MCV Prestige 1.5 DCi 2016 Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MCV Prestige 1.5 DCi 2016 Facelift





    Salutare tuturor!

    De 10 ani îmi tot doresc un Logan MCV iar acum, cu facelift-ul actual, în sfârșit am avut ocazia să cumpăr unul la care nu simt că am făcut niciun rabat la dorințele mele: climatizare automată, cruise control, faruri cu bec separat pe faze și DRL-uri cu LED, le are pe toate, mai e și maro - culoarea mea preferată! Am vrut GPL dar a ieșit diesel (nu exista niciun MCV pe gaz în stoc) și probabil că am făcut alegerea bună. Mai multe cât de curând, momentan facem cunoștință, avem o lună și 4200 km împreună!

  • #2
    Sal! Sa o stapanesti sanatos!! Nu ai avut rabdare dupa una cu GPL?
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • #3
      Dacă luam una la comandă pierdeam programul RABLA, mai dura o veșnicie... Nu regret, deși nu-s mare fan diesel m-am îndrăgostit de cutia lungă de pe Logan, e absolut relaxantă... De-abia scăpasem de un diesel cu care băgasem 230.000 km, cu filtre de particule înfundate și alte bunătăți moderne, sper să o duc mai bine cu Logan-ul.

      O să rămân cu enigma cât consumă MCV de 0.9 pe GPL, că văd că pe aici nu prea are nimeni, oricum cu diesel-ul am scos până acum pe 4200 km medie de 5 la pompă cu un minim de 3.67 pe un drum Cluj-București, făcut tot la pompă - sunt mega mulțumit, mai ales că se mai lasă cu siguranță motorul! Mă gândesc că 0.9 scoate și el pe gaz un 9-10 consumul, e doar un mic avantaj...

      Comment


      • #4
        Sa o folosesti sanatos si fara evenimente. Frumoasa masina, atat modelul cat si culoarea

        Comment


        • #5
          Originally posted by horatiuc View Post
          Dacă luam una la comandă pierdeam programul RABLA, mai dura o veșnicie... Nu regret, deși nu-s mare fan diesel m-am îndrăgostit de cutia lungă de pe Logan, e absolut relaxantă... De-abia scăpasem de un diesel cu care băgasem 230.000 km, cu filtre de particule înfundate și alte bunătăți moderne, sper să o duc mai bine cu Logan-ul.

          O să rămân cu enigma cât consumă MCV de 0.9 pe GPL, că văd că pe aici nu prea are nimeni, oricum cu diesel-ul am scos până acum pe 4200 km medie de 5 la pompă cu un minim de 3.67 pe un drum Cluj-București, făcut tot la pompă - sunt mega mulțumit, mai ales că se mai lasă cu siguranță motorul! Mă gândesc că 0.9 scoate și el pe gaz un 9-10 consumul, e doar un mic avantaj...
          Am eu mcv serie limitată 0,9 tce cu GPL din fabrica (fabricație 09.2016, 2800km), ce pot sa îți spun in București cu un plin de gaz ~ 32l, merg cam 350-360 km plus 8-10 l benzina, modul ECO, in condiții de iarna, iar extraurban cu un plin de gaz fac cam 360km, viteza maxima de rulare 135km/h, mod normal.
          Pot sa îți spun ca in București, trece pe gaz după ~ 4,5-5km de la prima pornire (dimineața) după ce se încălzește trece imediat, aștept sezonul cald sa văd dacă trecerea pe gaz se face mai repede.

          Comment


          • #6
            Mersi de urările de bine!

            Deci pe GPL are consumul spre 9, cum mă așteptam, plus că e cam la fel în afară și în oraș. Am și eu un Fiat Panda 1.2 pe GPL și tot așa, consumă la fel în afară și în oraș și fac tot 350 km cu un rezervor doar că are 27 l, e mașina mai mică... Frumos, uneori regret că nu am insistat să iau GPL, uneori mă bucur, dar important e să ne simțim toți bine cu agregatele noastre...

            Astea-s agregatele mele în fața casei Misubishi folosește pentru a ieși de acolo când vine viscolul dinspre ruși...

            Comment


            • #7
              Sa te bucuri de ea!

              Cu ce masina ai bagat 230k? Intreb pentru ca am in jurul meu 3 persoane care au trecut la MCV dCi 90 cp, venind de pe Octavia TDI (doi dintre ei) si Insignia CDTI. Toti 3 sunt incantati de Logan.

              La ce bani a fost masina (banii pe care i-ai scos din buzunar, nu pretul de lista)?
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                îi lipsește ceva ?

                Poate e devreme, dar aș fi curios ce lipsește din dotare .. și ar fi putut fi inclus ? Adică dacă e FULL OPTION .... îi lipsește ceva ?

                Comment


                • #9
                  Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri mult timp de ea! Drumuri bune!

                  Comment


                  • #10
                    S-o folosesti sanatos! Asteptam mai multe poze!
                    MY CLA

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,

                      Cat te-a ajuns totalul incluzand rabla?
                      Eu sunt sceptic din nastere... nici cand o sa mor nu o sa imi vina sa cred.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare!

                        Inainte am avut un Fiat Doblo 1.3 MultiJet de 85 cp modificat pe la 105 cp, masina foarte buna si care m-a servit bine cu exceptia DPF-ului si a distributiei pe lant care a cedat la 200.000 km desi eu credeam ca e pe veci.

                        MCV-ul a avut pretul de lista 14.300 euro iar cel efectiv dupa tichet rabla cumparat cu 2000 lei si 500 euro reducere a fost 12.700 euro.

                        Ca sa fie full-options lipseste tapiteria din piele si cutia Easy-R. Am meditat asupra cutiei robotizate dar dupa un drive test cu cea manuala dealer-ul mi-a zis sa imi iau gandul de la Easy-R ca nu e pentru mine. Acum insa as recomanda Easy-R celor care vor masina pt. oras, cutia manuala e gandita clar pentru autostrada, nu pentru România - mie îmi convine că am luat-o pentru drumuri lungi şi concedii, am altceva pentru oraş.

                        Comment


                        • #13
                          Salut,

                          Mersi de raspuns. Mi-am luat si eu FIX aceasi masina(ca a ta, culoare, dotari, TOT)... insa la mine a ajuns 12.100euro. M-a costat 1500lei tichetul rabla, am primit 500 de euro reducere + inca o reducere de la noxe, sau avea ceva legatura cu E... daca nu ma insel, inca vreo 100euro, parca. Oricum banii i-am lasat tot acolo, avand in vedere ca am luat-o iarna... si ea vine echipata cu cauciucuri de vara + ca sunt un pic mai disperat cu curatenia si mi-am luat si presuri din cauciuc.

                          Dupa 1500 de km (si vin de la un Passat 2006, 2.0 TDI cu 140CP) sunt super multumit de aceasta masina. Cum zici tu, tapiteria de piele si cutia automata...fix pix, nu am avut niciodata deci nu am cum sa le duc dorul. Singura chestie care imi lipseste si care chiar o consider utila este incalzirea in scaune... in rest, sunt super WOW de aceasta masina. DACIA LOGAN MCV are pe ea chestii pe care Passat-ul meu doar le visa! DAU cu spatele si ma uit in camera... ahahahahaha SUPER TARE! si repet, e LOGAN!

                          Nu credeam in 1000 de ani ca o sa imi placa asa ceva, dar JUR ca nu imi pot dezlipii ochii de la ea.
                          Ce sa zic, sa le purtam sanatosi sute de mii de km! Doamne ajuta!
                          Last edited by spicris; 4th February 2017, 13:15.
                          Eu sunt sceptic din nastere... nici cand o sa mor nu o sa imi vina sa cred.

                          Comment


                          • #14
                            Cati bani dom'le pentru un logan

                            Sa o folosesti sanatos. Am vazut azi unul berlina si chiar mi-a placut mult.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by spicris View Post
                              Salut,

                              Singura chestie care imi lipseste si care chiar o consider utila este incalzirea in scaune... in rest, sunt super WOW de aceasta masina.
                              Asta cu încălzirea în scaune se rezolvă uşor, există kit-uri ce se montează sub tapiţeria de la scaun şi am văzut că se dă destul de uşor jos, apoi se poate pune butonul în locul celui original, că e locul făcut în lateralul scaunului spre uşă. Mă gândesc să fac treaba asta, dar pentru iarna viitoare.

                              Sunt ceva bani pentru un Logan, dar următorul break de pe piaţă la preţ e cu vreo 4-5000 euro mai scump şi nu are atâtea dotări... La sedan însă se găsesc chestii care să concureze, chiar şi Megane se apropie ca preţ.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google