Filtru aer Logan diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    iata si o poza - filtrul este identic pentru toate cele 3 modele de 65/70/85 CP

    Filtrul este cel postat de valeriu ciprian
    Attached Files
    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

    Comment


    • #17
      Hehehe...

      Acela, din cate imi dau seama este dintr-un manual (original) de Clio...(nu de Logan)

      Daca e sa o luam asa, inseamna ca service-ul meu a montat o facatura la pret de original (100 de RON), NU?

      Nu doresc sa se transforme acest topic intr-o disputa intre "filtre mai de origine"; dar,,,sa nu aud ca este un fals filtrul de 100 lei montat in service autorizat (si care mai are si elementele de siguranta...)

      Cert e ca sunt mai multe coduri de elemente filtrante (cred ca am gasit vreo 5 pana acum; ciudat!); important e sa fie unul cu elemente de siguranta si care sa aiba acel strat de pasla/burete (pentru conditii grele...)
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #18
        difera filtru de aer pt diesel fata de cel pt mpi?

        Comment


        • #19
          Difera....
          Attached Files
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #20
            gasit asta pe net

            iltrele de aer sport Green Filters sau K&N , asigura motorului un flux de aer marit deci implicit si o imbunatatire a performantelor.

            Filtrele pot fi de reinlocuire - care se monteaza in carcasa filtrului de serie- sau admisie directa de aer. Acestea din urma au de obicei un element filtrant conic si cutia filtrului de serie este inlaturata.

            filtru e pentru diesel..
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by Seba View Post
              n-are rost sa pui filtru de aer sport pe diesel, daca asta e "dedesubtul" intrebarii...nu se simte mai nimic din cauza ca ai turbina. in plus, daca iti scapa ceva mizerie prin filtru, in timp poti sa-ti iei adio de la turbo.
              unknown ia citeste aici

              Comment


              • #22
                Originally posted by 77sky View Post
                .
                Filtrul ale carei poze le-am pus mai sus a fost achizitionat cu 75 RON

                .
                Acest filtru murdar a fost cumparat de la service cu 101,48 ron, in Martie 2008.
                Pasla si-a facut destul de bine job-ul, era praf zdravan depus pe ea...
                .
                Am cumparat si schimbat filtru de aer, arata identic cu ala care l-ai pus tu in setul2 de poze, acelasi cod, cost 80RON la Autocenter Iasi , cutia cu sigla "Renault". Filtrul vechi fusese schimbat la reprezentanta si era si el identic cu ala nou, deci tind sa cred ca e cel "mai" original dintre alea originale. Era putin mai curat decat al tau la carton dar panza era destul de plina de muste, gaze, albine etc si era neagra.

                Comment


                • #23
                  Salut.Si eu co o intrebare.Folosind filtrul de aer cu burete sau pasla,nu credeti ca marim si consumul?.Filtreaza mai bine,dar aerul este mai greu aspirat in motor.Asa cred eu,daca ma insel scuze.Poate logica mea este gresita.Multumesc anticipat.

                  Comment


                  • #24
                    Si cu cat ar fi consumul de fuel crescut? Cresterea ar fi mai mare, doar daca se imbacseste rau filtrul, insa...
                    La postul 11 am pus niste poze si comentarii. Prefer sa am acel model de filtru (cu pasla, mai dens) care, se zice, ar fi conceput pt conditii "grele", decat sa imi intre praful acela in motor.
                    Tinand cont de cum arata acel filtru, nu am simtit nici o majorare semnificativa (sa zicem de +0.3-0,5 l/100km, desi frecvent fac socoteli de consum).
                    Si in concluzie, e cel mai bun tip de filtru (e pe la 50-60 ron acum)
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #25
                      Am filtru de aer sport in carcasa originala de la K&N de aproximativ 6000 Km si se comporta excelent.
                      sigpicFast&Furious
                      Team CSR
                      Logan Club CLUJ

                      Comment


                      • #26
                        Noutate. filtrul cu pasla subtire e pt logan E3 iar cel cu burete negru mai gros e PT E4...a mai primit cineva comentariul asta?
                        Eu le-am avut pe toate inclusiv cele "naspa" de 20 ron dar si Motrio de 10 ron iar cel original luat ieri de E4 a costat 41 ron.
                        in comportamentul masini nu s-a simtit diferenta poate doar cu cel MOtrio nu avea pasla deloc si se auzea mai tare turbina. oricum eu schimbam filtrele la 5-6 mii de km si asa gaseam filtrele super jegoase. Bafta...

                        Comment


                        • #27
                          Salutare !

                          Am un dci Euro 3 si nu stiu ce filtru de aer sa aleg , cel cu pasla sau cel cu burete ? Ceva pareri ?

                          Comment


                          • #28
                            Filtru Aer Pentru Diesel

                            Salutare!

                            Am cautat thread de sine statator referitor la acest subiect si am gasit doar la sectiunea CAFENEA ( nu am inteles de ce este inclus tocmai acolo ).

                            Intrebarea mea este : care filtru este mai indicat pentru diesel Euro 3 , cel cu pasla sau cel cu burete ? Multumesc.

                            Comment


                            • #29
                              Pasla sau burete este unu si acelasi, facut pentru drumuri mai grele, cu mai mult praf.

                              Cele simple fara burete sunt pentru drumuri mai "curate" cu mai putin praf.
                              sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                              Comment


                              • #30
                                dar treaba '' de a pune filtru sport conic'' pe diesel, chiar nu are rost? de ce?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google