Rugina In Caroserie ,reparatie Pe Casco Da/nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rugina In Caroserie ,reparatie Pe Casco Da/nu

    Am o problema cu una dintre masini...de cateva zile a aparut in zona capacului de la rezervor langa conducta de alimentare GPL o pata mare de rugina cu umflarea vopselei de la interior catre exterior .

    Masina este in leasing si nu stiu daca o astfel de reparatie este acoperita de casco.In principiu ar trebui sa fie dar.....voi ce ma sfatuiti sa fac.
    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

  • #2
    E o problema care ar trebui sa o acopere garantia masinii pe partea de caroserie - 6ani.

    Comment


    • #3
      Nu cred ca acopera casco aceste probleme. Instalatia GPL este aftermarket sau asa a venit masina din fabrica? Daca este montata ulterior,nici garantia masinii nu acopera problema aceasta.

      Comment


      • #4
        Pe casco nu ai nici o sansa sa o repari decat daca o lovesti in zona respectiva iar garantia nu iti mai acopera rugina in zona respectiva daca ai montat tu instalatia GPL si nu a venit cu ea din fabrica ! salut
        http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

        Comment


        • #5
          Dar conducta aia de alimentare nu poate fi montata fara sa se dea gaura in caroserie?Intreb pentru ca ma bate gandul sa imi pun GPL dar nu imi surade ideea de gauri date in caroserie.
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • #6
            Masina are inst GPL din fabrica! Montarea conductei de alimentare gpl langa busonul de alimentare cu benzina e o porcarie ! Coroziunea caroseriei se datoreaza montajului execrabil facut de mesteri din uzina ! Au dat o gaura in caroserie fara sa aplice un silicon care sa protejeze caroseria, in plus toata lumea stie ca gpl este foarte coroziv si ataca tot ce inseamna fier mort asa cum este tabla Loganului.

            Sfatul meu ar fi acela ca montajul sa se faca neaparat pe suport de plastic,undeva in bara spate ,sau pe un suport din inox sau otel...nu pe cativa ''mm'' de tabla moarta....

            Problema este extrem de dificila deoarece... dupa ce am indepartat vopseau umflata am observat ca practic pe o portiune de 10 cm de jur imprejurul conductei de alimentare gpl ,tabla este mancata de rugina si nu se mai poate face practic nimic pentru remedierea problemei.

            Singura varianta ieftina si partial posibila ramane decuparea portiuni mancate de rugina si aplicarea unui petec de tabla noua ...dar si aceasta varianta este destul de dificil de executat deoarece exista riscul ca respectiva gaura sa se extinda in momentul in care pui aparatul cu oxacitilena pe tabla....

            O alta varianta ar fi sudura in puncte dar pentru asta imi trebuie un meserias dotat corespunzator din punct de vedere tehnic....


            Maine am sa pun si cateva foto aici....
            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

            Comment


            • #7
              Atunci,daca instalatia e din fabrica,du-te si fa-le gura sa rezolve problema pe garantia de caroserie.

              Comment


              • #8
                Am sunat la vocea clientului si mi-au facut o programare la un service Dacia ,problema pana la urma ar fi cu ani pe are Dacia ii da la garantia caroseriei....Masina am cumparat-o in Dec. 2007 si are prima inmatriculare in IAN.2008....Sper sa rezolv problema pe garantie...
                "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                Comment


                • #9
                  Am fost la service si cei de acolo au zis ca se rezolva ,in principiu, pe garantie dar.....(trebuia sa existe si un dar,nu !?)....cei de la Dacia leaga reparatia caroseriei de efectuarea tuturor reviziilor in garantie si post garantie in service-ul Dacia.....Dupa felul cum mi-a "arunca vorba '' seful de service, inclin sa cred ca de fapt ma vrajeste mai ales datorita faptului ca a tot incercat sa ma convinga ca dureaza ceva timp pana vine aprobarea de la Dacia si ca cel mai indicat ar fi sa le platesc lor 150 lei si-o rezolva in 24/h....Acum nu stiu ce sa zic ,poate ca ar fi mult mai rapid de rezolvat la ei dar pana la urma pentru 10 cmp de tabla sudata si slefuita pare ....totusi mult....

                  Pentru cei care au gura de umplere GPL langa busonul de benzina ar fi foarte bine daca ar umple zona de sub aripa cu ceara.....Am aflat si eu asta abia acum de la seful de service respectiv....
                  "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google