Discutii despre orice, mai putin pe teme politice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scuze ca ma bag, dar daca e vorba de logan si directie asistat electric, cum nu exista buson? Este rezervorul de sub baterie la care ajunge foarte greu si care daca vrei sa.l dai jos sa scurgi uleiul este si cu o parte electrica, am vrut sa ma apuc eu insa trebuie data bara jos, farul dreapta si baterie sa scot ala de acolo, iar in rezervor intra o singura conducta care este din cauciuc. Daca reusesti sa-l schimbi uleiul poate imi zici si mie cum se procedeaza, eu pentru moment m-am lasat pagubas. Salutare

    Comment


    • nu stiam. eu am zis cam ce mi-a zis el. dar la cate trebuie de dat jos, probabil s-a gandit ca nu poate cere un pret care sa merite.
      cred ca ma las si eu pagubas deocamdata.
      cred ca pun uleiul pe topicul cu bazarul. o sa-l vrea cineva la 23 de lei.
      dar, pana la urma, scrie undeva ca trebuie schimbat sau nu ?
      sau e un overkill ?

      Comment


      • S-ar putea sa fie si asta un motiv... Manopera... Oricum este o pozitie destul de nasoala acolo unde e pus rezervorul ala

        Comment


        • dar ai vazut undeva la dacia scris ca se recomanda schimbul la un nr de km?

          Comment


          • Lichidul din sistemul de directie, este lichid de transmisie automata, iar ala se schimba, de regula, cand devine negru la culoare. (Lichidul trebuie sa fie rosu)
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • N-am vazut nicaieri nimic legat de schimbat. Dar tind sa cred ca se schimb. Adica dupa unu anumit nr de ani de km orice lichid isi pierde proprietatile. O sa ma mai interesez sa vad in in perioada urmatoare... Eu as vrea sa-l schimb ca am impresia ca a inceput sa mearga ceva mai greu volanul. Dar daca nu gasesc pe cineva care sa se ocupa , asta e...

              Comment


              • Nu-si pierde proprietatile asa usor; mai degraba se contamineaza.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Azi un sofer (28 de ani), cu un megane din 2012 imprumutat a reusit ”performanta” sa loveasca dintr-o bucata 3 masini parcate. Renault megan a intrat lateral in Saab, apoi in Hyundai i30 si in final WW Golf. Pagubele accidentului: renault dauna totala, saab posibil dauna totala (deoarece toata partea dreapta a fost distrusa, inclusiv stalpul de sustinere a fost proiectat in scaun, Hyundai avarii: usa sofer infundata si sectionata, aripa infundata, prag infundat, oglinda rupta si zgarieturi usa pasager fata si zgarieturi la Golf. Șoferul a declarat la politie ca s-a aplecat dupa telefon si apoi s-a intamplat impactul, declarând ca avea 60 km/h. Pana la ora 18, proprietarul saab-ul nu ajunsese acasa sa constate accidentul, care s-a petrecut in jurul orei 13 pe Calea ferentari. Poze o sa pun maine, dupa ce le voi lua de la un coleg. Cea de- a doua masina avariata este a unei colege.

                  Comment


                  • Cireasa de pe tort ar fi un RCA la Astra Asigurari pentru Megane.

                    cred ca ma las si eu pagubas deocamdata.
                    Schimba-l la un service autorizat Dacia, ca astia de cartier nu se chinuie cu asa ceva.
                    Excelenta ideea Renault de a pozitiona vasul asa accesibil la dci.
                    La benzinar e fix in bot.
                    Last edited by mr.K; 17 February 2016, 21:29.

                    Comment


                    • Are asigurare la ASIROM.

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Excelenta ideea Renault de a pozitiona vasul asa accesibil la dci.
                        La benzinar e fix in bot.
                        Idem si pentru locatia filtrului de motorina la dci!
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Ideea e ca filtru de motorina are doua surubi laterale si furtunele pui mana pe ele strangi clipsul si gata. Pe cand la servo suruburile trebuiesc desfacute de sus adica sa fi deasupra bodonasului, mai are si aceea mufa de la partea electrica, eu spun ce am vazut cand am dat protectia de plastic de la aripa sa vad ce.i pe acolo. Si plus ca are furtunul ala prins cu un colier asezat superb ). Si treaba cu serviceul dacia, am impresia ca dai 25de lei pe ulei si 150 pe manopera si cred ca mai bine te lipsesti si mergi asa daca nu sunt probleme.

                          Comment


                          • Pentru stimabilii ce se plang de amplasarea unor piese si accesorii; astfel de lucrari se fac in service, unde personalul de acolo dispune si de experienta necesara si de tehnica adecvata.
                            Nu s-a gandit proiectantul sa proiecteze modele doar pentru Romania, unde distributia, inlocuire ulei servo, inlocuire filtru motorina, discuri de frana, reviziile in general se fac la coltul blocului sau pe trotuar.
                            Un exemplu; la megane 3 spun userii ca e criminal sa inlocuiesti filtru de habitaclu. In service a durat 5 minute, din momentul in care a luat filtru de pe banc, iar meseriasul a zimbit asa cu...compasiune, cand i-am spus ca e greu de inlocuit, in regie proprie.
                            La alte masini cum o fi? Or fi avut in vedere acest lucru?
                            Last edited by IancuMIC; 18 February 2016, 09:00.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Oare inginerii de la Renault, atunci cand au proiectat Megane II, s-au gandit sa construiasca service-uri din 50 in 50 km, care sa aiba si program non-stop, ca sa-ti schimbe un bec de faza scurta in cazul in care se arde pe drum la ora 3:00 AM?

                              Cei care au Megane II sunt familiarizati cu faptul ca pentru a schimba un bec, trebuie sa demontezi cadrul motor, sa dai jos caseta de directie impreuna cu rezervorul de combustibil si bancheta spate (a se citi "trebuie sa dai bara fata jos").
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Sau brachezi roata.... lancia are niste masini unde desfaci radiatorul ca sa scoti farul...
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google