B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce nasjpa e masina.... ! cam putine modificari !! niste prelungiri la bari nu te intereseaza???
    sigpic

    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

    Comment


    • dap. eu zic ca prelungirile acelea se potrivesc pe masina. la fel si niste oglinzi crom, bandouri etc... si cred ca si niste jante blink blick se potriveau. E urat tractorasu. NU ai ce sa ii ceri... E logan, facut la garajul din sptele blocului. Ce modificari ai pus? NU te intereseaza deloc siguranta, motorul. In locul tau as da-o de pomana (la mine ).
      sigpic

      Comment


      • arata foarte fain masina dar am si eu o intrebare pana acuma ai reusit sa pastrezi jantele intacte fara nici o indoire ?
        ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

        Comment


        • conduce exemplar....
          sigpic

          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

          Comment


          • jockere, te pui capra a doua oara.

            Pentru cei interesati de scuturi, voi aduce unele mai rezistente decit cel original, nu cu mult mai grele. Am 2 variante, incerc sa fac poze si vi le arat cum vin pe masina. Unul dintre scuturi este lung, acopera motorul si cutia pana la bieleta de cuplu.


            Nu pot decit sa va multumesc pentru aprecieri si sa va rog sa aveti incredere ca ceea ce va urma nu va dezamagi pe nimeni. Oricum, masina nu se da, se transforma....

            edit: am uitat sa raspund

            Jantele nu s-au indoit, desi au avut parte de evenimente neplacute (gropi, borduri). Ganditi-va ce s-ar intimpla daca pe o proba speciala s-ar indoi janta de la prima groapa... Am dat un ban, dar acum stau departe de vulcanizari
            Last edited by dsign; 2 June 2009, 22:20.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • sal..felicitari pt toate modificarile aduse...si pt faptul ca esti dedicat masinii .... :P
              nu pui niste poze cu folia albastra??? ca eu nu am gasit ..si sunt curios cum arata pe albastrica
              0.9 tce SL plus

              Comment


              • Aolo catamai lista.....esti sigur ca evacuarea o ai pe 55 si nu 50???.Si de beculetele de la capota nu zici nimica??si de cotiera nu zici nimica??si de parasolaru cu Dacia Remat Team??Si de super prezoanele tale??si de Xenonu din proiectoare?si de semnalizari albastre?)) aolo cate ai uitat si mai sunt....
                sigpic

                Comment


                • Ho drace, am zis ca zic doar o parte. Poate observi ca de motor n-am zis nimic...

                  Inca nu am pus pe luneta folie albastra, asa ca mai asteptam nitel.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Adaug spoilerul fata de MCV vopsit complet ca si spoilerul spate vopsit complet in culoarea caroseriei, iar ca stil de mers spui ca mergi sportiv, este o dovada ca motoarele pe benzina poti sa le alergi si sa tina foarte bine ca fiabilitate. Foarte misto masina, nu multi au vointa de a investi atat intr-un Logan, detectorul chiar iti va fi de folos. Sanatate si numai bine!
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Cat de comfortabila a devenit masina ta acum cu suspensia mai dura, mai lasata si cu anvelope cu talon mai mic ? in afara de aspect s-a mai imbunatatit ceva ... (probabil o sa spui tinuta de drum) ?

                      Comment


                      • Originally posted by dsign View Post

                        Imbunatatiri ce nu tin de confortul meu:
                        - arcuri H&R -4.5cm (am repozitionat si bucsele, ca sa nu fie probleme)
                        - amortizoare sport Bilstein
                        - jante Evo Corse San Remo, 7jx17"
                        - anvelope GY Eagle F1, 205/45/17
                        - evacuare completa 55mm cu finala Remus Hardline
                        - scaune de competitie Sparco EVO, cu suporti manufacturati
                        tu cum crezi ca e?

                        sigpic

                        Comment


                        • Si de ce incerci sa imi dai un raspuns cu o intrebare ? nu esti capabil sa dai un raspuns, domnu Sonykel ?

                          cam nasol ... . Pana acum ceva vreme era parca toata imbunatatirile se fac ptr comfort (fara folie fara nimic .. doar aspect) si acum fiecare denivelare si pietricica sa le simti in **** .
                          Last edited by maus; 3 June 2009, 10:13. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • domnu "cam nasol" tu dintre confort+zburat de pe sosea si stabilitate pe sosea+confort scazut....ce-ai alege?

                            Comment


                            • poti sa citesti ? userul meu nu e "cam nasol" ... hmm dificila intrebare ... sa vedem ptr drumurile noastre cu siguranta as alege prima varianta asta daca vorbim despre comfort daca vorbim despre aspect ,sa te simti bine cand intoarce lumea capul dupa masina ta, a 2-a varianta .

                              Comment


                              • masina testata si de skandal
                                zguduie dar este o racheta veritabila , nu mai trebuie sa dai flasuri , doar accelerezi iar zgomotul produs de evacuare va da de inteles ca chiar vrei sa treci mai departe de mosu` din fata . dotari interioare 10 + ... mai trebuia o hula girl sa dea din frunza de palmier in rest te simti chiar confortabil in scaunele care te imbratiseaza si te tin pe loc ca sa poti fi racing , schimbarea vitezelor este usoara si prompta , nu ai cum sa dai pe langa . stabilitatea in curbe exceptionala , cand apuci serios de volan si vrei sa te duci in stanga sau in dreapta , pai cum sa va zic eu , masina asta chiar te asculta , nu are tendinte de balansare si schimbarea directiei de mers se face instantaneu.
                                farurile ceva de vis , daca se poate descrie in optiuni , cred ca la lumini suna ceva de genul " optiunea ZI in fata masinii " , chiar daca afara nu se vede nici un felinar pana la orizont

                                bafta multa dany in ce vrei sa faci mai departe

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google