Impresii MCV 1.5 dCI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Impresii MCV 1.5 dCI

    My car:

    1.5dCi 85CP
    Laureate 5 v. locuri
    ABS + EBV
    Airbag lat.
    MP3 - de serie (BLAUPUNKT) 4 boxe
    Jenti aluminiu
    v. metalizata albastru mineral

    senziri de parcare cu display + alarma Hornet.


    Comanda s-a dat in 18.07.2007 catre fabrica. Cum in luna august nu s-a facut nimic la Mioveni, termenul de livrare a fost un pic cam mare. Insa a venit mai repede decit ma asteptam. Mai exact pe data de 17.09.2007 a sosit in Bucuresti. Ziua urmatoare au montat baietii alarma si senzorii de parcare, iar pe 19.09.2007 am ridicat-o eu de la Cobalcescu.

    Am deja 800km la bord facuti din 2 drumuri dus-intors la Slobozia pe A2 + drumuri spre Amara, citeva drumuri prin jurul Bucurestiului, prin oras.... etc. Pe scurt 70% extern 30% intern. Consum estimat: 6l/100km. Am tocat deja un plin iar la al doilea am facut deja vreo 70km si am mers numai prin Bucuresti - estimat 7l/100Km. Binisor as zice eu.


    Impresii:

    Ca si comparatie am folosit masinile cu care am mers pina acum: Espero 1.9, Corolla D4D, A4 - tot diesel - nu mai stiu exact ce putere avea dar era in 6 trepte - full options etc...., Passat Break 1,9 diesel - 6 trepte (era un monstru pe sosea), Clio Simbol, R. Kangoo, Avensis berlina - hidramat, restul nu mai conteaza. Deci toate diesel mai putin Espero.

    Concluzie: Este exact acelasi motor de 85CP de pe Kangoo, se conduce la fel cu amendamentul ca are un sistem mult mai bun de frinare Loganul. Ca si stabilitate pe autostrada si in viraje este mult peste Clio, Espero, sau chiar Corolla. Se apropie de Passat (era model 2005) care avea si ESP. Nivelul de zgomot depaseste cu mult Toyotele, Audi sau VW, insa este ceva mai silentioasa decit Clio sau Kangoo. Cam la acelasi nivel cu Meganul vechi de la Renault. Sedan-ul nou este peste Logan cu mult (dealtfel intra si intr-o alta clasa - superioara).

    Directia e incredibil de stabila, reliable @ high speeds, suficient de manevrabila in oras. Mai rau e la parcari unde efortul depus este considerabil mai mare decit in cazul masinilor adevarate cu servo.

    Schimbatorul de viteza e de dama. S-or fi astepat cei de la Dacia ca soferii sa schimbe vitezele cu un singur deget. Intr-un cuvint prea fragil si delicat pentru ditai camionul de masina.


    Reprizele sunt lungi, se conduce usor chiar daca dimensiunile ti se par la inceput suparatoare. Suficient de nervoasa in oras incit n-ai sa ramii niciodata ultimul la semafor. Cuplul se simte foarte bine in panta - unde poti sa urci fara probleme cu masina incarcata cu 5 persoane + un bagaj sumar in treapta a 4-a cu 2000 ture pe o panta lina fara sa simti ca pierzi din demaraj (Parcul Carol -> Gara Filaret). A 5-a e destul de lunga dupa cum imi pot da seama - cu toate ca nu am vrut sa depasesc 120 in rodaj. O sa vin cu adaugiri dupa alti 1000 km... sper sa am timp de postat.

    Confortul pasagerilor din fata este bun, nu acelasi lucru il pot spune si cei din spate. Insa e OK pina la urma daca nu ai un fund prea mare in asa fel incit sa te deranjeze suportii centurilor ingropati, sau esti din neamul lui Guliver ori al Monicai Columbeanu cu craci mari.

    Portbagajul este impresionant.

    Mai sunt multe de spus dar ma cheama datoria.... Promit sa revin inclusiv cu fotografii.


    Have a nice week-end! & Enjoy your MCV's.


    Logan rules!

    ========================
    alexdonc@yahoo.com

  • #2
    Sa o stapanesati sanatos!
    Daca ai putea sa pui si cateva poze, ar fi mai bine.
    Vad ca ai pus cam tot pe ea. Dar in locul jantelor de aliaj de exemplu, de ce nu ai ales geamuri electrice spate?
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      asteptam sa pui si poze cu MCV-ul

      Comment


      • #4
        Alex , felicitari pt. masina ! Ai spus chesti frumoase despre ea, bravo.
        Si acum vin si eu ca baba aia si intreb ce este aia EBV la Logan? Exista si la berlina sau doar la MCV?
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #5
          sint moderatorul cu numarul 3 care cere poze )
          ce zici? te tine provocarea? hai sus cu ele
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #6
            Originally posted by FLORYN
            Si acum vin si eu ca baba aia si intreb ce este aia EBV la Logan? Exista si la berlina sau doar la MCV?
            Exista si pe Berlina si inseamna distributia electronica a fortei de franare. La autovehiculele cu tractiune fata, partea din fata este mai grea decat partea din spate, astfel incat in cazul actionarii franelor, centrul de greutate al autovehiculului se deplasează spre fata. Prin aceasta aderenta la rotile spate scade simtitor si rotile tind sa se blocheze. Prin distributia fortei de franare, franarea automobilului se realizeaza mai eficient, iar fenomenul de blocare al rotilor este inlaturat.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Ok Andrei, mersi pt. explicatie. Din ce stie eu , pe Ambition-ul meu (2007/70hp), nu cred ca am asa ceva. Sau am si nu stiu eu?
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #8
                alexdonc in ce zona stai , ca treci pe langa mine ce zici ne intalnim la SIAB...??
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by FLORYN
                  Din ce stie eu , pe Ambition-ul meu (2007/70hp), nu cred ca am asa ceva. Sau am si nu stiu eu?
                  Ai si nu stiai tu pana acum.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by andrei
                    Sa o stapanesati sanatos!
                    Daca ai putea sa pui si cateva poze, ar fi mai bine.
                    Vad ca ai pus cam tot pe ea. Dar in locul jantelor de aliaj de exemplu, de ce nu ai ales geamuri electrice spate?
                    are si din alea.... am uitat sa spun. scuze

                    ========================
                    alexdonc@yahoo.com

                    Comment


                    • #11
                      sower...

                      Am promis asa ca ma tin de cuvint... Am reusit sa imi fac timp si de poze. Pacat ca a trebuit sa fie astfel. Parca m-am bucurat prea tare. In rest este asa cum il vedeti aici, fara briz-briz-uri - asta nici n-o sa fie vreodata. Singurul acceesoriu este un suport de tel mobil marca Nokia si urmeaza un MIO 720. No any other improvements! Curat sa fie si ordonat ca in rest e OK. Poate refacute incintele difuzoarelor pentru o rezonanta mai buna si cam atit, dar asta peste multi ani. Nu umblu pina atunci la capitonaj si nici nu sfatuiesc pe altii sa o faca.


                      Si dupa un week-end minunat in "sutienul familiei", spre seara, a urmat si amarul... Se poate vedea din ultima foto. O idioata care n-a fost in stare sa frineze cu un hirb la un banal semaror si care a mai si avut tupeul sa dispara de la constatare la Candiano Popescu, creindu-mi acum probleme.... Pentru ca pur si simplu nu pot sa fac nimic deocamdata. Astept doar. Spoilerul spate zgiriat si ciupit + portiera drepta spate portbagaj usor infundata dupa cum se vede + zgiriata. C'est la vie. Masina de 10 zile...

                      PS: Sotia, mama si sora ei sunt in poze... Promit sa vin si cu altele mai artistice. Asteau au fost facute la repezeala Duminica asta.
                      Attached Files

                      ========================
                      alexdonc@yahoo.com

                      Comment


                      • #12
                        misto culoarea

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SUPERCAR
                          misto culoarea
                          Asa o sa fie si al meuD

                          Comment


                          • #14
                            Frumos, frumos. Cred ca e cel mai scump MCV de pe forum, pana acum.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by [.....:::::G3G3:::::.....
                              Asa o sa fie si al meuD
                              al tau peste cat timp...?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google