Logan 1.6 MPI By Renault

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am schimbat kit-ul de accesorii cu unul nou de origine la service-ul autorizat Dacia de unde am cumpatat masina, ma costat 441 lei, cam mult dar asta e. Am scapat de scartaitul care se auzea pana se incalzea motorul si se mai auzea incet la relanti si dupa incalzire.

    Cei de la service au reusit sa puna inapoi sufele de la reglaj faruri care au sarit cand am montat AC, eu nu am reusit sa le pun, am mers o vreme fara reglaj faruri functional, noroc ca nu s-au dereglat farurile cand au sarit sufele. Acum functioneaza tot pe masina.
    Last edited by Andy96; 30 January 2017, 16:38. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #62
      Masina a facut 50 000 km si a revenit la stat mai mult in garaj decat pe drumuri, nu mai face naveta. O voi mai tine ceva timp si o vand ca m-am plictisit de ea. Am schimbat rotile de iarna cu cele de vara si la strangerea prezoanelor rotii stanga fata s-a rupt un prezon, l-am scos pe cel rupt cu bormasina si am pus unul nou de origine. La roata stanga spate s-au stricat 3 filete din capacul tamburului la strangerea prezoanelor si nu se mai pot strange 2 prezoane si al 3 lea strange putin, trebuie sa schimb capacul tamburului. A fost capacul tamburului defect din fabrica cred. Daca ma mai supara asa o vand mai repede decat mi-am propus.
      Attached Files

      Comment


      • #63
        Dar cu ce strangi prezoanele alea, de se rup si se strica filetul? Sau ai dat cu vaselina pe ele?
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #64
          Nu s-a dat cu vaselina pe ele niciodata. Prezonul care s-a rupt a fost strans prea tare la vulcanizare si s-a rupt la desfacere. La capacul tamburului s-au desfacut greu prezoanele la care s-a stricat filetul.

          Comment


          • #65
            E material firav , daca te pricepi da alt filet si gata , Loganul are la suruburile de la roata filet de M12x1.5 , poti face filet de M14x1.5 cu suruburi de Golf daca nu ma insel.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #66
              Ia spune-ne tu Andy.....este adevarat ca atunci cand mergi la vulcanizare suruburile ti le strang cu pistolul de impact?

              Comment


              • #67
                Da, au fost stranse cu pistolul de mai multe ori si s-au stricat filetele in timp.

                Originally posted by prometheus View Post
                E material firav , daca te pricepi da alt filet si gata , Loganul are la suruburile de la roata filet de M12x1.5 , poti face filet de M14x1.5 cu suruburi de Golf daca nu ma insel.
                Am cautat pe net si am gasit ca prezoanele de marimea care zici tu sunt de golf 4-5. Multumesc pentru ideie. M-am gandit si eu la asta, am intrebat un mecanic si mi-a zis ca nu poate sa faca alte filete ca acel capac e din fonta.

                Comment


                • #68
                  La fonta nu prea ai ce sa-i faci....

                  Ori mergi in 3 prezoane ( aiurea rau) ori:

                  - cumperi tamburi noi
                  -cumperi tamburi din dezmembrari...

                  Orice ai face, ai grija data viitoare si nu-i mai lasa sa stranga cu impact....da-le cheia clasica

                  La alte masini ( vag ca tot ati dat exemplu) diametrul prezoanelor e mai mare, inclusiv la polo....asta pt doreii care supra strang, e mai greu sa rupi prezoane/filete....

                  Inca o data....nu-i mai lasa sa stranga la impact

                  E moda la noi, romanii au descoperit cheia de impact, mai nou desfacem si motoarele cu impact....muschii au ramas acasa.....problema e la strans, ca nu se strange la cuplu si e ff usor sa bulesti filete cu cheia de impact

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Hirayama View Post
                    Ia spune-ne tu Andy.....este adevarat ca atunci cand mergi la vulcanizare suruburile ti le strang cu pistolul de impact?
                    La vulcanizare le atrag atenția sa nu mai strângă prezoanele cu pistolul și ca prefer sa le strâng manual, după ce m-am chinuit sa desfac o roata care făcuse pana. Un coleg si-a schimbat rotile la Opel și a vrut sa desfacă , roata, a rupt coarba în cruce și roata nu s-a clintit, dacă avea pana, plângea lângă masina.

                    Comment


                    • #70
                      Da....sau dupa ce iti strang roata la impact le dai cheia in mana si ii pui sa o desfaca )))).......insa raul a fost facut, au fortat deja in filet


                      Beleaua e si mai mare la rotile de aliaj.....la tabla se ovalizeaza gaurile de la strans dar e..tabla - la aliaj se pot ovaliza dar se pot si fisura/sparge cu gauri chiar de 2-3 cm.....care daca apar in mers la ceva viteza.....

                      Ovalizatul gaurilor prezoanelor la jante (aliaj/tabla) e unul din motivele pt care se tot scriu posturi si topicuri cu "imi tremura volanul la x viteza; schimb prea des capetele de bara etc".....e ceva care uzeaza si consecintele apar incet, in timp

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Andy96 View Post
                        Da, au fost stranse cu pistolul de mai multe ori si s-au stricat filetele in timp.


                        Am cautat pe net si am gasit ca prezoanele de marimea care zici tu sunt de golf 4-5. Multumesc pentru ideie. M-am gandit si eu la asta, am intrebat un mecanic si mi-a zis ca nu poate sa faca alte filete ca acel capac e din fonta.
                        Se poate face alt filet fara probleme in tambur , trebuie insa un meserias ! Te asigur ca se poate da alt filet , mecanicul ala habar nu are cu ce se "mananca" acest mestesug de dat filete in diverse materiale.
                        Last edited by prometheus; 12 April 2017, 23:01.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #72
                          Se poate face filet intr-un tambur din fontă, dar nu dimensiunea initiala! Am pățit si eu asa ceva.. mi s-au strans prezoanele exagerat de mult pana cand se invarteau in gol.. Am reusit sa le scot la pistol.. am dat jos tamburul, am fost cu el la strung.. si strugarul mi-a spus: Nu pot sa-ti refac gaura pe diametrul prezonului M12. Rectific gaura si fac filet M14 ( prezon vag )
                          Last edited by andrei_mircea; 16 April 2017, 01:52.
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • #73
                            Da, dar se mai potrivesc la gauri in jante OEM cu suruburi VAG?

                            Nu numai ca filetul este mai gros - intra pe gaura jantei oem lejer?- dar piulita din capul prezonului cum calca in locas?


                            Inca ceva....nu facutul filetului e problema, teoretic oricine cu un tarod il face; la fonta, filetul din fabrica e calit, ce face strungarul nu prea e......personal pana in 100/ora poate as merge cu improvizatie dar peste...

                            Comment


                            • #74
                              Da se potrivesc în găurile jantelor de tabla oem.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #75
                                prometheus- Tin sa te contrazic.. eu aveam jante de aliaj, si a trebuit largite gaurile prezoanelor din janta. Poate la jantele de tabla sa nu trebuiasca.
                                My turbo lag, give your MPI, a chance

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google