Red Ambition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fara suparare, suntem cativa ce am pornit inaintea ta cu modificat 1.4, ambreiaje, chiuloase, evacuari, resoftari, draci, laci, nu mere bre . Personal n-am obtinut decat un cuplu mai de jos si ... cam atat. Poate si ceva cai, gen Bator, mai lesinati asa.
    Sincer, cu banii bagati in a mea pana acum aveam motor de 1.8 sau 2.0 pus. Mai gandeste-te.
    sigpic
    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

    Comment


    • #17
      am avut 1.4 cu modificari minime si randament maxim .....
      -masina era ambiance
      -era chelita la maxim ..nu mai avea decat 2 scoici si bordul
      -jante de 4.9 kg ..anvelope premium
      -discuri usoare ventilate
      -traseu pe 50 mm
      -corp clapeta pe 50 mm
      si soft dim sport

      masina se misca bine pentru 1.4 .....stateam la o masina jumate de 16v pana la sfarsit de a 3 ...dar nu puteam sa ma iau la tranta cu nimeni si daca ma luam trebuia sa dau mereu maxim din ce putea masina .......
      Dar aia nu mai era masina si tragea doar pentru ca era usoara si motorul era nou-nout

      Ca sfat: Alt motor ,minim 1.6 16v sau gaz pe asta si plimbate de toti banii
      Last edited by lau911; 24 July 2013, 22:59.
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • #18
        m-am gandit si la varianta sa schimb motorul, dar cred ca sunt prea multe de modificat/adaptat in plus; colac peste pupaza, trebuie cumparate si altele: cutie, sistem electric, eventual alte planetare, alt ecu etc.

        daca dintre cei care au pus alte motoare pe masina sunt binevoitori sa-mi explice (pe privat, bineinteles) ce si cum au facut as fi mai mult decat recunoscator

        Comment


        • #19
          problema: am gasit un atelier de strung unde vreau sa-mi maresc CA la 48, dar strungaru mi-a zis sa vin cu CA desfacuta deja, iar io nu stiu cum sa fac asta; am scos senzoru, am scos banutu, dar cum scot acea tija care prinde banutul? uitati si niste imagini cu treaba:
          Attached Files

          Comment


          • #20
            o modificare "ieftina" ar fi sa pui internele de 1.6. este o baza de tuning mult mai buna si vei "pleca" de la 87 de cai, nu 74. daca insisti in continuare, pune admisia cu banutul modificat la 45 sau 48, o galerie de evacurare (serpi) si vezi daca te satisface.

            daca nici asa nu-i ok umbla la chiuloasa, pune o axa cu came mai agresiva. poate te vei apropia de suta de cai.

            moment in care o sa-ti dea fum un gunoi de vectra din 2000 de pe care curge rugina, si vei constatata ca ai dat foc la 1000 de euro in loc sa pui benzina sau gaz si sa te plimbi.

            Comment


            • #21
              ok, interne insemnand ce anume mai exact? vazusem pe aici un post cu interne de 1.6 puse pe 1.4, dar nu mai tin minte cine, ce si cum;
              distractia asta cat ar costa? bineinteles, piesele de la dezmembrari

              Comment


              • #22
                Eu zic sa nu te iei dupa ei . Cu 1500euro treci la supraalimentare . Cauti un kompressor la dezmembrari care tine pana in 200cp si senzatia e maxima , ii dai foc la aspirat . Iti iei injectoare , evacuare inox cat back , garnitura chiuloasa de 0.7 , pompa de benzina , afr , intercooler , admisie inox , regulator presiune si te apuci de facut . Mai pui un soft si gata , vezi userul razvanypo .

                Comment


                • #23
                  @abulache cam fabulezi pe aici , Razvan avea in jur de 110-120cp iar Groza 160cp din kompresor(ambii cu 1.6) , de unde 200? Nici nu cred ca tin internele 200 de martogi. Pe aspirant nuprea ai ce facem mai mult de 100-110 nu vei scoate.
                  @eu_de_fapt daca vrei ceva "strong" gandeste-te serios la un swap . Te respect pentru faza cu "unde mai e pasiunea de tuning daca schimba masina? ". 1.4 e cauza pierduta , cel putin aspirant. Vorbeste cu AleXpeed de kitul turbo poate faceti vreo combinatie (daca il mai are )
                  I changed her oil , she changed my life
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Tu vorbesti ca sa nu taci ? E incredibil postul tau . M-am uitat 2 minute la monitor si am ramas fara ganduri . 1. Kompressor care suporta pana la 200cp , pt motoare pana in 2 litri , nu neaparat sa scoata el 200 , am zis un kompressor care suporta maxim 200 si e suportabil pt 1.4 . 2. Eu ce tot zic ? Sa renunte la aspirat , 110cp din 1.4 e vis . E mult mai costisitor un turbo si nu recomand . Un kompressor e mai fiabil si mai bun la mersul de zi cu zi neavand lag precum turbinele . Razvanypo are 150cp (cel putin atat a declarat la chinatown) cu presiune 0.6-0.7 , deci mai bagi 1200e in interne forjate si cu 2 bari scoti lejer 200cp .

                    Comment


                    • #25
                      multumesc pt aprecieri, dar baieti hai sa nu ne certam acum; si eu la randul meu va respect pt cunostintele dobandite despre mecanica auto, dar stiti foarte bine ca nu bate poza cu mireasa de fiecare data; intr-un manual scrie intr-un fel, in altul altfel, teoria nu potriveste cu practica si tot asa;

                      iar off topic: legat de combinatii, sunt adeptul trocului; pot sa ofer servicii de cosmetica auto; cine e interesat sa sara cu ce ofera el;

                      stima!

                      pana sa deschid topicul am facut multe documentatii cu privire la upgrade-ul dorit, iar acum am ajuns la concluzia ca-l voi face doar pt mine si nu pt liniute; asadar masinuta intra de astazi in lungul drum catre oleaca mai bine )
                      Last edited by eu_de_fapt; 25 July 2013, 17:56. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Ii bagi benzina buna ? In viitor la ce modificari te-ai mai gandit ? Din chiuloasa ai luat ?

                        Comment


                        • #27
                          am tinut-o o perioada buna cu carera fx 100 de la omv, pana am observat ca se arde la fel ca 95 de la alte benzinarii; apoi am bagat 95 de la omv: super viata; recomand aceasta benzina, are aceleasi performante ca cea de 100, insa tine mult mai mult;
                          din chiuloasa inca n-am luat pt ca visam la o axa sport si-am zis sa nu deranjeze supapele daca iau; asa ca inca mai astept; deocamdata nu vreau sa las balta galeria aia; vreau neaparat s-o vad pe masina;

                          ma bate gandul sa-i scot catalizatoru
                          Last edited by eu_de_fapt; 25 July 2013, 18:59. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            E vreo 12 mil o galerie de inox , face o treaba buna . Daca vrei sa ai probleme cu cap-de-creta scoate-l . Il poti inlocui cu unul sport cu 200cel dar nu merita investitia a 3-4mil decat ca ultima modificare . Benzina de 98 ?cum ti se pare ?merita cativa banuti in plus ?

                            Comment


                            • #29
                              nu merita niciun banut in plus nicio benzina. S-au facut si refacut sute de teste si s-a demonstrat ca la masinile cu puteri mici nu exista nicio modificare in putere (modificarea este atunci cand ai avansul marit si sa nu detoneze). Eu merg de cand ma stiu cu luokil 95 (dupa spusele tuturor cea mai proasta benzina si masina merge perfect si trage la fel de bine) Decat sa te complici cu internele mai bine iei motor de 1.6 capsulat in jur de 250 E, montaj gasesti la 200-300 lei, si castigi din prima 10 cai frumosi. Faci o galerie de evacuare, faci si ga;leria de admisie si se termina balciul, vei avea cuplu si iti va placea masina. Nu va fi deloc wow dar se va misca simtitor mai bine.

                              Comment


                              • #30
                                Da si cu ocazia asta poate sa pastreze volanta si head-coverul de 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google