Salut astazi am patit ceva curios: am oprit motorul,m-am dat jos din masina si brusc mi-am dat seama ca desi am cheia in mana motorul merge in continuare. Am ramas socat.
Trebuie sa va mai spun ca lasasem pozitiile aprinse deoarece era semi intuneric si coborasem sa iau paine. Am bagat cheia in contact, am pus contactul si din nou am adus cheia in pozitia O si am scos-o din contact,din nou motorul nu s-a oprit.Am repetat treaba asta de inca 3 ori cu acelasi rezultat.Nervos, opresc pozitiile si motorul se opreste si el.Pornesc din nou si opresc motorul dupe 5 secunde, motorul se opreste. Pornesc iarasi si aprind pozitia,aduc cheia in pozitia O si motorul continua sa mearga pana opresc pozitia.Na belea imi zic sigur e un scurt dar unde ? Si ce legatura este intre pozitie si alimentarea cu curent a motorului resectiv a injectiei.E vorba de diesel E4 70 cp.
Cine poate sa ma ajute va rog cu un sfat sau o parere.
Hai ca-i buna toti se plang ca nu porneste,sau se opreste numai eu ca nu se mai opreste.
Treaba asta era buna in iarna, sa lasi motorul mergind sa fie cald in masina, incui si pleci cu cheia in buzunar.Acum lasand gluma la o parte are cineva vreo idee ce se intampla acolo?
Gata am gasit problema. Acum doua zile am schimbat ledul din butonul deschidere geam sofer(aveam led 12 v albastru in locul becului de scala cu care vine masina din fabrica) si unul din picioruse atingea un contact in interiorul butonului.
Bun am rezolvat problema dar asta ridica o alta intrebare ''cat de bine isi face dacia treaba ?'' daca cu un simplu scurt nu mai ai nevoie de cheia de contact, ce mai urma ,sa sa trag un fir de la plus la electromotor si porneam si motorul oricand.
C am naspa cu protectia antidemaraj in cazul asta si te mai miri ca nu gasesti masina in fata blocului.''cum o fi luat-o domne ca cheile sunt la mine si nu porneste fara cheia originala in contact ca are chip.''
Trebuie sa va mai spun ca lasasem pozitiile aprinse deoarece era semi intuneric si coborasem sa iau paine. Am bagat cheia in contact, am pus contactul si din nou am adus cheia in pozitia O si am scos-o din contact,din nou motorul nu s-a oprit.Am repetat treaba asta de inca 3 ori cu acelasi rezultat.Nervos, opresc pozitiile si motorul se opreste si el.Pornesc din nou si opresc motorul dupe 5 secunde, motorul se opreste. Pornesc iarasi si aprind pozitia,aduc cheia in pozitia O si motorul continua sa mearga pana opresc pozitia.Na belea imi zic sigur e un scurt dar unde ? Si ce legatura este intre pozitie si alimentarea cu curent a motorului resectiv a injectiei.E vorba de diesel E4 70 cp.
Cine poate sa ma ajute va rog cu un sfat sau o parere.
Hai ca-i buna toti se plang ca nu porneste,sau se opreste numai eu ca nu se mai opreste.
Treaba asta era buna in iarna, sa lasi motorul mergind sa fie cald in masina, incui si pleci cu cheia in buzunar.Acum lasand gluma la o parte are cineva vreo idee ce se intampla acolo?
Gata am gasit problema. Acum doua zile am schimbat ledul din butonul deschidere geam sofer(aveam led 12 v albastru in locul becului de scala cu care vine masina din fabrica) si unul din picioruse atingea un contact in interiorul butonului.
Bun am rezolvat problema dar asta ridica o alta intrebare ''cat de bine isi face dacia treaba ?'' daca cu un simplu scurt nu mai ai nevoie de cheia de contact, ce mai urma ,sa sa trag un fir de la plus la electromotor si porneam si motorul oricand.
C am naspa cu protectia antidemaraj in cazul asta si te mai miri ca nu gasesti masina in fata blocului.''cum o fi luat-o domne ca cheile sunt la mine si nu porneste fara cheia originala in contact ca are chip.''
Comment