My Ride...TM-81-RZV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Ride...TM-81-RZV

    Salutare forum!

    Sunt mai vechi pe acest forum dar nu am postat pana acum pentru ca nu am avut masina.

    Acum am luat si eu un golanel diesel la second, si sunt multumit de el. Am facut vreo 600km in 4 zile si nu am avut nici o problema cu el.

    Azi am luat de la proprietar actele si am vaz ceva mai ciudat in carnetul de garantie. Acolo scrie la Interventii efectuate in temeiul obligatiei de garantie urmatoarele:
    P-PA INJECTIE
    POMPA INJECTIE
    CONDUCTE SET PORT INJECTOR x 4

    Mai ciudat mi se pare ca aceasta interventie a fost efectuata la 34.576 km, in data de 08.01.2008. Revizia de 30.000km s-a facut in data de 29.11.2007 conform Carnetului de intretinere, desi factura pt revizia de 30k km cu piesele de revizie este cu data de 07.01.2008, la 34550 km

    Atasej pozele cu Carnetul de garantie, cu Carnetul de intretinere si cu factura de la revizia de 30.000 km.

    Ajutati-ma si pe mine oameni buni sa inteleg si eu ceva. As vrea sa imi spuneti daca e grava treaba cu schimbatul pompei de injectie la 34.500 km, si mai exact de ce se schimba ea.
    Si daca a inteles cineva ceva din ce am explicat eu mai sus cu datele de revizie, sa ma lamureasca si pe mine de ce nu s-a trecut in Carnetul de intretinere data de 07.01.08 cum e pe factura si s-a trecut 29.11.2007. Ca nr de km inteleg ca poate a uitat sa mearga la 30k km, dar de ce au pus alta data.

    Mentionez ca eu am luat masina la 37.800 km, si dupa cum am spus pana acum nu am avut probleme cu ea.
    Attached Files
    :chair: :sign_war: :sword:

  • #2
    Păi dacă ai luat maşina la second , crezi că mai ai garanţie pe ea. Eu ştiu că garanţia nu este transmisibilăsau poate greşesc ?

    Oricum dacă ai pompa de injecţie nouă nu văd de ce trebuie să te ingrijorezi. Normal că pompa au schimbato datorită faptului că era defectă .Mai grav era dacă ti se strica pompa nu faptul că a fost inlocuită.
    Last edited by andrei; 4 April 2008, 11:24.

    Comment


    • #3
      Originally posted by TommyD View Post
      P-PA INJECTIE
      POMPA INJECTIE
      CONDUCTE SET PORT INJECTOR x 4
      Vezi ca scrie Rampa injectie la a 2-a pozitie iar prima se refera la pompa injectie.

      Nu iti face griji.. e un lucru bun ca a fost schimbata pompa.

      Sa te bucuri de masina cat mai mult de acum incolo!
      numar secundele

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri.

        Originally posted by daniberila View Post
        ....Eu ştiu că garanţia nu este transmisibilăsau poate greşesc ?
        Este adevarat? Stie cineva sigur daca este sau nu transmisibila garantia? Pentru ca masina mai are extenso, si mai are 1 an de garantie.
        Si daca e transmisibila, ce trebuie sa fac mai exact? Sa merg cu vanzator la dealer sa schimbe numele proprietarului?
        :chair: :sign_war: :sword:

        Comment


        • #5
          Sa o stapanesti sanatos si sa bagi numai motorina de la peco

          Comment


          • #6
            E foarte bine ca au fost schimbate rampa de injectie, pompa de injectie si conductele. Probabil au fost ceva probleme din cauza mersului subturat, a motorinei proaste sau au fost probleme din fabrica.

            Originally posted by TommyD View Post
            Stie cineva sigur daca este sau nu transmisibila garantia? Pentru ca masina mai are extenso, si mai are 1 an de garantie.
            Si daca e transmisibila, ce trebuie sa fac mai exact?
            E transmisibila garantia Extenso. Mergi la dealer cu contractul de vanzare-cumparare si o sa schimbe numele de pe contract sau daca ai card, nu mai e nevoie sa mergi nicaieri, cand o repari folosesti cardul si nu te intreaba nimeni nimic.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Era bine daca aflai cumva si cauza dece au fost schimbate,intreabal pe fostu propietar sa te lamureasca
              sigpic

              Comment


              • #8
                Cred ca singura cauza pt care au fost schimbate este ca s-au stricat, nu?
                extenso este transmisibila fara a fi nevoie sa scimbi numele de pe contract

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru raspunsuri si pentru urari.
                  F mari probleme nu imi faceam deoarece masina am luat-o de la un vecin de langa mine, deci stiu masina, stiu ca nu a fost busita, plus ca nu mi-ar fi vandut-o daca ar fi avut probleme. De motorina nu stiu ce sa zic, el zicea ca a bagat de la Petrom parca, iar eu de cand am luat-o am bagat numai SprintDIESEL de la OMV.
                  Probabil sa fi aparut probleme din cauza mersului subturat, deoarece am mers cu el si nu se indura sa o calce prea tare.
                  La mine insa nu o sa mai duca asa zile...i-am dat cox acu o sapt pe un drum Tim-Lg. Am mers o bucata cu a III pe la 3500 ture si a IV la 3800 ture sa se mai curete turbina.

                  Stau si ma tot intreb insa ce sa fie cu revizia aceea de 30.000 km... Mi se pare tare ciudat ce s-a intamplat acolo. Trebuie sa merg la el sa il intreb ce si cum, dar acum nu stiu daca e acasa. Cand vb cu el o sa mai intru sa va spun ce am aflat...
                  tare dubasa imi pare situatia...
                  :chair: :sign_war: :sword:

                  Comment


                  • #10
                    Chiar ca e ciudata treaba cu revizia, e diferenta de 2 luni.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Tot n-am reusit sa vb cu el...ma intriga din ce in ce mai mult chestia aia cu revizia...
                      Ceva idei???
                      :chair: :sign_war: :sword:

                      Comment


                      • #12
                        Posibil sa se fi facut revizia la 30.000 km, adica doar sa se fi schimbat piesele respective si pe 8.01 sa fi pus stampila, sa fie acolo.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Pai da, dar atunci de ce sunt trecuti la km 34.550?
                          Puteau sa fi trecut 29.963 km...
                          :chair: :sign_war: :sword:

                          Comment


                          • #14
                            Numai proprietarul stie de ce e asa, chiar e ceva ciudat acolo...
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Am vb cu el si zice a prima revizie a facut-o la 12.000 km si de atunci tot din 10 in 10 mii, si cand a fost sa se programeze la revizia de 30k km, avea vre-o 32.000 km, dar pana l-au programat a ajuns la 34.550 km. Zice ca nu stie nimik de ce i-au trecut ai in carnetul de intretinere revizia aia in 29.11, ca el a fost in 7.01, si a mers a doua zi dupa ea...
                              Oricum nu pare sa aiba probleme, deja am aproape 800 km facuti cu ea.

                              Am fost la o firma de intermedieri auto, si m-au programat la RAR in 9 apr. Am inteles ca trebuie sa platesc 100 RON pentru verificarea seriilor...?!?
                              Stie cineva pentru ce e mai exact aceasta taxa, ca nu imi vine sa cred ca doar pentru ca verifica ca seriile de pe masina sa fie la fel cu alea de pe talon imi iau atatia bani. Se mai fac ceva verificari?
                              Last edited by andrei; 6 April 2008, 18:42.
                              :chair: :sign_war: :sword:

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google