Buton Dezactivare ABS.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buton Dezactivare ABS.

    Salut! Am pățit o chestie urâtă azi...am pus frână că mi-a ieșit 1 în față și din cauza ABS-ului mașina se ducea ca dracu pt. că eram pe o porțiune cu nisip pe jos(ai naibii camionagii).S-a oprit la un moment dat...dar cu emoții mari.În clipa aia îmi dorem să nu am ABS.Acum vine întrebarea;nu putem să facem oare un buton după siguranța din bord de la abs,care în momentul în care apăsăm pe el să dezactivăm abs-ul? gen un buton cu impuls(cum sunt contactoarele de uși,capotă și portbagaj) și cât țin apăsat pe el să-mi dezactiveze abs-ul.
    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

  • #2
    Eu zic ca tocmai din cauza abs-ului ai putut sa te opresti(si in cazul in care nu reuseai sa opresti macar puteai sa virezi) ca daca nu aveai abs ... te duceai si mai sanie ...
    B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

    Comment


    • #3
      Idem Canto... de nu aveai abs deja era in el...
      LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
      Enter the Matrix

      Comment


      • #4
        Cine spune ca fara ABS franeaza mai bine minte. Niciodata sa nu gandesti ca o masina care nu are ABS are distanta de franare mai buna decat acelasi model de masina cu ABS si in aceleasi conditii. E doar o impresie ca nu franeaza insa isi face treaba foarte bine. In plus in caz ca nu te poti opri pana in ce iti iese in fata ai avatajul ca rotile se invart si urmeaza traiectoria care o dictezi tu din volan fiindca in lipsa ABS chiar daca virezi mergi drept.

        Comment


        • #5
          eu ajung la varinata in care reusesti sa iti pui swich-ul respectiv...
          Ce ai sa faci cand ai nevoie de abs...in timp ce te rogi la Dumnezeu sa te ajute in fractiunea aia de secunda cand pui piciorul pe frana...crezi ca o sa ai timp sa mai activezi si abs-ul ???

          Si mai zic unii ca eu fac threaduri aiurea
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #6
            Originally posted by emyemanuel View Post
            Salut! Am pățit o chestie urâtă azi...am pus frână că mi-a ieșit 1 în față și din cauza ABS-ului mașina se ducea ca dracu pt. că eram pe o porțiune cu nisip pe jos(ai naibii camionagii).S-a oprit la un moment dat...dar cu emoții mari.În clipa aia îmi dorem să nu am ABS.Acum vine întrebarea;nu putem să facem oare un buton după siguranța din bord de la abs,care în momentul în care apăsăm pe el să dezactivăm abs-ul? gen un buton cu impuls(cum sunt contactoarele de uși,capotă și portbagaj) și cât țin apăsat pe el să-mi dezactiveze abs-ul.
            Nu se poate ceea ce vrei tu...abs-ul e pus acolo cu cap...si daca nu sti sa folosesti o masina cu ABS e alta problema...spune-mi daca sti avantajele care le aduce ABS-ul.
            sigpic

            Comment


            • #7
              nu m-ați înțeles. Eu nu vreau să merg fără abs.Vreau numai să-l pot dezactiva în caz de urgență....mă rog, dacă pot să zi așa.Și eu fac pariu că dacă este pus nisip pe un drum asfaltat, mai repede se oprește cea fără abs.Nu contează viteza!
              sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

              Comment


              • #8
                Originally posted by emyemanuel View Post
                Salut! Am pățit o chestie urâtă azi...am pus frână că mi-a ieșit 1 în față și din cauza ABS-ului mașina se ducea ca dracu pt. că eram pe o porțiune cu nisip pe jos(ai naibii camionagii).S-a oprit la un moment dat...dar cu emoții mari.În clipa aia îmi dorem să nu am ABS.Acum vine întrebarea;nu putem să facem oare un buton după siguranța din bord de la abs,care în momentul în care apăsăm pe el să dezactivăm abs-ul? gen un buton cu impuls(cum sunt contactoarele de uși,capotă și portbagaj) și cât țin apăsat pe el să-mi dezactiveze abs-ul.


                zi sarumana la abs ca altfel mai faceai si o intoarce pe acolo si cine stie ce traiectorie avea masina pe suprafete diferite .e un fel de senzatie ca nu te mai opresti la astea cu abs dar o sa te obisnuiesti.cand o da zapada mergi si tu pe camp si franeaza si ai sa vezi cum merge pe zapada si o sa te obisnuiesti dar citeste si tu manualul unde scrie de abs.iar in situatii de urgenta crezi ca mai ai timp de butonat?
                Last edited by margelatu; 19 November 2009, 18:47.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  fa pariu sa vezi ca il pierzi)lasa activat ABS-ul ca nu o fost pus degeaba;)te scoate din multe belele....adevar graiesc Canto,KeanuRev si alex86 si acelasi sfat ti-l dau si eu ;)

                  Comment


                  • #10
                    de obijnuit...nu-i problemă, că m-am obijnuit...de 4 ani juma', dar m-i s-a părut mie că pre m-am dus ca bou' și nu se mai oprea bestia...noroc că sunt eu șofer bun ...că altfel...
                    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by emyemanuel View Post
                      nu m-ați înțeles. Eu nu vreau să merg fără abs.Vreau numai să-l pot dezactiva în caz de urgență....mă rog, dacă pot să zi așa.Și eu fac pariu că dacă este pus nisip pe un drum asfaltat, mai repede se oprește cea fără abs.Nu contează viteza!
                      Pai tu crezi ca fost inventat si implementat pe masina ABS-ul pentru alte ocazii decat cele de urgenta in care trebuie sa franezi pe o durata de timp scurta.Hai sa iti explic eu ce are de facut un sofer care nu are ABS pe masina sa evite un obstacol in timp ce franeaza fata de un sofer care are ABS.Daca tie iti iese in cale ceva in timp ce rulezi cu masina...Pui frana ajungi la concluzia ca nu ai timp sa te opresti si trebuie sa virezi stanga sau dreapta....Ca sa virezi cu frana pusa o dai in drift deci in cele 1-2 secunde trebuie sa iei piciorul de pe frana , trebuie sa virezi....sa indrepti volanul si sa apesi frana din nou.Unul cu abs se joaca cu volanul cu piciorul pe frana.Deci cum spuneau si cei de mai sus lasa-l asa Ca nu e un simplu motoras care primeste 12V de la baterie.
                      Maine poimaine o sa vedem topicuri de genul cum dezactivam servo-directia ca vreau sa fac muschi.

                      Comment


                      • #12
                        Ar fi bine sa decupam tabla de la pedalier si in situati limita sa punem frana cum punea Flinstone.Am mai incetini putin.)

                        Comment


                        • #13
                          ahahaha...bună asta cu Flinstones! Mda..așa e omu când nu are ce face.Oricum știu cum funcționează și cu ABS și fără, că la muncă am fără..așa că nu știu ce să zic.Adevărul e că cele 5 secunde-10 în care m-am dus târâș m-i s-au părut o veșnicie...mă rog, nu m-am dus târâș că am avut abs.
                          Last edited by emyemanuel; 19 November 2009, 19:46.
                          sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                          Comment


                          • #14
                            voi radeti, dar zice omul nostru ceva. pe nisip, daca traiectoria e buna, poti sa te opresti mai repede fara abs decat cu abs. dezavantajul e ca risti sa se intoarca masina si atunci cauti butonul sa activezi din nou abs-ul, numai ca o data oprit, are nevoie de 1-2 secunde pana intra iar in functiune. si degeaba intra, ca rotile fiind blocate, abs "vede" o masina care sta si nu se preocupa de soarta ei. raspunsul ar fi deci ca se poate, dar ca nu e recomandata adaugarea acelui buton.
                            Last edited by Seba; 19 November 2009, 19:50.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              of-of. dacă vreau, eu vreau un buton pe care să țin apăsat, iar în momentul în care-l aliberez să se activeze iar, ceva de genul cum e la uși contactorul.Nu un buton de pornit-oprit.
                              sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google