Auto Nou, 8500 E - Ce Variante Exista?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kissfm
    replied
    caz inchis...
    se pare ca s-a cumparat deja masina (sau nu se mai cumpara )

    Nultumesc tuturor pt interventii

    Leave a comment:


  • kissfm
    replied
    Am ajuns la 62 k si nu troncane nimic, ce-i drept nu este la fel de silentioasa ca un Mercedes la gropi, dar este acceptabil.

    O masina buna loganul, toti cei pe care ii cunosc si au logan sunt foarte multumiti de masina. Carcotasi vor exista intotdeauna...

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    neajiji, las-o'ncolo...dupa 3 ani si 53000km nu troncane plasticaraia, decat cd-urile din bord, din cauza suspensiilor. la tine dupa 10000 tremura bordul? da-o inapoi in cazul asta.

    Leave a comment:


  • ionescu liviu
    replied
    Symbol e absolut oribil. Şi nejustificat de scump faţă de logan.

    Leave a comment:


  • neajiji
    replied
    imi schimb parerea ia-ti logan sigur e cel mai bun si eu am masina nationala da recunosc cand altele sunt mai bine antifonate, rezistente etc. asta din cat am reusit sa conduc ca nu am pretentia sa-mi dau cu parerea cautand pe goagal.
    Sunt piesele ieftine la logan dar de obicei cat dai atata face...

    Si sincer ca sa rezolv greierasii adunati in stoluri parca nu as lasa pe un mecanicos atotstiutor sa desfaca bordul, am asa o retinere.

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    unde troncane loganu dupa 10.000km?????? poate sa ai greierasi in habitaclu care se rezolva dar sa troncane??????

    Leave a comment:


  • Pacco
    replied
    Zici tu ca nu troncane?Troncane si Laguna dar pai symbol .

    Leave a comment:


  • neajiji
    replied
    symbol destul de chel (are AC) , cel putin nu o sa-ti troncane ca loganul dupa 10K km si nu o sa rugineasca dupa 4-5 ani

    Leave a comment:


  • Pacco
    replied
    La 8500 E nu prea are optiuni.Nici macar la 10000E nu prea ai ce sa alegi.Tare mi-e ca tot la Dacia o sa ajunga )

    Leave a comment:


  • kissfm
    replied
    Ai zis fff bine )))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Cojile alea sunt bune pe post de capsule de salvare, intr-un Escalade, spre exemplu

    Scuze de offtopic.

    Leave a comment:


  • kissfm
    replied
    Nici eu nu am incredere in cojile astea mici, o masina mica e o masina de kko, ai dat intr-o groapa, trebuie sa fii atent in ce directie decolezi. S-au dus dracului standardele, toate piticele astea sunt ca niste carute cu maxim 6 cai

    Leave a comment:


  • Drogas
    replied
    Aygo am eu la servici si manuala si automata... vreo 4 masini. In toate PLOUA pe la chederul pasagerului care e lipit de caroserie cu un prelandez care s-a dezlipit si intra apa.

    Cea automata e de toata jena are foarte mare lag la schimbatul vitezei si antifonarea proasta ( si la manuala), motorul 1.0 65 de cai sau pe aici e foarte zgomotos deoarece trebuie turat bine de 3000 rpm ca sa te poti deplasa decent. 1.6 logan e parfum .

    Rotile mici inseamna confort prost la drumurile cu gropi.

    Per total nu prea merita banii buburuzele astea de oras C1, Aygo peugeot 107
    Mai bine masini gen yaris, fabia, polo, corsa eventual SH daca nu ispune bugetul

    Leave a comment:


  • kissfm
    replied
    Am vazut astazi intamplator o skoda mica in 4 usi, nu am retinut modelul, 9900 E (AC, ABS, cateva dotari...). Era expusa intr-un hypermarket. Am tras putin de ea, cred ca daca luam 2 persoane de ea o rasturnam. Un fel de matiz. E mare nesimtirea pe piata, daca piticania aia cu motor 1.0 se vinde mai scump decat sandelul, la pret de clio 4, care arata intr-un mare fel....

    Leave a comment:


  • Niki
    replied
    Masina "japoneza" e masina japoneza! Ca si aia germana...

    Totusi, eu inca nu pricep care-i faza cu diferentele alea de pret intre... aceeasi masina.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google