Prin Brazilia sunt cateva Clio-uri cu peste 300 de cai din k4m. Tipul cu care am vb eu are 320 de cai dintr-o turbina mai mica ca a mea. Ce-i drept, e pe etanol...
De turcul ala cu Megane turbo n-am mai auzit nimic de cand si-a rupt bielele standard. Mi-au confirmat si brazilienii ca internele standard de k4m nu tin mai mult de 200 de nm. Deci orice peste 160 cp cu interne stoc e riscant.
De turcul ala cu Megane turbo n-am mai auzit nimic de cand si-a rupt bielele standard. Mi-au confirmat si brazilienii ca internele standard de k4m nu tin mai mult de 200 de nm. Deci orice peste 160 cp cu interne stoc e riscant.











) se decomprima motorul tocmai pentru a putea merge cu boost mare si avans si sa nu atingi foarte usor limita de detonatii mergand in boost mare . Daca se mergea cu compresie mare , riscul de detonatii era mult mai mare,deci trebuia sa scada boost, deci pierdea putere.
).
Comment