Corect. Mai am ceva de adaugat: din caietul de service al masinii: revizia la diesel la 10000 km, la benzina la 20000 km. La diesel mai ai un filtru de schimbat in plus, de motorina - care costa aproape de doua ori cat filtrul de aer si ulei pentru benzina la un loc.
Sfat Achizitie Dci Second Hand
Collapse
X
-
Exista pe aici un exel cu comparatie benzina vs dci ca si costuri. Comparatia era la nou cand scoteam din calcul factorul injectoare.turbo... etc. Si pana pe la 60 000km. Benzina era peste. Daca punem o reparatie de injectoare la calcul, mai mergi inca vreo 30 000km cu benzina in castig ... Care ar fii logica cu dci-ul?
ps: cel care a descis topicul probabil are de mult masina, dar unii readuc in discutie topicuri de mult apuse.
@dakar- cat costa reviziile la dci pe parcursul a 100 000km?sigpic
Comment
-
multi nu pun in calcul si faptul ca un DCI nou costa mai mult de cat un MPI, insa daca il cumperi SH cel mai ieftin este DCI-ul si daca ai putini bani pentru masina care de abia i-ai strans sa iti ajunga pentru Logan (cazul meu) te multumesti cu un DCI AMBIANCE pentru nevoi personale de zi cu zi. Eu am fost indemnat de altii sa nu iau DCI insa nu aveam bani si Solentza nu vroiam sau alta masina gen Bulgari sau cu multi ani trecuti peste ea. Am vrut Logan asa ca am luat DCI la 82.000 KM reali, l-am folosit 1 an si m-a mancat undeva sa ii pun un filtru motorina MANN pentru a-l folosi putini KM si imediat paguba, motorina numai de la Petrom sigur a avut si apa in ultimul timp, era anotimpul rece. La 102.000 KM am schimbat diuzele la injectoare, rulmentele pompei de motorina, bujii, curatat instalatie rezorvor. total cost 2.000 RON cu factura si garatie service. Acuma la aproape 1 an de la reparatie am 117.000 Km si totul merge brici.
Deci daca aveam la momentula chizitiei masinii acei 2.000 RON imi luam un benzinar lejer si nu mai imi bateam capul. Deci in concluzie tot acolo am ajuns, sunt multumit de consumul mic insa ma pregatesc pentru revizia de 120.000 KM unde ma ajunge in total sa scot cel putin din buzunar inca 1.500 RON pentru tot ce e necesar.
Fiecare cu gusturile lui, m-am obisnuit cu DCI si acuma imi place mai mult cum merge, imi place sunetul produs, simti ca ai motor sub fund, nu masinuta electrica muta MPI, motor trifazic de 7.5 kw )Last edited by RYCHY88; 2 September 2011, 18:26.sigpic
Comment
-
la 120.000km-1500 ron?
Daca te duci la reprezentanta probabil...,nu mai tin minte cat am dat eu la 240.000km dar te asigur ca sub 1000 ron si cred ca am am schimbat si ceva bucse(bineinteles la mecanic acasa).
La 120.000 trebuie schimbat uleiul,filtre si distributie-la motor atat.Restu ce mai apare e alta poveste...bucse,capete bara,rotule si mai stiu eu ce.
Comment
-
citind mesajele de mai sus incep sa ma mustrez de ce nu am intrat pe acest forum acum vreo2 saptamini adica innainte sa-mi cumpar Loganul 1.5 dci 2007. vad ca sunt probleme cu ele. sau cum credeti trebuie sa ma nelinistesc sau nu prea? oare ce-i de la uzina nushtiu ce fac?
Comment
-
Daca ar fi sa iau acum un DCi as sti ce sa aleg, as sti la ce sa ma uit, as sti ce sunet trebuie sa scoata, ce fel de fum si cand, as stiu cum sa verific injectoarele, etc
Asta e din necazuri ne invatam minte. Daca ar fi sa iau DCi nu l-as tine mai mult de 3ani si 50.000-60.000km si l-as schimba cu altu mai nou.
Alexei nu trebuie sa iti faci griji, in timp vei vedea daca ai tras lozul cel bun sau nu.
Vei vedea si ca reparatul de injectoare e sport national si ca nu e asa de scump precum spune lumea, e ca si cum ti-ai lua o anvelopa noua odata la 2-3ani
Unii se duc si spre 170.000km fara injectoare reparate. Depinde cat tii masina si cati km faci, cu, cat faci mai multi km cu atat ii grabesti intrarea in reparatii(turbina, inj, pompa, servo, ambreiaj etc), de asta nu e bine sa o tii mult.
Comment
-
Sfat Achizitie Dci Second Hand
Originally posted by lord_wader View PostVoi aveti DCi 85, cele de 70 si mai ales 65 au fost mai "nereusite" in unele privinte, daca observati la ele pica injectoarele in special.
A zis bine cine a zis ca "totul depinde de interfata dintre volan si spatarul scaunului"sigpic
Batranu'
Comment
-
Eu credeam ca vorbim de masini peste 100.000km.
Mai intai sa ajungi la 100mii, sa trece peste cu bine si mai vorbim de interfete
O sa vedem atunci daca o sa mai fii de aceeasi parere ca doar soferul conteaza.
Eu zic ca mai conteaza si calitatea injectoarelor si a pompei care produce span.
Dar asta nu ai cum sa o vezi acum la 64mii.
Si masina mea a mers beton, fara injectoare stricate(din spusele fostului proprietar) si cand am ajuns eu pe la 110mii (dupa ce am mers cu ea o buna bucata)........am inceput sa repar injectoare.Last edited by lord_wader; 26 April 2012, 14:20.
Comment
Comment