Poate cineva sa-mi spuna daca un chit de ambreiaj nemtesc LUK sau SACHS este mai bun decat unul original VALEO frantuzesc. Eu am schimbat kitul original al masini pe la 120000 cu unul VALEO frantuzesc si acum am 190000 si a inceput sa-im trepideze la plecarea de pe loc, aceiasi problema am avuto si cu kitul original din fabrica, a inceput sa trepideze pe la 100000 si am mai mers cu el asa pina 120000. Vreau sa spun ca trepidatiile la plecare apar dupa ce se incalzeste foarte bine motorul si asta numai in treapta-ntai dupa care masina merge normal adica nu patineaza discul deloc.Va mai spun doar atat ca fac taxi cu masina si sincer sa fiu nu am pretenti sa ma duca mai mult dar sunt curios daca exista ceva mai bun decat VALEO si daca e posibil sa ma duca mai mult. Imi recomandati sa schimb doar discul si rulmentul sau tot kit-ul.
Probleme Ambreiaj.Trepideaza La Plecare.
Collapse
X
-
Originally posted by sorcer View Postintr-adevar probleme este de la arculetele respective , si nu prea ai cei face , daca discu mai are "carne" mergi linistit pana cand nu e nevoie sa schimbi discu , nu merita numa pt arcurile acelea .
fiind ambreiaj cu dubla masa probleme pot aparea mereu.in mod sigur placa de presiune face figuri, poate chiar si discul. cea mai mare problema o cauzeaza trepidatiile volantei.
Bafta
Comment
-
Originally posted by ngrazvan View Postla mine problema s-a rezolvat prin inlocuirea kit-ului de ambreiaj cu unul nou. nu mai suportam trepidatiile
Originally posted by catalin_pina View PostPoate cineva sa-mi spuna daca un chit de ambreiaj nemtesc LUK sau SACHS este mai bun decat unul original VALEO frantuzesc. Eu am schimbat kitul original al masini pe la 120000 cu unul VALEO frantuzesc si acum am 190000 si a inceput sa-im trepideze la plecarea de pe loc, aceiasi problema am avuto si cu kitul original din fabrica, a inceput sa trepideze pe la 100000 si am mai mers cu el asa pina 120000. Vreau sa spun ca trepidatiile la plecare apar dupa ce se incalzeste foarte bine motorul si asta numai in treapta-ntai dupa care masina merge normal adica nu patineaza discul deloc.Va mai spun doar atat ca fac taxi cu masina si sincer sa fiu nu am pretenti sa ma duca mai mult dar sunt curios daca exista ceva mai bun decat VALEO si daca e posibil sa ma duca mai mult. Imi recomandati sa schimb doar discul si rulmentul sau tot kit-ul.
Comment
-
Daca "ferodourile" de pe disc sunt facute de valeo nu poate decat sa ne bucure!acestea tin foarte mult,o pot confirma cei care au schimbat kiturile la peste 120 000 de km...si inca mai aveau strat destul...Problema nu e de la ferodouri,e de la arcuri,probabil rulment care pacane atunci cand se apasa pedala,rulment gripat,etc...sigpic
Comment
-
Salutare, aceeasi problema am avut-o si eu, trepidatiile au inceput inceput inca de la 10k km, iar saptamana asta (30000 km) am reusit sa-l schimb pe garantie (tot kitul :placa,disc,rulment); deocamdata nu am avut cand sa-l testez, dar sper sa fie OK.
Comment
Comment