Salut baieti" eu conduc 2 DCI uri ambele de 65 cp.1 de servici 1 personal ambele alimentate la Petrom E4 au cam aceeasi kilometri problema e ca ala de servici trage si se infige mult mai bine spre deosebire de al meu care mi se pare ca e mult mai puturos Stie cineva care ar fi problema
Unu Mai Puturos,unu Mai Sprinten
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu stiu daca e asa sau doar ti se pare...Cu masina de acasa mergi mai cu "grija" decat cu cea de la firma...Oricum nu sunt doua masini la fel...Oricum poate ai alimentat cu vreun carburant mai nasol si s-a imbacsit filtrul de motorina mai tare si de aceea nu mai trage masinuta ta...
Daca ai pe cineva apropiat pune-l sa faca cate o tura cu fiecare masina si vezi ce zice si el...sigpic
Comment
-
Ori e din cauza filtrului de aer murdar, a bujiilor sau a faptului ca cu cel de acasa s-a mers subturat si s-a infundat vana EGR si eventual s-a depus calamina.
Comment
-
Este o vorba ... Cum ti-o cresti asa o ai. Nu stiu daca e adevarat dar multi zic ca masina daca o inveti sa mearga va merge iar daca o inveti lenesa va lenevi... Nu stiu. Sper sa-ti rezolvi dilema
Comment
-
Exact aceiasi poveste era si la mine pe vremea cand aveam masina de servici, tot 1.4 mpi, aia de servici fugea de rupea. Acum insa la servici mai iau 1.5 dci-uri din dotarea firmei la plimbare, iar cand ma urc de pe dci pe mpi ma simt rege, a mea fuge de rupe.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by ADI BOCU View PostNu sunt genu sa merg subturat o sa incerc varianta cu filtrele
Ca un exemplu bun, pt ca e vorba de dizal (si la benzina se intampla asa) : am la lucru doua microbuze Peug Boxer, motorizari identice. Unul trage de rupe (2.7L 124 cp si cuplu cat incape... ) ) celalalt e puturos, deci se simte clar.
Unul e condus de nea' Costel (un nenea cu juma de norma, 70 ani omu, da' se tine bine) si altul condus de Marcelino Nino-nino ))
Iti dai seama care trage mai bine...
Comment
-
@r3duc: Nu e adevarat asa ceva.
@ADI BOCU: Dar poate dCi-ul de la servici e remapat si tu nu stii...
Comment
-
Asta stiu si eu,am condus 2 loganuri de 1,4, una a mea si celalalt a unui prieten cae o conduce taica su mai preponderent!E diferenta........Nu cine stie ce dar amea mere mai rotund.....
Am inteles ca ar fii ceva diferenta la motor de 1.4 din prima serie si celalalte cu stopuri albe la semnalizare.
Comment
-
Originally posted by ADI BOCU View PostSalut baieti" eu conduc 2 DCI uri ambele de 65 cp.1 de servici 1 personal ambele alimentate la Petrom E4 au cam aceeasi kilometri problema e ca ala de servici trage si se infige mult mai bine spre deosebire de al meu care mi se pare ca e mult mai puturos Stie cineva care ar fi problema
Acu nu stiu ce sa zic.sigpic
!
Comment
-
Nope!
Nu fi asa de sigur! (de bujii)
Am un amic si-a pus un filtru de motorina ordinar (nu cel "de origine") devenise nervos omul,,,mergea masina ca gatuita (acel filtru nu asigura debitul necesar de motorina); doar cateva sute de km a mers si l-a aruncat la tomberon
Asadar,,,mare atentie la filtre! (de motorina, de aer, de ulei; daca sunt imbacsite e nasol!)
Deci, concluzionand,,,sunt multe variante posibile pentru acel "fenomen"
A,,,si sa nu uit, Vitriol! Pentru fiecare tip de motorizare trebuie sa iti adaptezi regimul de condus (dci-ul cere la anumite turatii schimbarea treptelor, iar MPi-ul la altele,,,)Last edited by 77sky; 15 November 2008, 10:00.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment