motorul sa mearga" in rest conteaza prea putin.. Mai am putin si inchid capitolul motor cel putin pentru o perioada, doar sa reusesc sa-mi fac un soft bun.. apoi voi trece la una din categori: Pe partea vizuala la exterior.. care ar consta intr-o pereche de stopuri si una de faruri angel eyes sau interior: 4 difuri amplificate si un mp.3 care sa faca toata treaba. Ramane de vazut ;-)Originally posted by CAnnabYS View PostBine-ai venit pe forum ... si felicitari ptr un tuning de bun-gust ... adica acolo unde conteaza, sub capota!
Acum prieteni e timpul sa merg la service sa vedem daca putem scoate un sunet cat de cat placut... SPER SA AM NOROC... la a 7 incercare
te rog foloseste butonul "edit" pt a adauga/modifica ceva la un post. acel buton e activ timp de 10 minute de la postare. mersi...Last edited by crististreulea; 7 April 2008, 13:57.

Comment
-
cam putin 95CP,eu zic ca puteai sa il duci la 100CP lejer mai ales ca ai o noua turbina si intercoler mai mareOriginally posted by Bibi View PostSalut! Mersi pentru parere... Sincer nu stiu sa-ti raspund exact la intrebare.. aici in CLUJ nu este dyno test ca mi l-as fi facut pana acum sa stiu pt mine personal... dar cine mi-a facut softul a zis ca am undeva la 95CP, eu insa zic ca nu e adevarat... Asa ca o parere, ultima data cand am calculat cat scot la suta mi-a dat undeva la 11 sec (pana in). De aceea ziceam ca as vrea sa merg la MASTER TUNER pt o resoftare, ei am inteles ca iti pun masina pe test si inainte sa vezi cum e si dupa ce iti fac ei softul...
Comment
-
da...ce face cu cutia de viteze?Daca are turbina noua si intercoler mai mare...nu trebe sa puna si o cutie..''mai mare''?Rezista la 105cp???Originally posted by SUPERCAR View Postcam putin 95CP,eu zic ca puteai sa il duci la 100CP lejer mai ales ca ai o noua turbina si intercoler mai mare
Comment
-
La 102CP rezista. nu stim insa cat de mult...detalii va poate da felixb, dar un jr5 (modelul de cutie cu actionare pe cabluri, de la loganul dci85) sigur rezista mai mult decat un jh3(modelele 1.4 si 1.6mpi, 1.5dci65 si 1.5dci70).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment



















Comment