Logan 0.9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Foarte frumos! In concluzie, TCe-ul s-a comportat exemplar ;)

    Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

    Comment


    • #77
      Absolut exemplar!

      Comment


      • #78
        In WE am trecut Loganul Negru pe incaltari de iarna. Toata operatiunea a fost executata cu profesionalism de subsemnatul! Pentru ca aveam cateva ore libere am luat-o tacticos cu demontat rotile, curatat discurile/suruburile, montat rotile de iarna, curatat si pus la iernat p'alea de vara.
        Si pentru ca mi-am luat de curand o jucarie de facut spuma care imi place, i-am facut si o spalare ca la carte cu prespalare si 2BM de stralucea dupa, mai ceva ca atunci cand era noua!

        In rest nu sunt prea multe chestii de mentionat, cu exceptia unei probleme aparute recent si care seamana ingrijorator de mult cu ce descriu posesorii de Easy-R cu 0.9! La prima pornire de pe loc cu motorul rece apare o trepidatie la eliberarea ambreiajului. Cateodata de simte (mult mai slab) si la a doua/treia folosire a treptei 1 si dispare complet dupa. O tin sub observatie si urmeaza probabil o vizita la service!
        ODO 34001
        Attached Files
        Last edited by DannyMC; 13 November 2018, 23:31.

        Comment


        • #79
          Dupa ploaia inghetata de vineri am gasit Loganul invelit intr-o crusta groasa de gheata!
          20190126_105028_HDR.jpg
          Gheata sanatoasa nu gluma!
          20190126_112310.jpg
          Mi-a luat cam o ora de munca s-o scot de sub banchiza!
          ODO
          20190124_163310.jpg

          Comment


          • #80
            De la ultima postare au trecut ceva timp, o sa incerc sa revin la zi!
            -Revizia de patru ani a fost facuta tot la Serus asa cum scriam mai sus. La constatare (s-a constatat) ca bieleta antirasturnare era cam obosita, asa ca am inlocuit-o!
            20190509_090818.jpg

            S-a schimbat pe langa revizia normala cu ulei si filtre: curea de accesorii, role, intinzator, antigel, lichid de frana si bieleta antirasturnare.
            20190509_101452.jpg 20190509_085202.jpg 20190509_091526.jpg 20190509_091535.jpg 20190509_085307.jpg


            In total: 1956.31 lei
            20190509_142210_Burst01.jpg


            Revin cu calculul costurilor de exploatare pe anul trecut.
            • Impozit 44 lei
            • Asigurari CASCO/RCA 1548 lei
            • Revizie+schimb curea accesorii si galeti+bieleta antirasturnare 1956 lei
            • Alte cheltuieli 425 lei
            • ITP 110 lei
            • Carburant 828.89 l/ 4599.82 lei
            • TOTAL 8682 lei
            Consumul mediu pentru cei 11251 km parcursi: 7.31%

            -In "minivacanta" de Rusalii am facut o plimbare la Sinaia, la hotel Cota 1400. Dupa 7 ani de la ultimul sejur acolo am constatat cu amaraciune ca lucrurile au evoluat in directia gresita! Hotelul (cladire istorica) e intr-o paragina ce se poate observa imediat ce intri in parcarea privata, dar cu pavajul distrus in proportie de aproape 50%.
            Impresia continua in interior unde se observa acut lipsa unui management eficient: usile scartaie ca-ntr-un film horror, ferestrele (termopan) se deschid doar daca esti insistent, la baie robinetii se misca in prinderile din perete, curatenia este discutabila! Hotelul este destul de pustiu si peste tot pluteste un aer de ruina.
            Dar in ciuda acestor neajunsuri cladirea proiectata de arhitectii M. Cherembach si I. Teodorescu in 1932 se incapataneaza sa-si pastreze aerul aristocratic si exulta parfumul unei epoci de mult trecute. Camerele sunt uriase, eu am inchiriat o camera tripla care avea cel putin 30 m2!
            Recunosc ca pustietatea si ruina hotelului m-au facut sa ma simt ca in Shining, dar totusi micul dejun inclus a fost chiar decent!
            20190617_190539.jpg
            Loganul negru s-a comportat mai mult decat decent pe drumul in discutie, atat la dus cat si la intors!

            -Ieri am schimbat si tamponul superior al motorului (la revizia din Mai, mecanicul imi spusese si despre asta ca e cam obosit) si surpriza, (sau nu, pentru ca banuiam deja din comportamentul masinii ca nu poate fi vorba de ambreiaj), a disparut si trepidatia la rece de care ma plangeam in Noiembrie! Me happy!
            ODO azi Thumbnail-uri ataşate

            • 20190709_171115.jpg



            Editat de DannyMC, cu 44 minute în urmă.



            Comment


            • #81
              DannyMC Banuiesc ca nu ai "5 ani fara griji". Sunt curios ce piese s-ar fi schimbat in "5 ani fara griji" daca aveai programul inclus. Stiu ca au postat colegi carora li s-au schimbat "moka" multe repere, nu numai ulei si filtre.

              A mea a ajuns la 3600 km in fix 2 luni. Sunt foarte multumit de ea per total, exceptand mici hibe si defecte de fabricatie...

              Multi km fara probleme in continuare.

              Comment


              • #82
                Acum 4 ani nu exista programul asta cu 5 ani fara griji.
                Si oricum uzurile datorate exploatarii normale au tendinta de a fi excluse din garantie! Mersi de urare!

                Comment


                • #83
                  Sper sa nu ma injurati pt offtopic dar daca iau masina cu plata cash se mai poate opta pt programul cu 5 ani fara griji? Si daca da cat costa?
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • #84
                    Daca nu ai dat comanda si nu ai semnat nimic, nu vad de ce sa nu se poata....

                    Comment


                    • #85
                      Sa mai stergem praful pe aici.
                      Intre timp pe langa doua revizii, in Martie 2020 si Decembrie 2020, am schimbat in ordine cronologica
                      -Iulie 2019, tampon superior motor
                      -Decembrie 2019 bloc de lumini
                      -Decembrie 2020 discuri/placute de frana + verificare/rectificare tamburi

                      Niste statistici pentru anul care a trecut:
                      • Impozit 44 lei
                      • Asigurari CASCO+RCA 1597
                      • Revizie 684
                      • Carburant 839 litri/4666 lei
                      ODO astazi: 60470 km
                      Attached Files
                      Last edited by 77sky; 23 January 2021, 11:37.

                      Comment


                      • #86
                        Am cam lasat balta jurnalul de pe Logan Club! Voi incerca sa fac o scurta recapitulare si sa-l aduc la zi.
                        Evenimentele cele mai importante in ordine cronologica:

                        01 Februarie 2021
                        Saptamana trecuta cand veneam de la serviciu am avut o intalnire mai intima decat imi doream cu un alt participant la trafic!
                        Rezultatul:

                        Omul a fost foarte OK, asa ca am rezolvat amiabil ca doi oameni civilizati! Ca sa evit orice complicatie (asigurarea celui vinovat era la EuroIns si ca sa nu ma mai gandesc ca platesc degeaba polita CASCO) am apelat la ei pentru o rezolvare cu regres. Lucrurile s-au desfasurat foarte repede, acum am deja nota de constatare. Toata stima pentru Allianz!

                        02 Martie 2021
                        Am luat Loganul de la reparat. Lucrarea a iesit foarte bine, sunt multumit!

                        07 Mai 2022

                        Ieri dupa 7 ani fara 8 zile, s-a dus bateria. Brusc si fara nici un avertisment anterior! La prima pornire din zi totul a fost absolut normal, apoi dupa vreo trei ore invart cheia si cand sa invarta puff, s-a stins bordul cu totul. Nici n-am mai incercat a doua oara, am imprumutat o sticla de curent de la cineva bun la suflet cat sa ajung acasa. Bateria era stoarsa complet saraca, cand am oprit motorul in parcare s-a resetat tot, inclusiv kilometrajul partial si unitatea media. Am schimbat-o imediat tot cu un Rombat.
                        Am schimbat si cauciucurile de vara, care erau cam batrane cu altele noi. Si aici am pastrat aceeasi firma, Goodyear.
                        In rest nimic important de mentionat in afara de nr. de kilometri la zi:
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 7 May 2022, 17:33.

                        Comment


                        • #87
                          Și eu am folosit, anul trecut, casco ptr că un meltean mi-a șters destul de bine bara spate și a fugit. Totul a durat aproximativ o lună deoarece legătură cu asigurătorul a fost exclusiv online (deh pandemia) dar până la urmă a fost reparată 99,9% satisfăcut. În rest totul bine, mașina se comportă și se simte ca în prima zi.

                          Comment


                          • #88
                            Da si eu tot on-line am rezolvat totul. Am trimis poze am descris cum s-a desfasurat incidentul si in doua zile aveam constatarea. Am mai mers eu aproape o luna cu masina sifonata pentru ca era vremea ca nasoala...

                            Comment


                            • #89
                              Indiferent cât de mult și.au dat silința, cei de la reprezentanta , cât de aproape a ieșit nuanța, în sufletul nostru, știm ca ,nimic nu mai e la fel. La prima vedere , totul e ok, dar un ochi mai atent, scoate la iveala, multe imperfectiuni (vorbesc din proprie experienta), dar important e ca s.a reparat și arata bine, de la distanta. Important e sa stai bine cu psihicul , sa nu dai mare importanta și sa depășești momentul, dar un cunoscător v.a vedea diferența (de fabrica).

                              Comment


                              • #90
                                Arata bine si de aproape nu doar de la distanta, iar cu psihicul stau excelent!
                                Cat despre "stiut in suflet ca nu mai e ca la inceput", hai sa fim seriosi... Nu am luat-o ca sa o tin in sufragerie sau sa dorm cu ea in pat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google