Accident Din Spate

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident Din Spate

    Acum vreo 4 zile un bucurestean grabit a intrat in spatele unui Logan care la randul lui a intrat in mine.Am verificat pe loc ce stricaciuni am.Vopseaua de pe bara spate crapata in mai multe locuri,suportul de numar rupt,tablita cu numar putin indoita si cam atat.Soferul Loganului ricosat in mine a primit greul loviturii.Probabil nu avea rca valabil sau permis suspendat sau bause ceva ca s-a rugat de mine aproape in genunchi sa nu mergem la politie ca el nu are nici o pretentie de reparatie de la bucurestean si ca sa ma inteleg eu cu el sa o rezolvam cumva.Am stabilit ca bara spate ,vopsita integral m-ar costa 300 ron,vopsea nemetalizata,suport numar,numar schimbat 100 ron.Asa ca bucuresteanul mi-a dat 100 E si toata lumea a plecat acasa.Ieri m-am dus sa-mi pun neaparat carlig ca sa nu mai am surprize.L-am rugat pe cel care la demontat bara spate sa se uite mai bine pe sub ea.Nu am nici o stricaciune.Insa m-am gandit sa nu mai vopsesc bara spate.Problema e ca vopseaua este crapata in mai multe locuri,nu se vede de la distanta,numai daca te uiti foarte,foarte atent..Sunt sanse sa se exfolieze din cauza acelor crapaturi? Am observat ceva scurgeri de vaselina,stropi in anumite zone.De unde pot fi? Nu bag mana in foc ca aceea vaselina a iesit dupa lovitura sau inainte.Am acel buretel iesit de cine stie de unde.Stie careva unde ii este locul sa-l pun inapoi?
    Attached Files

  • #2
    Cati ani ai?
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • #3
      Nu conteaza.Am fost la service la reprezentanta pentru evaluare cand am pus si carligul.Impactul a fost minor.De abia m-a atins.Nu sunt pagube.Vroiam sa stiu daca acele crapaturi minore pot duce la exfolierea vopselei si locul acelui buretel.Sunt aproape sigur ca acei stropi de vaselina erau si inainte de impact,probabil au vazut si cei de la service insa eram curios de unde pot fi.
      Last edited by karlos12; 8 May 2014, 19:18.

      Comment


      • #4
        Nu e vaselina, e ceara, si asa sunt toate loganurile.
        http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

        Comment


        • #5
          Originally posted by karlos12 View Post
          Probabil nu avea rca valabil sau permis suspendat sau bause ceva ca s-a rugat de mine aproape in genunchi sa nu mergem la politie ca el nu are nici o pretentie de reparatie de la bucurestean si ca sa ma inteleg eu cu el sa o rezolvam cumva.
          Daca ala s-a sucit in alea 24 de ore care au inceput sa curga de la producerea evenimentului si s-a dus la politie sa declare, o sa primesti o felicitare in care o sa ti se aduca la cunostinta ca mersu' pe jos face picioru' frumos.
          Last edited by Kojak; 8 May 2014, 22:38.

          Comment


          • #6
            Merita din plin.
            Ii ia unuia nevinovat 450 de lei ca sa-si repare masina neavariata. Dupa ce ca n-o repara, isi monteaza carlig de remorcare, in conditiile in care nu-l foloseste pt. a tracta o remorca ci pt. a produce avarii suplimentare unuia mai putin atent, sau chiar pt. a suplini neatentia personala. Meltenism grobian dus la maxim.

            Bravo, ma, romanule!
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • #7
              Acum cativa ani buni de zile am avut o intamplare cretina.
              De Paste, ma intorceam cu niste prieteni, pe drumul Ploiesti Buzau. La un moment dat, acesta se intersecteaza cu E85 si, evident, se pierde prioritatea.
              Aglomeratie, peste 10 masini stationate in fata. Reduc viteza. Cel din spatele meu, nu. Evident ca il monitorizam. Calc pedala de frana, fara sa franez, poate ii sare in retina rosul. Nimic.
              Deja mi se ridica sangele la cap. Mai aveam sub 20m pana in prima masina oprita si viteza undeva pe la 60. Poate gresesc in cifrele acestea, important este ca cel din spate nu schita nici un gest.
              La un moment dar, franez. Da' bine! Nu de alta, dar urma sa jucam popice si cu masinile stationate.
              Cand am auzit zgomotul, am inghetat! M-am dat jos tremurand, imaginandu-mi ce era mai rau.
              Nu imi venea ochilor ce vedeam, sau ce nu vedeam.
              La mine mai nimic. Nimic spart, nimic indoit. Doar coltul carligului de remorcare julit putin.
              De la el din masina se daduse jos o tanti si ma injura "De ce ai franat asa de brusc?" Soferul, un barbat:"Taci dreak' din gura"
              Era o dacie break, farurile sparte si cam atat.
              Nu avem nici o pretentie, am fost ulterior la politie si am relatat evenimentul (nu sa il incriminez), la cumpana celor 24 de ore. Politistul, amabil, m-a trimis la plimbare.
              Greseala mea? Desi aveam casco, nu m-am dus in service, sa constate cu adevarat daunele, inclusiv cele ascunse. Am descoperit ulterior, buzele rupte alle spoilerului.
              Cat despre carlig, am asa ceva montat pe masina (din utilitate, nu "protectie"), insa acea bucata mobila (carligul pr-zis) se foloseste strict cand am atelaj de remorcat.
              Cei care se gandesc la rolul protectiv ar trebui sa cugete la un singur lucru:
              Ce prefera, un spoiler inlocuit (sau poate nu...) sau niste lonjeroane spate...kaput, oricat ai incerca sa le retusezi, caci orice soc zdravan in spate se duce exact in acele lonjeroane!

              P.S. Fiarele carligului au fost montate de curand, nu le aveam in momentul incidentului!
              Last edited by 77sky; 9 May 2014, 10:02.
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #8
                In cazul unei lovituri serioase din spate, carligul mai mult iti face probleme decat sa te scape de ele. Daca esti lovit puternic din spate in carlig, bara nu mai are nici un rol protector si tot socul este preluat de carlig; asta poate duce la distrugerea lonjeroanelor, descentrarea sasiului...

                Comment


                • #9
                  in schimb exista multi care au "meseriasa" conceptie ca "te ghideaza" la parcare.
                  nu vreau sa fiu misogin, da' am auzit chestia asta la destule dame.
                  Last edited by Kojak; 9 May 2014, 10:14.

                  Comment


                  • #10
                    Si cu toate astea, vad si X3 cu carlig de remorca cu vospea intacta pe rotula (adica n-a tractat vreodata nimic) si desi e cu rotula demontabila (se ascunde sub bara fara scule) il lasa sus. Ce ii iubesc eu pe astia...
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      ...cum spuneam, X3 e condus in g-ral de femei.

                      Comment


                      • #12
                        @karlos12 tu nu ai nimic acolo fratioare , sa fi vazut la mine cand m-a pocnit in spate ce ravagii mi-a facut , de am schimbat bara spate, fusta spate , indreptat compartiment portbagaj si capota portbagaj + inlocuit un stop.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #13
                          Cu carlig inlocuiai si lonjeroanele.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Niki View Post
                            Merita din plin.
                            Ii ia unuia nevinovat 450 de lei ca sa-si repare masina neavariata. Dupa ce ca n-o repara, isi monteaza carlig de remorcare, in conditiile in care nu-l foloseste pt. a tracta o remorca ci pt. a produce avarii suplimentare unuia mai putin atent, sau chiar pt. a suplini neatentia personala. Meltenism grobian dus la maxim.
                            Nevinovatul a platit??
                            Nu inteleg cum un moderator reuseste performanta de citi printre randuri.Ar trebui sa aveti criterii mai riguroase pentru alegerea lor.Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni insa o acuza nefondata adusa de un moderator care se arunca la tastatura sub imperiul primului instinct denota lipsa de profesionalism.
                            Am scris clar: Cel din Bucuresti a intrat in primul Logan care la randul lui a ricosat in mine.CEL din BUCURESTI a platit si dauna.Suport numar,numar indoit si o eventuala vopsire a barei.
                            Reproduc din postul nr.1 "Acum vreo 4 zile un bucurestean grabit a intrat in spatele unui Logan care la randul lui a intrat in mine."
                            "Asa ca bucuresteanul mi-a dat 100 E".
                            Probabil i-a dat si celui din mijloc ceva pentru daune.I-am vazut vorbind vreo 2 minute in particular.Cel din Bucuresti era cu un Passat nou nout imbracat la cravata si tremura la ideea de a-si lasa permisul pe la politie.
                            Last edited by karlos12; 9 May 2014, 15:51.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by karlos12 View Post
                              Soferul Loganului ricosat in mine a primit greul loviturii.Probabil nu avea rca valabil sau permis suspendat sau bause ceva ca s-a rugat de mine aproape in genunchi sa nu mergem la politie ca el nu are nici o pretentie de reparatie de la bucurestean si ca sa ma inteleg eu cu el sa o rezolvam cumva.
                              Citeste tu ce ai scris. De 3 ori. Mai pune mana pe o carte. Invata sa te exprimi.
                              Toata lumea intelege acelasi lucru din ce ai scris. Un nimic. Precum si decizia ta de a pune carlig. Mi-am gasit masina in parcare cu numarul fata facut capac, de unul cu carlig si coltul stanga bara fata usor iesit din clipsuri. Pacat ca nu era iarna sa am fiskars-ul in masina.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google