Dovada Politie Pt Casco

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dovada Politie Pt Casco

    salutare! da, sunt incepator insa asta n-ar fi o problema daca n-as fi accidentat putin masina. care sunt pasii daca am facut un mic autoaccident in garajul propriu si am indoit aripa masinii> asigurarea casco si alte taxe platite pina acu asigura reparatia la servide-ul din oras sau trebuie sa pretind ca m-a lovit cineva ca sa fiu reparat?
    multumesc anticipat

  • #2
    salut alexis.mircea din cate stiu eu trebuie sa iei doar o dovada de la politie cum ca ai lovit-o tu singurel sau cel mai bine "asa am gasit-o azi dimineata in parcare" . succes si multi km fara probleme
    sigpic

    Comment


    • #3
      Dovada Politie Pt Casco

      mai trebuie dovada de la politie pentru casco daca masina este gasita lovita in parcare?
      God is my copilot

      Comment


      • #4
        NU......daca e lovita in parcare si e pe CASCO,te duci direct la firma asiguratoare ,si ei iti vor face constatarea....exact ca la politie.
        Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

        Comment


        • #5
          Chiar acum 5 min. vorbeam cu tata pe tema asta si el imi povestea cum ca nu-ti mai trebuie dovada. E o treaba buna si asta, nu mai stai douashcinshpe de ore pe la politie pt. o hartie.
          Last edited by vitriol; 27 January 2009, 23:38.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            salutare eu stiam ca iti trebuie dovada de la politie da este mai bine daca au schimbat sistemul este mai putin de alergat dar mai bine sa nu trebuiasca sa umbli dupa dovada
            Powered by LSS
            http://img444.imageshack.us/img444/7...c127494gif.jpg

            Comment


            • #7