Buna ,am un Logan 1,5 diesel mcv fab 2008 acum 4 luni nu a mai pornit la prima incercare, decat cu sprey,am mers la reprez., acolo testere ,injectoare,resetari etc.raspuns nu are nimic,intr-o zi am adus un meserias care mi-a inlocuit regulatorul de presiune,eu am vazut si simtit caci parca se cam tura din cand in cand,a mers 2 sapt,iar acelasi simtom.Alimentez doar de la omv.Filtre schimb la 15 000 originale.Am gasit apoi unul ...beton repara doar pompe si inject..mi-a gasit buba ....ceva supape la pompa zicea el.....acum dupa 4 luni acelasi simtom...am mern la el...nu stie ce sa mai faca.Deci nu porneste la prima cheie,daca dau cu sprei o ia imediat nu scoate pic de fum,dar uneori porneste din prima.Am albit de nervi cu asemenea masina.ce sfat imi recom???????????
Problema Pompa Sau Injectoare Logan 65/70 Cp
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Dar pe tester ai pus'o vreodata ? Ar trebuii in acest caz mers la cineva care stie sa citeasca si sa interpreteze erorile aparute. Aici pot fi cauze multiple, printre care chiar si "banala" para de amorsare. Inainte de prima pornire, vezi daca se intareste para, ma gandesc sa nu traga aer pe instalatie.
Comment
-
Salut cu respect,functionare impecabila pana la 135000km dupa care injector infundat in urma filtrului de motorina foarte murdar.Suflat si curatat a functionat perfect.Acum la 147000km parcata seara nu a mai pornit a doua zi.Ca simtom cu o zi sau doua inainte pornea dupa o actionare putin mai lunga a electromotorului.
Am desfacut holenderele injectoarelor si am constatat ca nu vine strop de motorina avand rez plin si motorina pe tur in regula.Dupa mai multe verificari am observat ca actuatorul sau valva imv daca o demontez si obturez gaura cu degetul ajunge motorina la injectoare dar logic ca nu porneste.Daca montez valva in locas se obtureaza tot.Am incercat sa o curat dar pare blocata sau habar nu am cum functioneaza.V ati confruntat,rog sfaturi.
Cu stima!
Raspund la 0744589411 dar sun eu inapoi ptr consiliere.Multumesc!
Comment
-
Din pacate regulatorul de presiune(imv'ul) nu se poate curata ci doar eventual suflat la un compresor mai puternic insa putin sanse de reusita. Singura solutie viabila fie il schimbati cu unul sh luat de pe o pompa care stiti ca fucntioneaza, fie daca va permite bugetul cumparati unul nou care costa undeva in jur de 500 ron(depinde de unde il luati).
Comment
-
Ambiance din 2006 de 65 cp : schimbat de 2 ori injectoare, alternator, distributie, ambreiaj, apoi cazut tot motorul deci schimbat motorul ( cauza 3 pistoane topite in blocul motor), acum iar face figuri si porneste greu iarna la frig asta insemnand chiar si la +3 grade tot nu porneste, mecanicul spune ca e si pompa de injectie busita ! Kilometri reali facuti prin toata tara majoritatea in oras 298800 ! Drumuri bune va doresc si fara probleme p.s.: daca aveti vreo idee de ce porneste asa greu astept raspunsuri! )Last edited by nicu90; 26 December 2012, 12:46.
Comment
-
acum iar face figuri si porneste greu iarna la frig asta insemnand chiar si la +3 grade tot nu porneste, mecanicul spune ca e si pompa de injectie busita ! Kilometri reali facuti prin toata tara majoritatea in oras 298800 ! Drumuri bune va doresc si fara probleme p.s.: daca aveti vreo idee de ce porneste asa greu
succes!
Comment
-
ok am revenit cu detalii... deoarece am fost plecat in concediu abia acum am reusit sa ma apuc de masina.. problema este capul hidraulic din pmp. de injectie. injectoarele nu dau aproape deloc pe retur sunt bune...pompa nici o urma de uzura...deci reconditionat cap hidr. 250ron la un service recomandat in familie si care este specializat in injectoare si pmp de injectie( se fac si segmentari si orice altceva in afara de planari).Sper ca am fost de ajutor o zi buna.
Comment
-
Originally posted by ThaZul View Post1,5dci, 70cp cu 82 000 km la bord fara probleme deosebite la pompa sau injectoare. La relantiu, motorul se cam tureaza singur atat ca sa miste acul turometrul cam 2mm. Am pus magnet in rezervor si rezultatul dupa 10 000 km ma pune pe ganduri. Magnetii (sunt 2) i-am pus unul mai mare in interiorul sorbului(se vede forma lui dupa cum e asezata pilitura in poze) si unul mai mic pe exterior. Pentru cine e curios magnetii sunt de la HDD-uri.
si eu folosesc asa ceva de cca 3 ani am magneti de HDD in rezervor .....multumesc inca o data lui crististreulea pt ei
i am montat dupa un incident cu injectoarele in timp ce era in concediu prin resita,timisoara ,caransebesi, am fost nevoit sa schimb injectoarel la service in caransebes ,mecanicul de acolo mi-a indicat acest lucru magnetii de HDD
deci recomand acest lucru
mentionez ca injectoarele au cazut la 90.000km dupa ce am bagat in rezervor ADITIV DE CURATARE INJECTOARE DE LA DURA LUBE.in prezent am cu masina 300.000km fara probleme de atunci
si nu fac reclama sau antireclama aiciNiciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Originally posted by chelu_o View PostAi băgat motorină doar de la benzinării „curate” sau și de pe marginea șanțului?
Ce motorină bagi în mod obișnuit?
Imi face impresia ca nu ai citit thread-urile pe acest subiect!!!Sau poate vrei sa discuti numai cu cei de pe marginea santului!!!???
Comment
-
Originally posted by Daniel 67 View PostEsti mecanic la reprezentanta Dacia??? Ce intelegi prin benzinarii curate??? Ce intelegi motorina de pe marginea santului???
Imi face impresia ca nu ai citit thread-urile pe acest subiect!!!Sau poate vrei sa discuti numai cu cei de pe marginea santului!!!???
Prin motorină de pe marginea șanțului m-am referit la motorină din surse dubioase. Este normal să vreau să știu dacă faptul că m-am făcut probleme să bag motorină din surse ceva mai sigure îmi dă mai multe șanse să nu am probleme cu pompa sau injectoarele.
Sau poate tu nu prea ai citit acest thread de nu ai observat că mulți au specificat de unde alimentează și la ce interval și-au făcut reviziile.LOGAN 1.5DCI K9K-K7 50kW
Comment
-
Nu te ambala prietene!! Sunt unul din cei care am trecut, probabil, prin toate fazele posibile cu nemaipomenitele injectoare de pe Logan...si da...chiar am citit pe aici de ceva vreme, spre deosebire de unii care abia acum au descoperit America ( a se citi Delphi)!!!
Se pare ca matale ai incercat si probabil ai gasit acele benzinarii gasite si nu "bombe"!! Toata lumea a incercat si mai incearca chiar si acum....!!! Eu am un raspuns ...tu l-ai gasit???
Apropo!!! La prima reparatie a injectoarelor am gasit pe cineva care avea 37.000 km injectoarele praf si umbla cu bonurile de motorina in mina!!! Sa-l trimit la tine??? Nu de altceva dar sa stie omul pe unde sa umble...!!!Last edited by Daniel 67; 5 January 2013, 14:35.
Comment
-
Problema Pompa Sau Injectoare Logan 65/70 Cp
Logan 1.5 dci , fabricatie 2007 , euro 4 , motorina din peco . La 43000 km pica injectoarele. Am cumparat 4 injectoare noi , au picat si acestea dupa 4000 km . Acum vreau sa achizitionez supape de retur pentru injectoare , si sa vad ce fac cu pompa..am verificat rezervorul cu magnet, l"am curatat..nu am nici mizerie , nici pilitura. Referitor la motorina , cumparata din peco , luata in canistra , lasata la decantat, apoi pusa in rezervor prin palnie cu sita de benzina +ciorap de matase pentru a impiedica eventualele gunoaie ..Acum caut pentru achizitionare supape de retur originale , la care sa se ofere factura +garantie . Pe net sunt destule , dar nu poti avea incredere..sunt numai chinezarii . Dupa achizitionarea supapelor de retur si modificarile aduse pompei , o sa fac o postare referitoare la : "Readucerea loganului la viata " . Sa auzim de bine.
Comment
Comment