Problema Pompa Sau Injectoare Logan 65/70 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • injectoare si pompa 1.5 dci

    Am 3 loganuri de 65cp la taxi si 6 soferi km. peste 450000 am reparat pompele la 150000km si injectoare la 200000 km motorina de la Petrom motoarele merg bine pina la 300000 km dupa se incarca galeria de admisie si egr cu calamina si nu mai trage demontat chiuloasa si curatat si planat totul ok .si la toate acelasi defect cred ca o sa suspend egr.

    pompele de inalta la euro3 au defecte de fabricatie la inel de inalta acesta produce pilitura si blocheaza injector trebuie rep pompa la 120000 si asa scapa injectoarele de rparatie si le lungesti viata costul rep pompa 600ron(adica schimb inel)+demontare pompa
    Last edited by rabla62; 10 May 2013, 10:17. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • 68 CP, Euro 4, 79300 km. Nici o problema pana acum.

      Comment


      • Multi dintre cei care afirma...: Nu am avut probleme cu injectoarele pana la N nr de km, trebuie sa stie o chestie. Injectoarele te pot pacali, adica tu crezi ca masina nu are nimic dar daca pui testerul de injectoare (nu diagnoza) pe rampa s-ar putea sa ai surprize mari. Un prieten cu un dci de 70cai, are toate injectoarele stricate (duza de retur-parca, e un kit care se repara la injector) si culmea masina merge ca la primii 100km, trage foarte bine, dar arata consum de 25L%.
        Si eu ziceam lafel...mama am 54.mii si ceva de km din 2006, si nu mi-au cazut injectoarele, eh acuma mai mult ca sigur 2 injectoare sunt pa, imi fumega la rece, trepideaza putin cand o pornesc.
        SOLUTIA?!> Montarea unei pompe de "benzina" in rezervor. Pompa de injectie de pe dci, scoate intre 4-8bar, aceasta presiune fiind controlata de o supapa electronica iar presiunea care sare de 4bar este adusa la 4bar si bagata in instalatie. Eh, pompa de "benzina" scoate constant 4bar, ceea ce inseana ca va functiona perfect pe dci. Detalii aici http://www.youtube.com/watch?v=uhIfUxh0rHg
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • nu mai luati ca punct de reper video ala postat de solan. e o mare prostie ce povesteste el acolo, referitor la astupatul unor orificii. garantat nu merge !!! probat pe masina unui prieten. solutia o gasiti tot pe forum. http://www.loganclub.ro/forum/modifi...t38526p16.html
          pana in iarna o sa trec si eu pe electric..... preventiv

          Comment


          • Salutare,

            Logan 1.5dci, 70cp, 2008, aproximativ 50.000km. Se pare ca un injector e pe duca, inca nu am fost sa fac un test sa vad care este, dar urmeaza. Simptomul ar fi un tacanit metalic la rece, in rest motorul se comporta ok, accelereaza decent, nu scoate fum, nu mananca ulei sau alte nebunii, consum normal de motorina.
            Am 3 variante: injector nou, reconditionat (daca se poate), injector sh dar cu garantie (nu stiu unde as putea gasi asa ceva, dar cred ca e posibil).

            Intrebare 1: aveti idee unde as putea reconditiona un injector in zona Brasovului?
            Intrebare 2: aveti idee unde pot gasi un injector sh dar sa se ofere garantie pe el?

            Daca nu merge nici asa nici asa o sa iau unul nou si cu asta basta.

            Multumesc.

            Comment


            • Tzacanitul ala la rece de care vorbesti este posibil sa fie si de la o bujie lesinata. Eu am avut acelasi simptom si s-a rezolvat foarte ieftin, o bujie noua

              Comment


              • OK, multumesc.
                Pornirea se face destul de repede, chiar si la rece. Daca bujia ar fi de vina pornirea ar trebui sa se faca mai greu atunci cand temperaturile exterioare sunt scazute. In plus tacanitul persista pana incepe sa creasca temperatura apei. Ori, bujia incandescenta functioneaza, daca nu ma insel, doar la pornire.

                Oricum, o sa verific si bujiile sa stiu o treaba.

                Comment


                • Si fa si un test la injectoare (cu cilindrii gradati) ca sa stii o treaba ...daca tot vrei sa inlocuiesti vreunul !
                  Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                  Comment


                  • Te rog sa explici mai pe larg treaba asta, ca nu ma pricep asa bine la mecanica...
                    Eu vroiam sa merg intr-un service, eventual intr-o reprezentanta sa imi faca testul pentru injectoare.
                    Last edited by 77sky; 17 March 2014, 21:27.

                    Comment


                    • Intr-un service serios, care se ocupa si de Logan, exista un set de 4 cilindrii gradati, in care se pun retururile celor 4 injectoare si se masoara cantitatea de motorina care se stringe in unitatea de timp. Cantitatile trebuie sa fie cam egale ; cel care da (mult) mai mult este defect. S-a mai discutat aici pe forum care sunt cantitatile si intervalul de timp in care se face testul ...
                      Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                      Comment


                      • OK, am inteles. Procedura in sine tre sa o faca ala la care ma duc. Ca de-aia ma duc sa il platesc sa-si faca treaba.
                        Cred ca ma voi duce la reprezentanta.

                        Comment


                        • Cel mai bine la reprezentanta Delphi!

                          Intereseaza-te, poate iti recomanda cineva un asemenea centru respectabil
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • sau iti iei singur 4 seringi de 20ml si 1m de furtun de silicon de la piese auto pentru a-ti verifica singur injectoarele. toata "investitia" te duce sub 10lei. iti verifici singur injectoarele, postezi aici valorile, si nu mai ai treaba cu aburelile din reprezentanta. aici sigur vei primi sfaturi mult mai bune si mai profesioniste decit in reprezentanta.

                            Comment


                            • Din pacate nu sunt atat de tehnic sa fac aceasta treaba singur, asa ca ma voi lasa pe mana unor oameni care au mai facut treaba asta.
                              Oricum, multumesc de sfat

                              Comment


                              • salutare am un logan mcv 1.5 diesel euro 4 100000 km si de ceva vreme are o mica intrerupere la relanti am fost la un test cu el si cei de la reprezentanta renault filaret mi-au spus ca supapa de presiune este defecta cea situata pe pompa de injectie , am schimbat.o cu una noua o perioada a mers k (2-3 luni) si akm iar a inceput sa intrerupa stie cnv despsre ce este vb?

                                salutare am un logan mcv 1.5 diesel euro 4 100000 km si de ceva vreme are o mica intrerupere la relanti am fost la un test cu el si cei de la reprezentanta renault filaret mi-au spus ca supapa de presiune este defecta cea situata pe pompa de injectie , am schimbat.o cu una noua o perioada a mers k (2-3 luni) si akm iar a inceput sa intrerupa stie cnv despsre ce este vb?
                                Last edited by gex.liviu; 26 March 2014, 02:07. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google