Noul Mercedes A-Klasse Va Primi Motorul Renault 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul Mercedes A-Klasse Va Primi Motorul Renault 1.5 DCi

    A-Klasse este primul model care beneficiază de pe urma parteneriatului cu Renault. Modelul german va primi dieselul 1.5 dCi de 109 cai produs de Renault. Acesta se va regăsi pe versiunea A180 CDI.



    Vedeti ca se poate, si voi urati atat de mult dci-urile de la Renault.
    Practic acest motor va fi facut exact la aceiasi uzina la care sunt facute cele pentru logane.

  • #2
    stai asa ca nu-i asa, mecanicii Mercedes modifică aproximativ 50 de componente printre care intercooler-ul
    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

    Comment


    • #3
      Modifica accesoriile, nu motorul in sine Oricum, cred ca articolu e prost, mai mult ca sigur aia din Valladolid nu monteaza alternatorul pe masina . Ei fac doar motorul cu distributie si sistem de injectie.

      Comment


      • #4
        Pai alea sunt problema la Renault (mai ales injectia), nu motorul in sine.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          Acest motor este cel de pe Duster si are injectir Siemens Continental.


          Cu Delphi, Mercedes lucreaza demult.
          Last edited by adicata2003; 20 September 2012, 22:43. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            calculatorul d einjectie o fi conti, dar pompa, cel putin la dci-urile de 65 si 70cp, alea cu probleme, e delphi. din cate stiu, dci 85/90/110 n-au probleme. mercedes nu-s prosti, iau un motor bun, ii schimba auxiliarele pe care renault le-a ales cele mai ieftine si o sa aiba succes. la fel va face bmw cu dizalele de peugeot/ford, pe noua serie 1. is curios daca vor scrie pe masina mercedes benz powered by renault...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Interesanta ultima observatie!

              Comment


              • #8
                Ce, pe nissan scrie ceva?apare doar sigla 1.5dci, oricum e buna poanta.

                Comment


                • #9
                  Pai ce Mercedes mai e ala cu motor de Renault?!? Adica mi se pare ciudat, nu zic ca e bine sau nu (depinde daca Mercedes rezolva problemele DCI-ului de Renault), dar nu inteleg de ce nu au facut ei motoare?

                  Comment


                  • #10
                    Pentru ca e mai ieftin sa il ia pe ala si sa il modifice ei putin...si nu il pun pe CLS, C, S, SLR...il pun pe o masina de familie. Si Ford foloseste motor Peugeot/Citroen, cum si BMW o face.

                    Comment


                    • #11
                      pai cum, super masina germana foloseste motoare de la tinichelele frantuzesti? mai sa fie... parerea mea e ca masinile nemtesti incep sa se duca pe pluta. nu ca ar creste francezii calitatea, dar nemtii coboara stacheta tot mai jos...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Ca tot spui de super masinile nemtesti, cele din "Grupul VAG" oricum sunt slabe cand vine vorba de fiabilitate, nu inteleg de ce ii tot pupa lumea in zonele unde nu intra lumina! Faptul ca BMW si Mercedes pun pe gama mica, ce are ca tinta oameni cu venituri nu tocmai colosale, motoare facute in parteneriat cu alti producatori nu inseamna ca se duc pe copca....nu cred eu ca vor risca sa faca asa ceva si cu seria 7, X5, X6 sau S 600 de exemplu....adevaratele BMW-uri si Mercedes-uri vor ramane "de origine". Ca aleg sa faca Vito pe aceeasi linie de productie cu Opel Vivaro si Reno Trafic e problema lor....aia nu e o masina care sa conteze enorm pentru imaginea lor. Cel putin asa cred eu...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Seba View Post
                          pai cum, super masina germana foloseste motoare de la tinichelele frantuzesti? mai sa fie... parerea mea e ca masinile nemtesti incep sa se duca pe pluta. nu ca ar creste francezii calitatea, dar nemtii coboara stacheta tot mai jos...
                          Seba, lucrurile in industria auto nu mai stau "in termenii pe care ii gandim noi" de 20 - 30 de ani. Ce producator isi mai produce singur motoarele sau cutiile de viteza? Daca e vorba despre Mercedes-Benz, in anii '70 inca isi mai construiau motoare si cutii de viteza la fabrica din Stuttgart/Untertuerkheit.

                          Si asta e valabil pentru foarte multi constructori. Ei doar asambleaza diverse subansamble livrate de diversi furnizori conform unor proiecte sau specificatii.

                          In privinta Renault - ei au experienta indelungata in furnizarea de propulsoare pentru alti constructori auto - a se vedea VOLVO pentru care au furnizat motoare foarte multi ani. In schimb la motoarele de camion unde vorbim de turatii mai mici au mers pe sistemul pumpe-duse

                          Motorul 1.5 DCI care va echipa Mercedes-Benz A-Klasse va avea anumite componente conform cerintelor/specificatiilor Mercedes-Benz.

                          Nu conteaza daca propulsorul respectiv este de provenienta Renault, ci daca isi face bine treaba si daca este fiabil - respectand asteptarile clientilor Mercedes-Benz.

                          Daca este sa o luam asa - sistemul CDI a fost dezvoltat de catre IVECO, iar Mercedes-Benz a fost primul care a cumparat acest patent si l-a pus in practica cu rezultate foarte bune pe autoturisme.
                          Last edited by ion_R5; 23 September 2012, 22:06.

                          Comment


                          • #14
                            Sunt curios ce reusesc aia sa scoata din 1.5-ul Dci.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Seba View Post
                              calculatorul d einjectie o fi conti, dar pompa, cel putin la dci-urile de 65 si 70cp, alea cu probleme, e delphi. din cate stiu, dci 85/90/110 n-au probleme. mercedes nu-s prosti, iau un motor bun, ii schimba auxiliarele pe care renault le-a ales cele mai ieftine si o sa aiba succes. la fel va face bmw cu dizalele de peugeot/ford, pe noua serie 1. is curios daca vor scrie pe masina mercedes benz powered by renault...
                              la toate sunt pompe delphi si injectoare.
                              Dieselul de 65 cp are pompa diferita fata de cel de 70-85cp.Problemele s-au intalnit cel mai des doar pe cele de 65 cai,mai rar pe 85 cai...
                              Dusterul inca mai are injectie delphi pe motoarele de 90 cai,doar cel de 110 are Siemens.

                              Originally posted by madi View Post
                              Ce, pe nissan scrie ceva?apare doar sigla 1.5dci, oricum e buna poanta.
                              nissanul apartine Renoului, e normal sa imprumute chestii.
                              Oricum motorul 1.5 dci este reusit, consum redus,nu manca ulei,trage acceptabil...dar la logan se intampla sa dea cu virgula.Oricum si pe symboale a dat cu virgula la capitolul injectoare/pompa.

                              Originally posted by MPIdriver View Post
                              Pai ce Mercedes mai e ala cu motor de Renault?!? Adica mi se pare ciudat, nu zic ca e bine sau nu (depinde daca Mercedes rezolva problemele DCI-ului de Renault), dar nu inteleg de ce nu au facut ei motoare?
                              Din pacate,A klasse n-a fost niciodata Mercedes... )
                              Last edited by Cristi_Xp; 23 September 2012, 23:02. Reason: Automerged Doublepost
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google