Il prefer pe Loeb mascariciului asta. Tot asa cum il prefer pe O'Sullivan la snooker decat pe cei care fac trickshot cu orice fel de bile.
1.4 MPI A Disparut
Collapse
X
-
nu mai plangeti fratilor dupa o motorizare antica si de demult .In loc sa va bucurati ca probabil preturile masinilor vor ramane aceleasi , si se poate opta pentru motorul 1.2 16v , taxe mai mici,asigurare mai mica , impozit mai mic , e euro 5, consumul este mult mai mic .Plus ca este de generatie foarte veche . Din punctul meu de vedere ,cum am mai zis si in primele pagini nu vad de ce au lasat 1.6le ,si nu l-au inlocuit cu 1.4 16v ,dar probabil o sa o faca pe viitor .Iarasi instictul de autoconservare .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Rasnita? Da' tu ce-ai? Vezi ca 1.4 cu GPL a fost cel mai criticat, cel mai handicapat 1.4 ca performante din fabrica si vad ca tot mai face furoriOriginally posted by CataLiNNN View PostDefapt,nu puneau gpl pe 16v,logic !
Asa ca l-au lasat pe rasnitele de 1.4 + 1.6.Mai bine taceai.
)
.
Comment
-
Domnu, tu ce vrei să spui că motoru de 1,4 cântă mp3-uri ? hâcOriginally posted by @nvidia View PostTrebuiau sa puna o turbina,cat de mica dar era ceva.
cred ca unii ar fi platit 500-1000 euro pe turbo.
Nu are de ce sa va para rau.Aveti 1,2 16v inlocuitorul 1,4 mp3,consuma mai putin si e mai nervos.1,6 8v nu inteleg de ce se incapataneaza sa il tina,mai ales ca i-au mai murit si cativa cai.Trebuia sa lase 1,2 16v si 1,6 16v +dci-urile.
Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
sigpic
Comment
-
.... marketing curat, Coane Fanica !
Pot sa jur ca, din calcule, motorul de 1.4 adaptat la E5 depasea marja de toleranta a preturilor de productie preconizate ... sau, tot in acelasi registru, s-a gasit mai avantajos pastrarea unui singur MPI (1.6) deoarece noul 1.2 (va dati seama cate calcule s-au facut pentu punerea lui in productie) nu-si mai gasea segmentul de piata dedicat iar mentinerea a 2 motorizari cu performante oarecum identice nu aduce decat costuri suplimentare. Aici discutiile pot continua la infinit ...
Imaginea Dacia e deja facuta, tinta - castigarea de piata chiar in conditii de criza economica asa ca nu le ramane decat sa mentina "fatza" prin apelul la o asa zisa noua abordare a aceluiasi concept, fapt bine justificat fata de cumparatori (inlocuire motor - cu pretentii sau calitati mai nu stiu cum, un nou lifting - vezi Logan III, etc, etc ...)
Sunt foarte curios de noua strategie Dacia deoarece urmatorul pas pe care il intuiesc este apelul catre furnizori de componente (spare-parts) super low-cost daca pot zice asa ...
Comment
-
toti producatorii din industria auto fac presiuni asupra furnizorilor sa reduca pretul subansamblelor, ca deh, cica ar fi criza mondiala...
ps: sa-i fie tarana usoara, ce mult l-am urat
. cum o batut el toate recordurile imaginabile si inimaginabile, cum consuma el cel mai putin si-ti rupea spatele in depasiri...gata, l-o luat dracu, nu mai aveti cu ce sa va laudati, dacia si-a ingropat "bestia"...acu sa va faceti club de posesori de raritati, maine-poimaine va vad cu stickere in luneta "masina de epoca"...
pps: asta n-a fost pentru toti posesorii de 1.4mpi, ci doar pt o foarte mica parte de fantezisti care cred ca daca au spart sitele in toba si au scos filtrul, o masina de 200 de cai e rahat cu prune pe langa monstrul de 75 de cai. in sfrait, s-a facut lumina si pe strada "tractoristilor" cu dci85 remapat si-a celor cu 16volti remapat, care n-au avut nici consumul, nici viteza maxima, nici acceleratia devastatoare si nici prestanta unui motor pur-sange, fir-ar a drecu cu valvele lor cu tot si cu turbine si cu egere-uri...
)
Last edited by Seba; 27 November 2010, 01:27.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Yep ! asa este peste tot ....Originally posted by Seba View Posttoti producatorii din industria auto fac presiuni asupra furnizorilor sa reduca pretul subansamblelor, ca deh, cica ar fi criza mondiala...
Totusi, nimanui nu-i place sa nu fie luat drept "un cumparator" si gata ... la ora actuala lipsa de grija (si in fond, de comunicare) post-vanzare e cea mai deranjanta.
Asadar, daca frantzuski nu-si schimba optica ... incep sa vad deja alternative auto (noi) cu preturi de intretinere asemanatoare !
Oare cum se zice Logan in chineza spre exemplu
) .. in cativa ani cred ca o sa aflam toti ..
Cat despre disparitia lui 1.4 ... statistica ... un fleac, .. o sa se descuce clientul pana la urma (asta nu o spun cu ton de regret ci tocmai in sensul celor afirmate mai devreme).
PS: ... apropo, nu mai sunt sentimental la capitolul masini, de orice fel ... de cand i-am vazut pe unii care (le) conduc
...

Last edited by raduroane; 27 November 2010, 01:40.
Comment
-
-
M-am uitat pe sait la Dacia. Motorul de 1,4 MPI există totuşi pe varianta cu GPL, adică merge şi pe benzină, nu ?Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
sigpic
Comment
-
asta e asa, pentru fanii masinilor germane "indestructibile si cele mai tari masini care este".
Comment

















Comment