My Ride : Logan 1.5dCI, Rosu Ca Focul :))

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    din ce am inteles de la cineva( nu bag mana in foc) , dci`urile de la logan au o bucsa de bronz in pompa de injectie si in timp se degradeaza bucrsa respectiva si asa apar probleme , deci nu numai motorina proasta...
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #32
      motorina a mancat numai de la pompa, deci nu se pune problema.
      o sa vad maine ce si cum dupa diagnosticare si verificare.

      Comment


      • #33
        bafta, nu cred ca e asa grav.
        sigpic

        Comment


        • #34
          astazi am dus-o la "doctor", pe platforma.

          primul diagnostic : electromotor mort, dar mort de-a binelea. nici macar nu mai poate fi reparat. nu ma intrebati de ce, o sa aflu detalii la sfarsit.
          al doilea diagnostic : injector cu inel etansare defect, probabil injector defect, probabil inca un injector defect.

          Pentru demontarea electromotorului s-a dat planetara dreapta jos, plus alta chinuiala extrema. foarte ciudata amplasarea.
          Revin cu detalii despre injectoare, pompa si alte probleme in functie de cum aflu despre rezolvarea lor.
          Prima cheltuiala : electromotor second-hand, ca nou(foarte putin folosit) : 400 RON.

          si am primit si rezultatul final :
          electromotorul era problema se pare. injectoarele cica sunt in stare buna inca, o sa merg la un alt service la intrare in chitila sa fac un test de injectoare in valoare de 30 ron.
          prietenul mecanic recomanda sa le mai las, sa nu le gadil inutil acum.
          cost aproximativ (total) : 550 RON. + 30 RON test injectoare care urmeaza pe la ora 16:00.

          bun, am fost si am luat masinuta.
          porneste super ok acum, un diesel care porneste ca un benzinar.
          am primit si detalii : injectoarele nu au nimic, inca, pompa baga asa cum trebuie, turbina e ok, ce sa mai, sunt fericit.
          Mi-a dat vechiul electromotor, e praf.
          Singura problema ramasa : fumul, care mi s-a spus ca este de la conducta EGR, totul este murdar acolo, ei au spus ca este cam infundata si de-asta scoate fum asa mult. Se va rezolva si asta.

          In concluzie : 87.500km, rezolvata, apa, paie si bataie.
          Last edited by vali.iacov; 9 November 2012, 17:21. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            ti-am spus eu ca nu e asa de grav )
            sigpic

            Comment


            • #36
              Sa mai improspatam acest topic, am facut o pauza cam mare.
              Dupa transplant motor (cu tot cu anexe) masina s-a comportat ok.
              Problema cu motorul inca nu am elucidat-o, cel original a ramas in garaj, neatins. Probabil ca il voi vinde pe bucati. Doritorii pot intreba de piese.
              De la ultimele postari s-a schimbat si alternatorul, a obosit si el saracul, probabil de batranete. Am schimbat si radiator, nu curgea, dar era lovit in cateva puncte de pietre probabil, si daca tot am mai facut investitii am preferat sa fie totul ok.
              Masina se comporta foarte bine, consumul este normal, intre 4.5 afara si 5.2 - 5.7 in oras. Nu prea pot sa imi dau seama de consum in oras pentru ca nu prea circul acolo.
              Au aparut puncte de rugina, la un colt de usa (pasager), incepe sa se exfolieze lacul pe plafon pe o bucata de 5-6 cm deocamdata. Barile de protectie incep sa "piarda" bucatele de vopsea, sunt ambele vopsite integral de catre fostul proprietar, si probabil nu au fost tratate corespunzator inainte de vopsire.
              Are 138.000km acum, urmeaza revizie la 140.000, de cand am schimbat motorul am facut revizii numai la 10.000 de km cu ulei si filtru ulei/aer, iar la interval de 20.000 am schimbat filtrul de motorina.
              Fum nu scoate mai deloc, doar cand bag piciorul in ea in treapta a 3-a pe la 3500 ture da un "damf" destul de scurt. Conducta in J nu a fost curatata niciodata, probabil mai e ceva "depozitat" pe-acolo.
              Se apropie de 60.000km de la ultimul schimb de distributie, este deja programata in service Dacia - Renault, nu vreau sa risc sa schimb prin vreun service "no name", mai ales ca si lucrez in cadrul unei companii care are in componenta si acest service.
              S-au mai schimbat diverse piese gen capete de bara, uimitor, dupa 2 ani si ceva si aproape 60.000km, sau bucsi bara stabilizatoare + bielete antiruliu, nu erau duse dar am vrut sa fac un exces de zel. Ceva becuri, borne de la baterie, carcasa de la filtrul de aer, in concluzie nimicuri. Sa mai zic si de cauciucuri de iarna noi si un alt set de jante + cauciucuri vara.
              Sper sa ramana la fel de buna cum se prezinta acum, fiind din 2005 aveam un feeling ca ma va lasa repede, dar se pare ca a vrut sa imi dovedeasca ca Dacia Logan diesel nu e chiar asa de rea pe cum spun unii.
              Revin cu detalii dupa urmatoarele schimburi.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google