Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by 827sam View Post
    http://autovit.ro/anunt/peugeot-308-ID7GhhqB.html
    Ce parere aveti? Ce trebuie verificat mai atent la ea?
    Are unele elemente revopsite, dar nu sar in ochi ca la alte nuante de culoare.
    De km se jura ca-s reali cu carte service
    Cand i-am dat o cheie a pornit foarte ok, arata bine la interior si la motor, fara elemente schimbate, portbagajul pare infundat, se inchide cam ciudat plus ca nu e la linie, posibil accident.
    Per total, merita masina suma respectiva? Se mai discuta 300-400 euro.
    Un coleg are unul asemanator de vreo 4 ani si nu a bagat mai nimic in masina.
    Daca kilometrii sunt reali nu cred ca e rea masina.
    Am condus acest diesel si pentru 90 de cai se misca foarte bine.
    Nu stiu daca are filtru de particule sau nu, dar stiu ca motorul de 90 de cp era mai fiabil decat cel de 110 cp. De asemenea mai trebuie citit pe forumuri despre volanta daca e dubla masa sau simpla.
    Last edited by stolniceanulucian; 14 August 2016, 21:51.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • M-am documentat si : are volanta cu masa simpla, dpf incepe sa faca probleme dupa 150k-160k daca se merge mult in oras, majoritatea pana in 200k n-a avut probleme cam cu nimic.
      Din sapaturi la suprafata dupa preturi piese de schimb am ajuns la concluzia e ca sunt la nivelul celor de logan, articulatie, frane, directie...
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Samurache:
        Octavia nu te tenteaza?
        La putin peste 7000 coco, am vazut azi la o privire in targ fo' 3 octavii 3, cu ani 2011-2012, km pana in 140k, 1.6 105cp diesel si care aratau tipla. Repet, nu m-am dat la detalii, doar un ochi aruncat oarecum in fuga....ma gandeam sa-ti iau o masina cado da' n-aveam decat fo 6000 la mine.
        Ocatavia 2 o iei cu 5000 lejer...adica cat cerea ala pe loganu' ala.
        Last edited by Kojak; 14 August 2016, 22:08.

        Comment


        • Daca o ei doar pentru oras, eu as zice sa te mai gandesti. Varianta cu iesitul la sfarsit de saptamana pana la Fundulea, merge la masinile noi cu filtru curat. Ar trebui sa stii pe unde a circulat predominant aceasta masina.
          Se poate vedea istoricul regenerarilor, cam la cati km s-a facut samd si poti sa-ti faci o idee. Daca a mers doar in Bucuresti atunci, NU din punctul meu de vedere.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Octavia buna din 2011 sau 2012 sare de 8000 euro. Ce-i in targ e masluit 100%.
            Puteai sa dai un telefon si mai puneam eu o mie, ca nu de-aia stam in drum
            Nea Iancu: masina e destul de alergata, mi-e greu sa cred ca are 105.000 km doar in bucuresti in 4 ani, sunt totusi 25.000/an.
            80% din km ii cam fac in oras, ce-i drept ...
            Last edited by 827sam; 14 August 2016, 22:18.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Asa...si-o octavie 2 din 2009 sau 2010 (nonfacelift), ce-are? Gasesti sigur in stare ok la 6 mii si-un pic.

              A uite acilea:


              140cp...ce vrei mai mult
              Last edited by Kojak; 14 August 2016, 22:23.

              Comment


              • na , e mai mare , cu volanta dubla ....
                peste 5 ani valoreaza mai mujlt ...
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Sau asta care e chiar ok:


                  Ca aia din primu' link arata cam a cazatura.

                  Comment


                  • Dupa mine, alea nu sunt masini bune, pornind de la anunt ca i-a ascuns numarul pana la km sau an.
                    Prin targ nu stiu daca e una sa nu fie aranjata, vopsita sau cu capota stramba.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Originally posted by 827sam View Post
                      Nea Iancu: masina e destul de alergata, mi-e greu sa cred ca are 105.000 km doar in bucuresti in 4 ani, sunt totusi 25.000/an.
                      80% din km ii cam fac in oras, ce-i drept ...
                      Deci NU diesel cu DPF sh, pentru oras; doar daca e noua, cand poti face suta de mii fara prea multe probleme.
                      Te arzi rau daca faci asta. E foarte posibil sa aiba deja probleme cu filtru; oricum un tester iti va spune foarte multe. Da' poate nici nu va mai fi cazul.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • La 4 ani si 100.000 km ar mai trebui sa tina inca pe atat in acelasi regim de uzura, oricum semne de intrebare exista, are vreo 7-8 luni de cand e in parc la vanzare, masinile bune se vand repede.
                        E foarte greu sa gasesti o masina buna la 6-7 mii euro, ma intreb la 2-3 mii ce ciurucuri s-or vinde si ce probleme or avea, evident neraportate ...
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • pai tu vrei si "noua" de maxim 5-6 ani. un sh la 1/3 din valoarea de nou nu gasesti decat dupa 8 ani in mintile lui .
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • Eu spun sa renunti la diesel, sau cel putin cu DPF.
                            Pe de alta parte alea cu euro 4, au ani si km de nu mai incap pe ceasuri b
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Mai veche de 4-5 ani am deja una, deci nu-mi mai trebuie ))
                              Daca nu gasesc, nu iau, incerc sa vanez o masina ok.
                              Benzinare nu prea gasesc sa imi placa, ba e prea scumpa, ba e prea rulata.
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • O cunostiinta are duster 140000 km cu DPF, euro 5, nu știe ce e filtru de particule, și 3 ani și 4 luni vechime. Încă tine destul de bine DPF-ul.
                                Încă o întrebare, un Audi 2.0 TDI din 2011, cumpărat din Belgia la bord (142000 km) credeți ca va avea probleme cu DPF-ul? Multumesc anticipat!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google