Salut,
Am de cateva luni probleme cu consumul de ulei (nu pierde pe niciunde, nu se vede ulei la sau sub motor). Pentru inceput, 1l la 500 km. Recent, s-a agravat, 1l la 100 km iar masina a inceput sa nu mai mearga, adica apas acceleratia si se aude un tacanit la motor fara nici o putere. Uneori, daca insist, se misca. Dar cu fum ingrozitor. Diagnostic: turbosuflanta. Masina are 85 000 km, am inteles ca se mai intampla, m-am gandit sa o repar.
Reparatia a decurs in 2 faze. Mai intai, mi s-a curatat, reparat EGR-ul, avea probleme se pare. Intr-adevar, dupa aceea masina tragea, era o placere sa merg. Dar masurand nivelul uleiului dupa cateva zile.... acelasi sentiment de jale
Bine, n-am scapat, merg si repar turbosuflanta. Dupa care, sentimentul de putere a revenit, se auzea masina cum tragea cand apasam pedala, simteam diferenta.... Doar ca, la control, si mai mult ulei consuma....
Acum sunt in stadiul asta, a inceput iarasi ca uneori cand apas acceleratia sa tacane ceva la motor si sa nu traga (trebuie umblat din nou la EGR?), dar in cea mai mare parte a timpului masina raspunde bine la accelaratie. Insa umblu cu ulei dupa mine, sa completez cat de des trebuie.
La un moment dat va trebui rezolvata problema. Eu insa sunt putin sceptic la a mai baga o caruta de bani fara sa am siguranta ca se rezolva. De la service am obtinut 2 variante, nici una prea placuta: in cazul fericit e un segment dus si cu o segmentare scap, iar in cazul nefericit e afectat si vreun cilindru si atunci e mai complicat. Ce ziceti, are sens, sau pot avea surprize? Poate fi si altceva?
Multumesc...
Am de cateva luni probleme cu consumul de ulei (nu pierde pe niciunde, nu se vede ulei la sau sub motor). Pentru inceput, 1l la 500 km. Recent, s-a agravat, 1l la 100 km iar masina a inceput sa nu mai mearga, adica apas acceleratia si se aude un tacanit la motor fara nici o putere. Uneori, daca insist, se misca. Dar cu fum ingrozitor. Diagnostic: turbosuflanta. Masina are 85 000 km, am inteles ca se mai intampla, m-am gandit sa o repar.
Reparatia a decurs in 2 faze. Mai intai, mi s-a curatat, reparat EGR-ul, avea probleme se pare. Intr-adevar, dupa aceea masina tragea, era o placere sa merg. Dar masurand nivelul uleiului dupa cateva zile.... acelasi sentiment de jale

Bine, n-am scapat, merg si repar turbosuflanta. Dupa care, sentimentul de putere a revenit, se auzea masina cum tragea cand apasam pedala, simteam diferenta.... Doar ca, la control, si mai mult ulei consuma....

Acum sunt in stadiul asta, a inceput iarasi ca uneori cand apas acceleratia sa tacane ceva la motor si sa nu traga (trebuie umblat din nou la EGR?), dar in cea mai mare parte a timpului masina raspunde bine la accelaratie. Insa umblu cu ulei dupa mine, sa completez cat de des trebuie.
La un moment dat va trebui rezolvata problema. Eu insa sunt putin sceptic la a mai baga o caruta de bani fara sa am siguranta ca se rezolva. De la service am obtinut 2 variante, nici una prea placuta: in cazul fericit e un segment dus si cu o segmentare scap, iar in cazul nefericit e afectat si vreun cilindru si atunci e mai complicat. Ce ziceti, are sens, sau pot avea surprize? Poate fi si altceva?
Multumesc...
Comment