Schimba regulatorul, si o sa vezi ca rezolvi problema.
Pornire Grea Logan 1.5 Dci
Collapse
X
-
Porneste Foarte Greu
Buna ziua! Am si eu o problema urgentă, am un logan 1.5 si porneste foarte greu, cand zic foarte greu ma refer ca a ajuns sa pornească la a 30 a cheie. Inițial cand a apărut problema pornea la a 2-3 cheie si daca era motorul cald apoi pornea la prima cheie dar mai greu. Maine trebuie sa plec cu ea si imi e tema rau sa nu raman cu ea pe undeva. Ce o avea oare?
Comment
-
Originally posted by vlad2495 View PostBuna ziua! Am si eu o problema urgentă, am un logan 1.5 si porneste foarte greu, cand zic foarte greu ma refer ca a ajuns sa pornească la a 30 a cheie. Inițial cand a apărut problema pornea la a 2-3 cheie si daca era motorul cald apoi pornea la prima cheie dar mai greu. Maine trebuie sa plec cu ea si imi e tema rau sa nu raman cu ea pe undeva. Ce o avea oare?
apropo, verifica furtunasele de retur de la injectoare, eu mai demult am avut unul fisurat si se dezamorsa sistemul peste noapteDacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business
Comment
-
gresit, la mine nu se facea deloc mizerie, pt ca era fisurat pe interior la cotitura, si eram f aproape sa demontez pompa, noroc ca am facut schimbul cu o sapt inainte, si cand am dat la pompita sa o amorsez dupa schimbarea filtrului de motorina, a inceput sa tasneasca pe la furtunasul de retur al unui injector, l-am schimbat, de atunci n-a mai facut nici o problema la pornire, avand in vedere ca inainte sa il schimb se dezamorsa sistemul de pe o zi pe alta, si nu mergea pornita sub nici o forma dupa dezamorsare, pt ca tragea aer pe la acea fisura.Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business
Comment
-
Originally posted by djcristi View Postverifica furtunasele de retur de la injectoare, eu mai demult am avut unul fisurat si se dezamorsa sistemul peste noapte
Comment
-
era oarecum etans, ca nu curgea pe acolo , presiunea de retur fiind mica, dar cand am pompat ca sa amorsez sistemul , s-a facut presiune mai mare si a tasnit pe acolo, oricum ar fi, am fost fericit ca am gasit cauza, asa ca recomand tuturor care au probleme cu dezamorsarea peste noapte sau dupa un timp sa verifice aceste furtunase, mai ales ca la logan se poate umbla usor la ele, nu sunt ascunse ca la meg2.
La mine se fisurase in iarna, si s-a dus de pe o zi pe alta. Bine ca nu s-a fisurat cu o sapt inainte ca am fost cu ea pana la Praga ;)
Posibil sa fi avut mici urme de motorina, dar eu nu le-am vazut la o inspectie, pt ca era fisura pe spate, si nu se observa...Last edited by djcristi; 15 October 2014, 17:15.Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business
Comment
-
Buna loganistiiDoresc si eu sa fac modificarea de pompa medie presiune.Sunt din BUC..Cumpar pompa electrica ceva furtune dar nu am meseriasul.Va multumesc anticipat.Sa scap si eu poate pentru totdeauna de aceasta problema aa spanului.Multumesc frumos.
Comment
-
Motorina e mai vascoasa. Am patit si eu. Aveam 1 injector dus si al 2-lea pe duca. Le-am reconditionat injectoarele.
Am pus un aparat de presiune cu 3 bari pe conducta care pleaca din rezervor, nu tasneste...
Acum porneste la prima cheie, dar tinuta cam 1 sec e si baterie terminata.
M-am uitat pe conducta de tur si vine motorina cu bule de aer. Sa fie de la pompa? Am si mers de multe ori pe rosu, pana am ramas fara motorina . . scuze de scris
Comment
Comment