Logan Lovit In Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Lovit In Spate

    Va salut!
    Acum cateva zile ma indreptam spre mare, pe autostrada, ca tot romanu'. Mergeam in coloana, la un moment dat masinile din coloana franeaza, franez si eu, iar o stimabila doamna (bineinteles ca doamna, oare de ce nu ma mai mir?) s-a gandit ca nu este necesar sa franeze si dumneai, putandu-se opri f bine si in mine. Ceea ce a si facut.

    Astfel m-am ales cu masina in starea in care se vede in poze. Am dus-o la asiguratorul cu care incheiase "doamna" polita (Generali), au constatat, cu o usoara "stimulare" a constatorului am reusit sa obtin inlocuirea tuturor pieselor afectate, adica bara spate, stop dreapta spate, capota portbagaj, fusta (tablie) spate si planseu portabagaj (locasul rotii de rezerva).

    Trebuie sa recunosc ca sunt f sceptic in privinta reparatiei. Nu stiu exact cum vor inlocui de ex planseul. Se taie cel vechi si se sudeaza cel nou, banuiesc, dar am cateva intrebari:

    De unde se taie mai exact?
    Se va vedea ca este inlocuit?
    Vor pune mastic la imbinari cum a fost din fabrica?
    Pe dedesubt vor aplica si acel strat de antifon (vopsea cauciucata, are o anumita textura) ?
    Va rugini in locul unde se sudeaza?

    Imi cer scuze pt tumultul de intrebari, dar sunt f suparat pt ca nu stiu cum va iesi reparatia
    Attached Files

  • #2
    salut,imi pare sincer rau pt acest incident dar sa stii ca nu esti singurul.Acum 1 luna si ceva am patit EXACT acelasi lucru si aceleasi daune(aproximativ,lovitura fiind mult mai usoara decat in cazul de fata).Oala din interiorul portbagajului a tras-o cu ceva nu stiu cu ce si a revenit oarecum la forma initiala cu mici exceptii,apoi au acoperit cu mastic(sau vopsea cauciucata) si au vopsit-o;mi-au schimbat si armatura spate,bara,capota portbagaj;plus ca eu am fost proiectat si in cel din fata mea si mi-a fost schimbata si armatura fata+bara.De facut se face dar acum nu stiu in cazul tau ce vor face la oala portbagajului deoarece e c-am afectata fata de cum era a mea.Da cel putin nu o sa se observe decat daca cineva da la oparte roata de rezerva sa se uite si alte chestii de genu.Intr-o saptamana a fost gata masina.

    Comment


    • #3
      Oala portbagajului se va schimba, nu se pune problema de indreptat, mi-au spus clar asta la service. De aia sunt ingrijorat, nu stiu cat/cum vor taia, cum o vor suda pe cea noua..

      Comment


      • #4
        uite:

        Comment


        • #5
          Se va taia tot planseul spate , de dat cu mastic se da dar daca vrei sa fie mai "ok" vb cu baiatu care iti face lucrarea nu cu cel care face receptia la masina .

          Stai linistit ca nu este nimic rau. De vazut o sa se vada decat de un specialist.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Mastic dau astia o laie,eu mi-am refacut toate imbinarile singur.
            Sa nu zic ca a fost lovita in spate de doua ori
            Attached Files
            Last edited by matheo66c; 28 July 2012, 18:25.
            sigpic
            "BRABUS" STYLE

            Comment


            • #7
              Pai dasta am zis ca ei dau cu URME de mastic .
              sigpic

              Comment


              • #8
                Zeus bine ca a avut cucuoana asigurare buna,de reparat o vor face bine,au fost altele si mai si sifonate!De asta zic eu ca e bun si un carlig de remorcare..pentru situatii usoare..
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • #9
                  si cu carligul, scapai, poate, de oala rotii de rezerva dar aveai masina stramba, am vazut destui zmei cu carlig (montat corespunzator) cu lonjeroanele strambe pe premiza eu imi pun carlig sa sufere mai tare ala care ma loveste.

                  On.topic: ai grija mare la ce service o duci, ca de acolo vor pleca/sau nu eventualele probleme.
                  B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                  Comment


                  • #10
                    Masina o voi duce luni la Auto Cobalcescu de pe Splaiul Unirii. Sper sa fie ok. Am avut de ales intre Cobalcescu, Dacoserv si Meridian.

                    Comment


                    • #11
                      Canto,am specificat,doar situatii mai usoare,nu cand ti-o trage cu 60km/h.Apropo Zeus,cam ce viteza crezi ca avea blonda?
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • #12
                        Dupa cum arata in poze, nu cred ca erau mai mult de 20-30 km/h la impact
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Se peforeaza punctele de sudura ale planseului, nu se taie cu pendularul. Ar trebui sa iasa destul de frumos reparatia.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #14
                            E de tinut minte asta cu punctele de sudura, eu cand am fost la service pt programare s-a uitat putin receptionerul si a zis ceva de genul "ah da, se taie de aici si de aici si se sudeaza altul". Am fost putin la modul cand a zis asta pt ca el a aratat undeva pe la mijloc, nicidecum catre sudurile din fabrica. Deci daca vin aia cu flexu' mor cu ei de gat. O sa fie la Pro TV perversa ca pe.. Splaiul Unirii.

                            Originally posted by micutzu666 View Post
                            Canto,am specificat,doar situatii mai usoare,nu cand ti-o trage cu 60km/h.Apropo Zeus,cam ce viteza crezi ca avea blonda?
                            Avea cam 40-50 km/h, impactul a fost destul de violent, chiar daca din exterior nu se vede. Mi s-au dat si spatarele scaunelor pe spate in urma impactului..
                            Last edited by zeusreddog; 29 July 2012, 23:41. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              acelasi lucru am patit si eu anul trecut..cel putin in cazul meu problema nu au fost daunele care au fost aseamatoare cu cele din poze ci faptul ca am avut deplasata toata evacuarea cu ceva suporti rupti pe acolo.poti sa-i pui sa-ti verifice si acest aspect cand vor urca masina pe elevator pt reparatii.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google