Lamuriti-ma legat de fiabilitate 1.5dci 70/85cai

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    man, nici un logan de fabrica NU are turbo cu geometrie variabila...intreaba la dacia daca nu crezi.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Pe motoarele K9K790, K9K792 si K9K796 nu s-a montat turbina cu geometrice variabila, sigur.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Originally posted by mihaicj View Post
        sigur nu are ? ca mie dupa cum o vad asa mi se pare ca este .
        Daca vrei tu sa ai turbina variabila , atunci a ta are !Totul e sa-ti doresti si sa crezi cu ardoare! Multumit?

        Comment


        • #34
          revin: @mihaicj, ce vezi tu deosebit la ea de ti se pare ca ar avea? faptul ca are actuator? ala e de la bypass/wastegate. faptul ca are furtun de ulei? ala e pt racire...faptul ca are un alt furtun conectat la o smecherie de pe iesirea turbinei? aia e vana egr...vezi cumva acei "dinti" de modificare a ratei de compresie? ma indoiesc, pt ca aia sunt in interiorul turbinei, nu in exterior. chiar daca ar fi, nu uitandu-te asa din afara la ea iti dai seama 100%. dar sigur nu e variabila, e o banala turbina la nivelul tehnologic al anilor '20, cum sunt toate turbinele fara geometrie variabila.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            eu zic si banuesc ca este cu geometrie variabila pt ca furtunul de la acctuator pleaca de la o supapa comandata electonic si la care mai merge un alt furtun care merge de la pompa de vacum.
            Eu asa stiu ca sunt comandate turbosuflantele cu geometrie variabila.
            Poate ca este o turbina cu waste-gate dar , comanda de deschidere a waste-gate-ului este gandita sa o faca calculatorul motorului .
            O sa ma uit mai atent sa vad unde si la ce este legata tija miscata de acctuator .

            Comment


            • #36
              mai, gica contra! loganul n-are pompa de vacuum, ca nu e volkswagen! aia ce vezi tu e eventual un bost controller si vana egr...tija aia de care zici tu e chiar tija ce deschide waste-gate-ul. de curiozitate, ai desfacut vreodata o turbina sa vezi ce are inauntru si cum functioneaza? oricum eu unul nu mai continui discutia, o sa ii anunt si pe aia de la renault ca loganul are turbina cu geometrie variabila si ei is handicapati ca nu stiu ce monteaza pe masina. fute-le-ai de incapatanare si de turbina...
              apropo, vgt-urile sunt comandate hidraulic, nu de o pompa de vacuum. care, dupa cum spuneam, lipseste cu desavarsire de pe logan...
              Last edited by Seba; 8 January 2009, 12:14.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                merci de urari ... si explicatii.
                sa traiesti !! .
                Last edited by mihaicj; 9 January 2009, 11:52. Reason: Automerged Doublepost

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google