My "new" Ride - Logan Prestige 1.2l - 73CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    @Lucian - multumesc frumos, la fel si tie!
    @Cristi - Aici pot dezbate, in cunostinta de cauza, din experienta proprie. Am avut de la munca, doua Ford Mondeo. Unul din 2010 (condus pana in 2014) si unul din 2014, condus pana anul trecut. Ambele au fost cumparate de noi, si in cazul amandorura am fost primul si unicul sofer. Primul Ford Mondeo a fost P R A F - masina luata de noua, full option (deci versiunea cea mai scumpa la momentul respectiv), a avut, in primii doi ani, 15 interventii in service, pentru partea electrica. S-au inlocuit 5 baterii si INTREAGA INSTALATIE ELECTRICA. Evident pe garantie. Al 2-lea Mondeo (tot full option), a avut probleme cu infiltratiile de apa/umezeala in faruri si stopuri. S-au inlocuit pe garantie in perioada cat am condus-o, farul stanga si ambele stopuri. De asemenea, al 2-lea, care era o masina masiva, masa mare, avea sistemul de franare subdimensionat. Nu o data am avut impresia ca nu o sa ma opresc la timp. Initial m-am dus la service (BDT Nord) si mi-au spus "asa face toate, ce vrei, e Ford, vrei sa aiba si frane..." - NU GLUMESC! Daca erau masinile mele, muream cu ei de gat, pe cuvant!
    Dar, la capitolul tinuta de drum, scaune, pozitie condus, confort, stabilitate, insonorizare -jos palaria, nu am ce comenta!
    Acum pe partea de preturi, ca si referinta, la BDT Nord, in 2014, stop spate dreapta, cu bec (nu led - aici am o alta poveste cu inteligentii de la service BDT Nord), 750 lei (TVA inclus), fara manopera. Alte repere nu imi aduc aminte, dar stiu ca asta m-a frapat. Spre comparatie. Un far de LOGAN, la Meridian Nord, in 2015, a fost 280 lei, cu tot cu TVA si cu manopera.
    Acum, sunt sigur ca au fost Fordurile conduse de mine, exceptia, si ca restul posesorilor sunt, pe buna dreptate multumiti de ele. Dar pentru mine, prin prisma experientelor traite cu aceste masini, este un big no-no. Este posibil sa nu fie Fordul pentru mine sau poate nu stiu eu sa conduc masini mai "spalate"

    P.S. Acum, pe partea de Lexus, vorbim de cu totul o alta liga......Lexus il compari cu Mercedes, BMW, Audi.
    Toyota este o masina foarte buna, am inteles ca este si fiabila (o colega, la munca, are o Toyota Corolla din 2007 si este foarte multumita de ea), dar nu am condus, nu pot sa vorbesc concret. Partea nasoala, pentru mine, este ca nici nu pot sa ma gandesc la o Corolla, avand in vedere ca o configuratie decenta (spre minimala), fara figuri gen climatronic, vopsea metalizata, jante aliaj, este 18.000 euro + TVA. Sa zicem ca imi face dealerul un mega discount de 5000 euro (desi, e S.F.) si tot nu mi-o permit
    Last edited by m3dic911; 21 November 2016, 08:55. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #77
      interesant legat de experientele tale cu Mondeo

      eu stiu pe cineva din bv care inainte de citroenurile c4 actuale care urmeaza sa fie si ele schimbate, a avut o flota de focusuri pe care le-a tinut vreo 4 ani si nu a avut nici o problema cu ele

      azi am fost la Toyota de am condus corolla, mi-a placut f mult, evident ca nu are nici o legatura cu loganu meu sau noile modele de la dacia in materie de confort si tinuta de drum si chiar daca pe net au un pret piperat intr-adevar (16 mii versiunea cheala si vreo 20 de mii cea sol, de mijloc) acu au reduceri de 3 mii de euro. deci aia de 20 o poti scoate acu la 17 mii din start, fara nici o alta negociere, ceea ce e cu doar 3 mii de euro mai mult decat un logan full. din pct meu de vedere diferenta nu mi se pare deloc mare pt ceea ce primesti: 9 airbaguri, sistem safety sens (camere care "citesc" avertizarile de viteza si ti le arata in bord, franare de urgenta, lane assist si alte chestii dastea marunte pana la urma, eu as renunta la ele dar nu pot pune de ex stopuri cu led la versiunea cheala, iar la alea eu nu as renunta).

      lexusu e misto, e chiar f misto, mai msito decat multe mercedesuri din punctu meu de vedere (peste tot ce inseamna Mercedes pana la clasa e) dar no, si pretu e pe masura

      in plus, chiar daca as avea bani, nu cred ca m-as simti bine s-o am, nu ne potrivim, suntem din alte filme mie imi plac masinile mai normale

      am fost doar curios de cum se simte la interior, dat fiind faptu ca nu am mai avut nici o alta experienta cu lexus pana acum
      Last edited by cristi....; 21 November 2016, 18:02.

      Comment


      • #78
        asa cum spuneam, sunt sigur ca altii sunt multumit si fericiti cu Fordurile lor. Este foarte posibil sa fi fost eu cel ghinionist. Ma bucur doar ca nu era masinile mele, ca plangeam in pumni.......

        In ceea ce priveste diferenta de bani dintre o Dacie si orice alta masina mai rasarita, totul se rezuma la puterea fiecaruia de cumparare, potenta financiara proiectata pe perioada in care va fi utilizata masina. Pentru mine, personal (raportat exclusiv la mine), diferenta dintre 8000 euro si 13.000 euro, este uriasa. Clar nu mi-o permit fara sa fac sacrificii si mai mult, nu-mi permit sa intretin o astfel de masina pe o perioada medie de 5 - 7 ani de utilizare (casco mai scump, reviziile clar mai scumpe - trebuie avut in vedere ca Toyota de exemplu are 6 ani garantie, asta insemna 6 ani obligatoriu la ei...., RCA mai scump etc), asta fara sa se defecteze deloc, in perioada asta. Daca se strica si nu intra pe garantie.....
        Nu sunt fanul nr.1 al Dacia, dar nu pot sa nu ma gandesc pragmatic. Conduc ce-mi permit. Si ce este cel mai important, nu vreau sa fiu sclavul masinii (sa muncesc pentru masina), ci ea sa fie sclava mea, fara sa ceara prea multe din partea mea, iar Dacia bifeaza la capitolele astea.
        Nu vreau sa jignesc pe nimeni, ce am scris mai sus se aplica doar persoanei mele, si este fix filozofia mea de viata! Fiecare, evident, face cum il taie capul...

        Si da, in cazul in care m-ar da banii afara din casa, LEXUS scrie pe mine!

        Comment


        • #79
          Toyota de exemplu are 6 ani garantie, asta insemna 6 ani obligatoriu la ei....
          Poti sa renunti la garantie
          ce am scris mai sus se aplica doar persoanei mele, si este fix filozofia mea de viata!
          Nu se aplica doar tie. Ai cam plagiat
          Mai sunt si altii care gandesc asa.

          Comment


          • #80
            Sunt sigur ca am plagiat, dar am vrut sa identific ce am scris mai sus, doar cu mine, pentru ca nu este corect sa vorbesc pentru alte persoane, ca sa nu se simta cineva lezat
            Evident ca sunt multi altii care gandesc poate, ca mine, pentru ca sunt Dacii pe toate drumurile...clar nu am descoperit eu apa din zapada

            Cand scriu/vorbesc despre Dacia mea, vreau sa se inteleaga clar ca nu incerc sa conving pe nimeni de nimic, si ca vorbesc doar pentru persoana mea
            Last edited by m3dic911; 22 November 2016, 13:27.

            Comment


            • #81
              la Toyota disel revizia e mai ieftina decat la dacia. tipu de la vanzari mi-a spus ca le ei la d4d 1.4 90 de cai 400 de lei e revizia. cand I-am zis ca la dacia e dublu a facut niste ochi .. la benzina e 500. rezonabil zic eu

              si eu sunt total de acord cu tine, eu imi doresc o masina fiabila si confortabila. de fiabilitate la logan nu ma pot plange, in 7 ani jumate nu s-a stricat nimic. la confort, ei, aici cam da cu virgula. nu-mi doresc sisteme multimedia super avansate, nu stiu ce sisteme de asistenta ale soferului, bla bla-uri dastea, doar o antifonare/izolare fonica foarte buna si niste scaune, la fel, foarte confortabile si un motor putin mai "vanjos", tot benzina, tot aspirat.ah, sa nu uit de cutia automata, am prins gustul sigla nu ma intereseaza. cam atat. pana acu am avut in lista 3 modele: dacia logan cu easy R, fiat tipo 1.6 cu cutie automata pe care nu am apucat sa-l testez, ci doar sa-l inspectez si toyota corolla (am condus si diselu de 1.4 cu cutie manuala si 1.6-ele benzina de 132 de cai cu cvt). dintre toate toyota mi-a placut cel mai mult (comparat direct cu loganu, ca tipo cum am zis nu l-am condus dar un vs cu corolla la int nu se compara, tipo e ca loganu la interior in materie de materiale folosite, cu un mic + la scaune, unde mai pui ca au acelasi pret)

              Am testat noua Toyota Corolla facelift de curând! AÈ™tept părerile voastre despre acest test în comentarii!Muzică:Download:https://www.youtube.com/audiolibra...


              partea frontala de samurai precum si stopurile cu led arata demential

              eh, e altceva

              si cum am mai spus, diferenta nu mi se pare chiar atat de mare. aprox 12 mii de lei (3 mii de euro)

              pai anu trecut am platit o reparatie la loganul meu de 11 mii de lei (2 portiere schimbate + vopsita toata partea laterala +bara fata-spate)



              uite ce super oferta e la Honda acu

              pai se compara loganu de 12 mii cu Honda asta de 12 mii??
              Last edited by cristi....; 22 November 2016, 16:20. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                Masinile moderne daca sunt intretinute corespunzator sunt ok, cel putin in perioada de garantie. Apoi depinde si fiecare cum si pentru ce foloseste o masina dar mai important, depinde si de noroc. Poti sa iei o masina si sa n-ai probleme cu ea 5-6 ani sau sa ai parte de un stoc de masini cu probleme de fabricatie si sa dai de dracu dupa 2-3 ani.

                Totul e relativ, ce cred eu ca e important e ca masina sa nu te lase nu stiu unde la mama naibii sau sa nu mai poti merge cu ea deloc. La fel e si cu intretinerea, eu de ex la rev de 4 ani la sandel am dat 21 mil, asta cu tot cu discounturile lor la piese, bla bla, deci theoretic ma costa mai mult de atat (si da, am schimbat tot ca in carte).

                N-am avut o prob sa dau banii astia dar eram oripilat ca doar aveam dacie, nu ford, skoda sau Toyota...etc.

                E cu dus si intors, si multi factori care pot influenta fiabilitatea masinii incat sa spunem ca alea sunt bune, restu rele, cel putin asa cred eu.

                Pe benzina cel putin in ultimii 10 ani, in afara de mult cunoscutul 1.2 tsi de la vw cu probleme peste probleme, n-am auzit de esecuri rasunatoare la alti producatori. Eu am fugit de VAG ca de dracu' desi imi placea Octavia, dar dupa ce am condus focusul, Octavia mi s-a parut inferioara din toate punctele de vedere mai putin spatiu.

                Comment


                • #83
                  Am primit niste informatii:
                  - revizie Ford (Ka si Fiesta), 80.000 km, 682 euro (TVA Inclus) / Ford Focus, 80.000 km, 744 euro (TVA Inclus) / Ford Mondeo ≤ 2014, 80.000 km, 930 euro (TVA Inclus)
                  - revizie Skoda Citigo, 60.000 km, 790.7 euro (TVA inclus) / Skoda Fabia, 60.000 km, 920.79 euro (TVA Inclus) / Skoda Rapid, 60.000 km, 957.26 euro (TVA Inclus) / Skoda Octavia, 60.000 km, 1261.66 euro (TVA inclus)
                  - revizie Toyota Corolla, 60.0000 km, 530.66 euro (TVA inclus) - FARA DISTRIBUTIE
                  - revizie Dacia Logan, 60.000 km, 445.2 euro (TVA inclus)

                  Preturile sunt valabile pentru masini pe benzina (FARA TURBO), cea mai mica si mai ieftina motorizare a producatorului, pentru revizii facute la reprezentanta, cu piesele reprezentantei.

                  Sunt cifre oficiale, date de producator/importator.

                  Nu bag mana in foc pentru corectitudinea lor, eram doar curios sa vad diferentele intre banduri/marci/modele din cele enumerate mai sus.

                  Am identificat scartaitul/tacanitul din stalpul B, de pe partea dreapta
                  Sunetul provine din atingerea/vibratiile plasticului (limbii de plastic) care mascheaza sistemul de culisare a centurii de siguranta, acolo unde este butonul ala negru, cu ajutorul caruia ajustezi inaltimea centurii.
                  Acum tot ce ramane de facut este sa gasesc o solutie de remediere (ca-mi sta pe creier), minim invaziva si curata
                  Last edited by m3dic911; 23 November 2016, 18:44. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #84
                    esti sigur ca aia nu-s roni in loc de euro? )

                    ma indoiesc profund ca doar 4-5l de ulei, filtre si manopera sa fie 18 mil la dacia )), 50 de mil la Mondeo bla bla

                    in mod sigur e o erioare

                    uite preturi la revizii pt suzuki vitara S (1.4 turbo benzina 140 de cai)

                    Descoperă gama de automobile Suzuki Hybrid și alege modelul potrivit pentru tine.


                    110 euro revizia de 1 an/15 mii de km. ca la dacia sau mai ieftin

                    revizia de 4 ani 237 de euro, nici poveste de 400-1000 de euro

                    la corolla treaba e clara. 500 de lei revizia simpla la benzina (ulei+filtre) si 400 la diselu de 90 de cai

                    eu nici nu percept zgomotul de la plasticu ala de la centura am avut ceva "probleme acustice" cu stalpul B de pe partea mea, a soferului, in partea de jos, facea zgomot metalic o tija de pe acolo, am dat plasticu jos, am izolat cu fonomin si o bucatica de aluband si acu nu se mai aude nimic. in partea dreapta nu am facut acelasi lucru pt ca nu e cazul, nu se aude nimic muncesti mai mult pana demontezi toate suruburile si plasticele alea, decat izolarea propriu zisa
                    Last edited by cristi....; 24 November 2016, 15:55.

                    Comment


                    • #85
                      La partea cu service-ul, sunt sigur ca era vorba de euro (nu lei) - dar nu conteaza, era doar un exercitiu de comparatie. Oricum, cei mai in masura sa confirme sau sa infirme sunt cei care au acele masini, si, evident, si-au facut reviziile la reprezentanta...

                      Acum, sa trecem la lucruri cu adevarat serioase - tacanitul din stalpul B - !
                      ma gandeam sa dau jos masca aia de plastic, care acopera stalpul, si sa bun o pasla cu adeziv pe verso, dar care sa vina fix pana la marginea vizibila a lamelei aleia de plastic care acopera mecanismul culisant. Astfel, de la trepidatii, sa nu mai bata plastic pe plastic, iar pasla sa absoarba zgomotul ala enervant.
                      Cand o sa-mi fac curaj (a se citi "cand nu o sa-mi fie lene sa desfac masina"), o sa postez impresii si rezultate!
                      Last edited by m3dic911; 24 November 2016, 17:56.

                      Comment


                      • #86
                        eu am acoperit cu pasla dintii aia de plastic de pe interiorul ornamentului de la stal[ul B, toata masca metalica de jos iar bucatica de aluband am pus-o in partea de sus de la stalp, unde sunt cele 2 gauri in care intra "dintii" de la ornamentul de plastic

                        nu e greu dar iti ia vreo ora toata operatiunea (doar pt 1 stalp ) si sa ai surbelnitele care trebuie. am uitat dimensiunile dar parca trebuie torx de 20 si o inelara de 15/18 sau ceva de genu asta

                        atentie mare si la cheder cand il scoti. la l1 ph2 vine gata sectionat in partea de jos, nu e dintr-o bucata, dar la l2 din cate tin eu minte nu mai e asa, e complet "inchis" , fara prostia aia de taietura din partea de jos dar are o adancitura, sa nu se desprinda...
                        Last edited by cristi....; 24 November 2016, 18:18.

                        Comment


                        • #87
                          Am descoperit ca masina mea are personalitate......ii este frica de surubelnita, cum mi-e mie frica de bisturiu
                          In dimineata asta am vrut sa ma apuc sa remediez zgomotul din stalpul B. Inainte sa ma apuc de munca, am zis sa mai dau o tura cu masina, sa izolez cat mai precis locul zgomotului, sa nu bricolez prin alta parte...dar surpriza, niciun zgomot. Am zis bine, hai sa o luam pe drum neasfaltat, poate ii prieste asfaltul. Nimic. Si m-am tot plimbat aproape o ora, si nici un zgomot.

                          Asa ca, problema autorezolvata

                          Comment


                          • #88
                            poate din cauza ca e mai frig, de asta nu mai face

                            imi plac masinile care se autorepara


                            eu m-am pricopsit cu alt zgomot, mai exact un bazait, de cand mi-au schimbat parbrizu. vine din stalpu A, dreapta, si se aude constant, cand masina depaseste 40-50km/h, dar nu stiu cum sa dau jos ornamentu ala am incercat sa trag usor dar nu merge, mai tare nu icnerc ca sa nu rup vreo clema de prindere. singura solutie ramane sa dau muzica mai tare
                            Last edited by cristi....; 26 November 2016, 16:04.

                            Comment


                            • #89
                              Posibil sa fie de la parasolarul pasagerului
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • #90
                                posibil parasolar (am patit si eu la L1, si il tineam putin inclinat in jos, adica nu il lipeam de plafon), sau, posibil, ca la montajul parbrizului, cei care au umbla pe acolo, sa nu fi clipsat/prins toate clemele, sau sa fi scapat vreo bucatica de plastic de la ceva, care sa vibreze la o anumita frecventa, data de viteza masinii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google