Accident Romana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by vitriol View Post
    Avea cauciucuri Michelin Aplin3, in stare buna chiar.
    Cat de sigura e informatia asta?

    Cineva, nu stiu cat de sigura e sursa, spune ca a trecut pe acolo la scurt timp dupa accident si spune, citez :"anvelopele erau Syron Everest notate de ADAC , Autobild , Motorwelt , etc cu calificativ -mangelhaf (slab) nota- 5.5 (nota foarte proasta)."

    sursa: http://forum.softpedia.com/topic/896...#entry16717691

    Comment


    • #17
      Originally posted by kubala7 View Post
      Dar autoritatile ce invataminte au tras ? Cand vom avea si noi vreodata drumuri ok in tara ?
      Ai vorbit exact in momentul in care aveai sansa sa taci; ai ratat-o.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        +1 de la mine ptr. dom' Iancu!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Kojak View Post
          Cat de sigura e informatia asta?

          Cineva, nu stiu cat de sigura e sursa, spune ca a trecut pe acolo la scurt timp dupa accident si spune, citez :"anvelopele erau Syron Everest notate de ADAC , Autobild , Motorwelt , etc cu calificativ -mangelhaf (slab) nota- 5.5 (nota foarte proasta)."

          sursa: http://forum.softpedia.com/topic/896...#entry16717691
          Nu este, bre, o informatie, ci doar ce am vazut in imaginile din link-ul pus de blogarasul ala de-a scris textul ala inept. Inept in sensul ca el ma sfatuieste CĂ CA sa evit ce s-a intamplat acolo, ar trebui sa conduc doar masini cu ESP si sa reduc viteza cu 10 km/h. Sa mori tu! (la figurat, desigur)

          M-a pacalit profilul celor de la Syron, care este identic cu cel de la Alpin 3.
          Attached Files
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #20
            producatorii de caucioace low-cost imita de multe ori profilurile caucioacelor premium, e o practica des intalnita.
            da-mi si mie linku de la blogarasu ala minune.

            Comment


            • #21
              E link-ul din primul post al acestui thread. Poti chiar sa nu intri pe link pentru ca a dat Eugen copy-paste la toata "povata" unuia de se lauda ca a facut 5 accidente in 11 ani, dintre care unul "dauna totala" de nu mai recunaosteai ce masina a fost.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #22
                Sunt momente in care asfaltul devine foarte alunecos, apare fenomenul de parca ar fi dat cu grasime pe suprafata si chiar nu mai conteaza ce anvelope ai.

                Se bata apa in piua pe masina ca e logan, pe anvelope ca nu sunt de marca, pe drum ca e in curba, pe mai toate inafara de pionul principal, soferul. Ala e singurul vinovat, din creierul aluia masina accelereaza, franeaza si vireaza. Restul sunt numai comentarii de prisos.
                Cand vezi cate un seria 5 in vreun cap de pod nu se uita nimeni ca are sarmele sarite din cauciuc, e bmw domle.

                Si autoritatile ce sa faca ? Sa mute strazi intregi ca sa faca drumuri drepte ? Sa asfalteze la fiecare 6 luni ( cand se intampla sa se asfalteze des sar unii cu coor in sus ca e prea des, sigur se aranjeaza drumul sa iasa inca un comision ) ca sa fie drumul perfect plat?

                Pana una alta sa fim noi atenti ca daca e sa o patim, te trezesti cu o d-asta in fata ta la 60 la ora si s-a cam terminat jucaria.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by vitriol View Post
                  E link-ul din primul post al acestui thread.
                  Aha, mersi! Mi-a scapat din vedere.

                  Originally posted by 827sam View Post
                  ...inafara de pionul principal, soferul. Ala e singurul vinovat...
                  pai si io ce-am zis bai nene...

                  sa zicem ca-s de acord cu punctele 2, 5 si partial cu 1...in rest se da din top.
                  Last edited by Kojak; 17 February 2015, 22:54. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Exista o chestie stipulata clar si in legislatie: Adaptarea vitezei la conditile de drum! Nerespectarea acestei reguli banale duce la accidente grave sau mai putin grave. Am patit-o pe pielea mea cand eram incepator, neanticipand starea carosabilului. Din fericire, m-am ales doar cu o sperietura
                    Am observat ca foarte multi soferi (de regula neexperimentati) se bazeaza in totalitate pe sistemele de siguranta ale masinii. Este adevarat ca aceste sisteme ajuta si previn, insa pana la un anumit punct. In situatii in care carosabilul este ud, alunecos si/sau denivelat, la viteze mari masina devine necontrolabila indiferent de sisteme si anvelope.
                    Sunt foarte putini soferi care au aptitudini de piloti de raliu, insa acestia le pun in valoare in alta pare decat strazile din oras.
                    Singurul vinovat in acest accident tragic este soferul! Din pacate mai mereu exista victime colaterale
                    Inainte sa apesi acceleratia asigura-te ca acest lucru nu va rani pe nimeni!
                    My Ride sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Mai era si un nene de la Simply Bucharest care datea vina exclusiv pe mazga de pe sosea... Eu prefer sa merg foarte batraneste in mai toate situatiile pentru ca tin la viata mea si nu ma intereseaza sa ajung cu 10 minute mai repede. In oras nu depasesc 65, chiar de-s singur pe strada si e asfaltul uscat ca-n Sahara, daramite iarna! In afara orasului o viteza de 100 in treapta 5 imi este suficienta. Chiar si cu masinile firmei ma comport la fel. Odata trebuia sa ajung din Giulesti in Berceni, fiind anuntat foarte "din scurt". Am fost apostrofat de conducere ca nu m-am grabit. Le-am zis ca nu-s dispus sa risc, doar daca nu-mi ofera firma un tanc.
                      Indiferent ca aveti BMW sau Logan, Mercedes sau Trabant, precautia este cuvantul de ordine! Limita de 50/60 in oras nu e stabilita "din burta" si nu inseamna ca peste tot trebuie si se poate circula cu 60! Centura nu e optionala si nici inutila. Regulile de circulatie si conduita preventiva-s facute pentru a salva vieti, nu pentru a opri smecheria sa rasara din oameni!
                      MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                      Comment


                      • #26
                        Sincer eu mai suspectez ceva dar e doar o supozitie..
                        A calcat o sa prinda verde la semafor...a vazut MCV ul pe stanga si a piscat frana...

                        Foarte multi soferi cand vad politia parca il vad pe Bau Bau ... te trezesti ca pun ditai frana in fata ta chiar daca merg cu 60 (asta am observat atat in Bucuresti cat si pe E 85 cu predilectie).
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • #27
                          Care MCV, era garda in intersectie?

                          Comment


                          • #28
                            Da, era spre Coloane. Mai mereu sta acolo o masina de la Rutiera sau Locala.
                            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                            Comment


                            • #29
                              Daca te referi aici in stanga, acolo tot timpul sunt masini de militie parcate, e sectie.

                              Asa e, acolo n-are logica, daca frana acolo nu mai intra tare in intersectie.

                              Pe de alta parte, io zic ca nici nu a mai apucat sa vada daca era sau nu echipaj la coloane.
                              A venit teava sa prinda verdele vazut din zare.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                ma leshi cu 4ciuningul vietii....
                                niste SF-uri pe acolo de te doare capul:
                                "Oricum, daca sistemul ar fi functionat ca la carte, daca aveau centurile puse, se deschideau si airbagurile."
                                ce treaba are ECU airbag la L90 cu centurile?
                                mai degraba as da vina pe viteza si pe zgargenie cand dai banii pe anvelope.
                                pe multi ii aud: nu dau dom'le 300 ron pe o anvelopa, doar nu-s nebun. alea de 200 nu IE bune?
                                uite ca nu!
                                am luat teapa asta o data la recomandarea vanzatorului (ia-le pe astea ca sunt facute de pirelli in china, foarte bune) si mi-a fost destul. NICIODATA nu mai iau anvelope ieftine. rebuturi facute din peturi reciclate.

                                btw, donez doua anvelope de iarna, wintercarving facute in china. niste minunatii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google