Curatare Distribuitor Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare Distribuitor Frana

    salutare
    va rog un tutorial , sau ..cumva ..explicati-mi cum pot curata distribuitorul la frana. am frana numai pe fata, pe spate ... slab tare. e 400 ron in magazin unul nou , dar stau cam prost cu finantele. se poate curata !? e o operatie complicata !?
    multumesc anticipat
    sigpicSa traiasca urile , si

  • #2
    Ai facut vreun test in service care sa confirme convingerile tale?
    Asta e sistemul de franare la masina asta...preponderent franeaza rotile fata si asta se poate demonstra prin uzura mult mai pronuntata a placutelor fata de saboti, comparatie la un numar de km.
    Are legatura si cu distributia maselor, daca e masina sub sarcina maxima admisa incep sa se egalizeze eforturile de franare asupra rotilor.
    Nu cred ca ar fi cu probleme acel repartitor de franare.

    Spre linistea ta, un test in service nu strica (caci sunt convins ca nu l-ai facut)...
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      De aia se schimba placutele cele de fata mai des

      Comment


      • #4
        teoretic ...ar ave logica sky , cum spui tu... dar, am vazut la un logan , distribuitor nou pus pe el , cand frana , te arunca prin parbriz. si asta in iarna , cu umezeala pe strada *bineinteles avea cauciuc de iarna , fara abs ...pus si simplu.cu toate ca asa stiam si eu, ca la logan tine fata pronuntat, apoi in functie de sarcina se echilibreaza ... dar eu am avut un accident minor... cu masina incarcata aceeasi franare, adica fata.spatele tine la frana de mana . noroc
        sigpicSa traiasca urile , si

        Comment


        • #5
          Ai ABS pe masina?
          Teste din acestea, comparative, se pot desfasura chiar in STRICT aceleasi conditii: stare carosabil, tip anvelope, viteza, aceeasi apasare a pedalei si...inca mai sunt variabile in discutie . Insa e un rezultat pur subiectiv.

          Concludent e cel de care am vorbit mai sus.
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #6
            fa dom'le testul al service, inainte de a te gandi daca sa cureti repartitorul sau sa-l inlocuiesti. eu ti-as spune sa-l inlocuiesti, ca e vorba de frane, daca era vorba de o clapeta de acceleratie, aia mergea reparata. franele si directia sunt "sfinte", alea trebuie sa mearga mai degraba decat sa "fuga" masina tare.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Asculta-l pe Seba, ca e patit, bietul
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #8
                nu-i patit din punctul asta de vedere, franele au mers bine...soferu a fost prea increzator in starea drumului si-n semnele lipsa de pe marginea drumului...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Asa era sa o patesc eu azi (prea increzator in starea drumului); acasa,,,masina uda, pamant reavan, la servici polei(la cca 5km, tot in oras ). Nu am realizat decat la un viraj, cand era sa intru in stalp, noroc mi-a fost cu viteza mica si abs...
                  Astia de la parcarea serviciului sunt nemernici...puteau sa puna si ei dimineata un indicator de avertizare a drumului "poleit"
                  Soseaua nu conteneste sa ne surprinda.

                  Sunt curios de rezultatul testului de la $DieselLGN
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    ) . nu am abs e dci preferance. o sa-l ascult pe seba , ce sa fac )
                    apropo , ca tot vorbim de frane...
                    spuneti-mi va rog , unde este problema cand mi se aprind tarziu stopurile pe frana ... !?
                    daca apas pedala usor *simt frana , stopurile nu se aprind... abia cand franez destul de apasat se aprind... de cate ori am trecut bariera cu viteza , ca venea cate unu in spatele meu aproape, si daca franam ca sa se aprinda stopurile , le vedea prea tarziu ).
                    e de la senzoru ala de sub pedala !?
                    noroc
                    sigpicSa traiasca urile , si

                    Comment


                    • #11
                      Ai ghicit!
                      De fapt cred ca e un amarat de contact, cu o cursa prost reglata, astfel duce la aprinderea intarziata a instalatiei
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #12
                        aham .. multumesc. merg maine sa reglez calumea treaba...
                        sigpicSa traiasca urile , si

                        Comment


                        • #13
                          O schita

                          Citeste cu atentie schita asta...se pare ca e ceva sensibil acolo...

                          Spor la treaba!
                          Attached Files
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #14
                            sal
                            cred ca treb schimbat. eu am la firma 5 loganuri dintre care la 2 am scimbat deja distribuitorul de frana
                            se duc des
                            mi-a zis cel de la servis
                            dar ca sa fii sigur dute si fa un test la frane
                            mersi

                            Comment


                            • #15
                              Incepe sa mi se faca sila de forumu asta.
                              Adica la intrebarea "VA ROG...Cum pot curata repartitorul de frana?" unii se dau mari specialisti pe aici pe site. "Dute in service si fa un test de frane" NU! Eu sunt un idiot, conduc 200 de masini pe zi, si nu imi cunosc propria masina. De ce sa mai fac un test de frane cand imi dau seama clar ce se intampla cu masina mea? Intru pe forum sa mai aflu una, alta, raspunsuri la probleme tehnice dar vad ca unii sunt destul de destepti sa iti dea replica imediat ce ai cerut ajutor.

                              Deci daca are cineva vre-o solutie la problema repartitorului, cum se curata sau cum se repara, il ROG FRUMOS sa ne ajute ca suntem multi cu problema asta si cu franele nu e de joaca, si Da, clar dupa ce rezolv repartitorul o sa merg in service sa reglez franele calumea.

                              Sau macar sa zica cineva ca e imposibil de reparat si trebuie schimbat.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google