Cum Circulati Pe Timp De Noapte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cca.50 in localitate, 70 in afara cu faza de intalnire , 90-100 daca se poate cu faza de drum. Daca e ploaie/ceata, mai reducem nitel...Ideea e ca pe drumurile rurale, cum s-a spus mai sus, nu stii ce-ti sare in fatza, iar in oras, nici atat! Cand n-aveam masina nu-mi dadeam bine seama, dar acum realizez ca debandada pietonilor e mult mai mare si mai periculoasa decat se crede! Daca tu esti permanent sub ochiul politistilor de la rutiera, pe pietoni, in scecial in mediul rural, nu-i doare nici in basca! De aici atatea si atatea...
    LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

    Comment


    • #32
      Depinde de situatie ...
      Noaptea cand sunt singur ( sau cu cineva ) in masina si nu tre sa ma tin dupa alt autovehicul cu 40 - 50 ( cruisin' ) ...
      Ziua in general 60 si 80 maxim unde prind liber.
      Si cand ma grabesc rau rau de tot ( s-a intamplat chiar vinerea trecuta cand ne intorceam de la cet ) fara numar ... >100

      Comment


      • #33
        Merg cam cu 70-80 in localitati si 90-100 in afara lor.

        Comment


        • #34
          100-110 km/h faza scurta,cand pot faza lunga in afara localitatii,si 60-70 km/h in localitati.Nu circul cu viteza noaptea din cauza vizibilitatii reduse.
          sigpic

          Comment


          • #35
            Eu nu pot sa dau niste cifre... Sunt mai multi factori care influenteaza viteza cu care merg: depinde f mult cum ma simt, daca sunt obosit merg mai incet, daca sunt ok merg mai repejor... Conteaza si conditiile meteo, conteaza daca stiu drumul sau nu, conteaza pana shi ce muzica ascult in masina... Daca ascult deva clasic, relaxant, merg ca melcul, daca ascult minimal, sa zic, parca am piciorul mai greu si apas pe pedala... Am facut o data greseala sa conduc f f obosit... Am fost la pescuit in delta, am plecat dimineata dupa o seara de munca, am ajuns acolo, am pescuit toata ziua si seara am venit inapoi in bucuresti... Au fost cam 600 km dus-intors... Nu pare asa mult insa dupa o seara de munca e tare greu... De atunci mi-am cumparat din metro 2 perne pe care le am mereu in masina... Sunt tare dragute, se potrivesc cu scaunele si toata lumea de bucura de ele cand se urca la mine in masina... Cand sunt f obosit trag pe dreapta, imi iau pernita, bag 1 ora de somn si imi vad de treaba mea. Mai am shi geamuri negre de pe urma carora am o oarecare intimitate in masina... Cred ca am facut asta de zeci de ori... Si o sa o fac de cate ori o sa fie nevoie
            sigpic

            Comment


            • #36
              Eu noaptea in oras circul cu cat se poate
              si noapte in afara localitatilor cu cat imi permite vizibilitatea .
              Am o idee preconceputa sa circul cu viteza la care daca apare ceva in bataia farurilor sa pot opri!!! (de obicei asta inseamna ca in afara localitatilor circul cu maxim 90 -100 noaptea)
              nu am proiectoare ptr ca nu am nevoie,folosesc faza scurta si lunga cand nu am trafic din contrasens.
              consider ca loganu are faruri bune ptr ceata.(parerea mea)
              am x-tream power acum pe masina

              Comment


              • #37
                @sinx- Misto treaba! Si eu daca dorm 40 minute-o ora sunt ca nou! Bafta!
                LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                Comment


                • #38
                  Am preferat intotdeauna calatoriile nocturne pentru avantajele oferite,respectiv trafic redus si lipsa ambuteiajelor din orasele mari.Am vederea buna si nu m-am simtit niciodata obosit in intunericul noptii.Circul normal,ca si ziua si adaptez viteza de deplasare dupa situatie si vreme.Folosesc rar faza lunga si am grija sa nu stresez nici un partener de trafic.Intr-un cuvant,pentru mine noaptea este ca ziua.

                  Comment


                  • #39
                    Nu imi place deloc sa circul noaptea,mi se pare cel mai periculos,mai ales pe drum de tara,rural unde sunt vaci,carute nesemnalizate,etc.
                    Si plus de asta nu vad asa bine ca ziua gropile din asfalt si mie sa nu iau vreo groapa de aia crater,asa ca mai bine ziua decat noaptea.

                    Comment


                    • #40
                      Imi place indeosebi noaptea...Imi da o anume relaxare. Dar si putina oboseala la urma.

                      Comment


                      • #41
                        CU MASINA :
                        60- localitate
                        90-100 - afara

                        CU MOTORUL :
                        106- localitate
                        106-150 -afara
                        Nu zic... Cu motorul au fost zile cand am depasit si 280 noaptea dar destul de rar (de 2,3 ori) , deci nu se pune !

                        Comment


                        • #42
                          In oras 50-60 , in afara adica pe varianta sau pe la carrefour in drum spre ovidiu 80-100 (rar 150 cand nu am chef sa conduc dar deobicei merg incet chiar daca sunt singur pe strada!)
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            @silviu_cos:280 noaptea?Scuze boss,dar la faze d-astea esti cam inconstient.Pe lumina mai zic,ca vezi,da noaptea,daca iti apare ceva in fata,ce sa mai feresti ca n-ai cum.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Autostrada - 120 noaptea 130 ziua (170 daca ma grabesc) - 105 daca vreau sa scot consum sub 6
                              Oras - oricati km/h iti permite traficul dar nu mai mult de 68km/h
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment


                              • #45
                                afara 100-110, functie de drum si chiar nu am greturi sa merg si cu 80 daca e balamuc, aglomeratie si inflatie de tarani care fac depasiri riscante, distanta mare pana la masina din fata (la 100 km/h opresti loganul in peste 40 m!!!) de aia e bine atunci cand esti depasit la 100 pe ora si taranul ala se baga aproape in fata ta si nu accelereaza sa ridici piciorul de pe blana ca sa pastrezi o distanta suficient de mare pt orice manevra, prin bucuresti foarte rar am sarit de 80, doar prin locuri unde chiar merge - cheiul garlii de la timpuri noi-mercedes, incolo spre centura, luminile regulamentare (apropo, cu faza de intalnire vezi prea putin, asa ca nu ai ce blana sa dai, parerea mea). cred ca viteza trebuie sa fie aceea care sa iti permita sa te tragi oricand pe marginea drumului ca sa te feresti de ceva sau sa poti ocoli ceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google