Unu Mai Puturos,unu Mai Sprinten

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unu Mai Puturos,unu Mai Sprinten

    Salut baieti" eu conduc 2 DCI uri ambele de 65 cp.1 de servici 1 personal ambele alimentate la Petrom E4 au cam aceeasi kilometri problema e ca ala de servici trage si se infige mult mai bine spre deosebire de al meu care mi se pare ca e mult mai puturos Stie cineva care ar fi problema

  • #2
    Al tau il conduci cu grija..Cel de la munca il forjezi si i s-a "lasat" motorul mai repede . E o presupunere
    sigpic

    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

    Comment


    • #3
      Nu stiu daca e asa sau doar ti se pare...Cu masina de acasa mergi mai cu "grija" decat cu cea de la firma...Oricum nu sunt doua masini la fel...Oricum poate ai alimentat cu vreun carburant mai nasol si s-a imbacsit filtrul de motorina mai tare si de aceea nu mai trage masinuta ta...
      Daca ai pe cineva apropiat pune-l sa faca cate o tura cu fiecare masina si vezi ce zice si el...
      sigpic

      Comment


      • #4
        Ori e din cauza filtrului de aer murdar, a bujiilor sau a faptului ca cu cel de acasa s-a mers subturat si s-a infundat vana EGR si eventual s-a depus calamina.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Pe-a ta o menajezi prea tare, probabil ai mers subturat.
          Intalniri LC SB sambata ora 17 Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO)

          Comment


          • #6
            Aia de servici o sa mearga intotdeauna mai bine pt ca este de servici si se merge blana cu ea si nu se tine cont de nimik ti-o spun din experienta bafta
            Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

            Comment


            • #7
              Nu sunt genu sa merg subturat o sa incerc varianta cu filtrele

              Comment


              • #8
                Este o vorba ... Cum ti-o cresti asa o ai. Nu stiu daca e adevarat dar multi zic ca masina daca o inveti sa mearga va merge iar daca o inveti lenesa va lenevi... Nu stiu. Sper sa-ti rezolvi dilema
                Ambition

                http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                Comment


                • #9
                  Exact aceiasi poveste era si la mine pe vremea cand aveam masina de servici, tot 1.4 mpi, aia de servici fugea de rupea. Acum insa la servici mai iau 1.5 dci-uri din dotarea firmei la plimbare, iar cand ma urc de pe dci pe mpi ma simt rege, a mea fuge de rupe.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ADI BOCU View Post
                    Nu sunt genu sa merg subturat o sa incerc varianta cu filtrele
                    Te intreb fara rea intentie, cum mergi cu ala de la lucru si cum mergi cu al tau? Acelasi regim, aceeasi forja? In mod permanent ma refer. Si eu am aceeasi parere, ca al tau nu e destul de forjat.

                    Ca un exemplu bun, pt ca e vorba de dizal (si la benzina se intampla asa) : am la lucru doua microbuze Peug Boxer, motorizari identice. Unul trage de rupe (2.7L 124 cp si cuplu cat incape... ) ) celalalt e puturos, deci se simte clar.
                    Unul e condus de nea' Costel (un nenea cu juma de norma, 70 ani omu, da' se tine bine) si altul condus de Marcelino Nino-nino ))
                    Iti dai seama care trage mai bine...

                    Comment


                    • #11
                      @r3duc: Nu e adevarat asa ceva.

                      @ADI BOCU: Dar poate dCi-ul de la servici e remapat si tu nu stii...
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Asta stiu si eu,am condus 2 loganuri de 1,4, una a mea si celalalt a unui prieten cae o conduce taica su mai preponderent!E diferenta........Nu cine stie ce dar amea mere mai rotund.....
                        Am inteles ca ar fii ceva diferenta la motor de 1.4 din prima serie si celalalte cu stopuri albe la semnalizare.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ADI BOCU View Post
                          Salut baieti" eu conduc 2 DCI uri ambele de 65 cp.1 de servici 1 personal ambele alimentate la Petrom E4 au cam aceeasi kilometri problema e ca ala de servici trage si se infige mult mai bine spre deosebire de al meu care mi se pare ca e mult mai puturos Stie cineva care ar fi problema
                          Poate tu cand te urci din una in alta iti schimbi si stilul de condus
                          Acu nu stiu ce sa zic.
                          sigpic
                          !

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by andrei View Post
                            .. E din cauza.... Bujiilor.
                            Sigur e din cauza bujiilor ...

                            Comment


                            • #15
                              Nope!

                              Nu fi asa de sigur! (de bujii)
                              Am un amic si-a pus un filtru de motorina ordinar (nu cel "de origine") devenise nervos omul,,,mergea masina ca gatuita (acel filtru nu asigura debitul necesar de motorina); doar cateva sute de km a mers si l-a aruncat la tomberon
                              Asadar,,,mare atentie la filtre! (de motorina, de aer, de ulei; daca sunt imbacsite e nasol!)
                              Deci, concluzionand,,,sunt multe variante posibile pentru acel "fenomen"

                              A,,,si sa nu uit, Vitriol! Pentru fiecare tip de motorizare trebuie sa iti adaptezi regimul de condus (dci-ul cere la anumite turatii schimbarea treptelor, iar MPi-ul la altele,,,)
                              Last edited by 77sky; 15 November 2008, 10:00.
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google