Minusuri Si Plusuri La Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Minusuri Si Plusuri La Logan

    O sa incep cu minusurile in speranta ca ceea ce scriem noi aici este luat in considerare de cei de la dacia.

    1.lipsa filtrului de polen(toate mizeriile patrund in habitaclu) - oare 1 mil in plus ar fi fost o suma asa de mare?

    2.interiorul destul de urat,care da senzatia de masina ieftina;nu ma intelegeti gresit,nu am pretentia sa arate ca cele germane,dar totusi cred ca se putea si mai bine.

    3.cutia este etajata prea lung(tr. 3,4 si 5) ceea ce nu favorizeaza condusul sportiv.Iar n-as vrea sa ma intelegeti gresit.Stiu ca nu poti sa ai mari pretentii de la un 1.4 cu 75 cp(nu se compara cu bmw,audi,vw etc.),dar clio symbol cu acelasi motor si aceeasi cutie mi se pare mai sprinten si mult mai placut de condus.

    4.levierul schimbatorului "agata"(intra mai greu) in special in tr 1 si 2.De asemenea cursa lui nu mi se pare f precisa.

    Ma opresc aici cu minusurile(poate ar fi si altele,dar avand in vedere pretul masinii ele ar putea parea exagerate).

    As vrea sa remarc si plusurile(ca sa nu spuneti ca sunt carcotas):

    1.interior f spatios(fata-spate)

    2.portbagaj f generos

    3.raport bun pret-calitate

    4.fiabilitate destul de buna

    5.rata deprecierii destul de mica(valoare buna la revanzare)

    As vrea sa enumerati si voi ceea ce va place si ce va nemultumeste la loganul vostru.

  • #2
    Imi place tot la el la banii pe care i-am dat la vremea respectiva. Minusuri au toate masinile. Ma deranjeaza scobiturilea alea idioate din manerele usilor. NU sunt reusite deloc.!
    Ambition

    http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

    Comment


    • #3
      Eu incep usor sa cred ca in afara de o relativa fiabilitate (cati au deja rugina la o masina noua?) si de spatiu, masina asta e o conserva motorizata. oi fi fiind suparat pe dacia sau doar m-am trezit la realitate?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Ca minusuri :
        -e prea inalta si nu e chiar stabila la viteze mai mari de 110
        -plasticaraie ieftina
        -spatele prea inalt
        -cam mare pretu` (10700 euroi)..poate cu 1500 de euro mai putin era suficient
        ca plusuri:
        -spatiu destul atat in fata cat si in spate
        -ditamai portbagaju`
        in rest ce sa zic..masina romaneasca facuta pt drumurile patriei

        Comment


        • #5
          Originally posted by csebalyn View Post
          Eu incep usor sa cred ca in afara de o relativa fiabilitate (cati au deja rugina la o masina noua?) si de spatiu, masina asta e o conserva motorizata. oi fi fiind suparat pe dacia sau doar m-am trezit la realitate?
          Faza cu rugina e ca si cu varicela, daca iese cand ii tanara masina trece mai repede (si daca da domnu scapi o data pentru totdeauna de ea), mai rau ii cand iese la batranete ca trece mult mai greu

          PS: totusi era mai bine, oricum se intampla si la case mai mari, daca nu ma insel GM rechemase, acum vreo 4-5ani, masinile pentru rugina in exces pe la puntea din spate :p
          ...de doi lei :p

          Comment


          • #6
            Originally posted by jensson View Post
            O sa incep cu minusurile in speranta ca ceea ce scriem noi aici este luat in considerare de cei de la dacia.

            1.lipsa filtrului de polen(toate mizeriile patrund in habitaclu) - oare 1 mil in plus ar fi fost o suma asa de mare?

            2.interiorul destul de urat,care da senzatia de masina ieftina;nu ma intelegeti gresit,nu am pretentia sa arate ca cele germane,dar totusi cred ca se putea si mai bine.
            Prima afirmatie da-mi voie sa-ti spun ca esti visator(fara suparare si eu visez acelasi lucru )
            Referitor la filtrul de polen. Eu cred ca nici macar 1 milion nu este.
            Referitor la interior nu mi se pare super urat ci mai degraba prost lucrat. Vreau sa spun ca este montat si asamblat cu fundul. Infrumusetarea interiorului e mai greu de facut acum din mai multe motive dar macar culorile s-ar putea schimba.
            Mie la Logan nu-mi place ca este facut tot "rromaneste" cuma a mai spus cineva. Daca l-ar face cu simt de raspundere sa fie toate bine inchegate as fi cu mult mai multumit. De cand am scapat de unii greierasi chiar ma simt bine in el dar nu as fi vrut sa scap EU de ei.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              Plasticele culorile, greierasii... trec peste, dar ma enerveaza tare cand bate vantul si parca nici lipita nu vrea sa stea intr-un loc, sa nu mai vorbim de cum accelereaza daca e cu vant din fata... dar na :|
              Astea ar fi ca minusuri, iar plus:
              - spatiul este intr-adevar generos
              - portbagajul... nu am de ce sa ma plang; nu s-a intamplat pana acum sa fiu nevoit sa pun bagaje si pe bancheta din spate
              -imi place ca e inalt si nu imi sare bara la orice bordura pe care vreau sa urc, sau daca iau vreo groapa
              - imi mai place c anu stau cu capul in tavan cand conduc (imi displac tare masinile in care nu incap pe inaltime cum trebuie;

              Cam astea ar fi
              Don't touch! Never ever steal
              Unless you're in for the kill

              Comment


              • #8
                +motorizare buna
                +spatiu
                +silentioasa(cat de cat)
                +usor de intretinu si piese cat de cat ieftine
                +fiabila
                +frumoasa(a mea chiar imi place)
                +utila multe spatii de depozitare
                +facute pentru romania si ptr romani(adica oameni mai corpolenti)

                -stabilitate si accelerare cand bate vantu mai viejlios
                -zgomot de la trenu de rulare(parca am roti de plastic)
                -scartaieli pe drumuri mai urate
                -imagine proasta in ochii altora
                -serviceurile si dealeri
                -lipsa consum instantaneu
                -captele la centurile din spate nu au fost gandite
                -stergatoare

                sigpic

                Comment


                • #9
                  La minusuri ai dreptate mare sonykel
                  Ambition

                  http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by jensson View Post
                    clio symbol cu acelasi motor si aceeasi cutie mi se pare mai sprinten si mult mai placut de condus.
                    Aceeasi cutie pe Clio? M-as mira...
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      + motorul (demarajul imi place la nebunie)
                      + consumul
                      + sa zicem intretinerea (daca n-ar trebui facuta in service Dacia care sunt varza)
                      + spatie interior (+portbagaj doar ca sunt gandite cu fundul balamalele)

                      - cel mai rau ma enerveaza plasticele zgomotoase
                      - casetofon de rahat
                      - faptul ca e vapor la viteza+vant
                      - TERMOMETRU (cat naiba costa unu?)
                      - toate celelalte... foarte multe (spuse deja de baieti)

                      Nu pot spune ca sunt nemultumit dar la 11.000 si ceva, sau cat a costat, putea fii putin altfel lucrata, finisata. Nu stiu daca as mai alege tot Prestige. MOTORUL face toti banii. ATAT!
                      Last edited by iuli81; 27 March 2008, 17:44.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by iuli81 View Post
                        - TERMOMETRU (cat naiba costa unu?)
                        25 lei interior exterior
                        Last edited by crististreulea; 28 March 2008, 10:27.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by andrei View Post
                          Aceeasi cutie pe Clio? M-as mira...
                          Eu asa stiu ca aceeasi cutie au pus-o si pe logan,doar ca este altfel etajata(chipurile pt a se obtine un consum mai bun)

                          Originally posted by Rocri View Post
                          Prima afirmatie da-mi voie sa-ti spun ca esti visator(fara suparare si eu visez acelasi lucru )
                          Asa este,ai dreptate.Cred ca ii intereseaza ceea ce spunem noi asa cum ma intereseaza pe mine cricket-ul)
                          Last edited by andrei; 27 March 2008, 23:12.

                          Comment


                          • #14
                            - pentru scobitura de inchis portiera si locul unde tii cotul(azi am fost la Bucuresti si am condus in camasa si vreau sa spun ca miam rupt cotul ma durut tot drumul cand incercam sa ma rezem de portiera
                            In rest imi place totul momentan nu am alta dezamagire(la banii astea nu aveam ce sa cumpar nou si cu toate optiunile)la servici lucrez pe masini mult mai scumpe dar tot sunt f multumit de loganul meu
                            Last edited by DRIVERMAN; 27 March 2008, 22:31.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by jensson View Post
                              Eu asa stiu ca aceeasi cutie au pus-o si pe logan,doar ca este altfel etajata(chipurile pt a se obtine un consum mai bun)
                              Cutia e aceeasi doar cu numele, ca difera indicativul si normal, are schimbate aproape toate pinioanele si sincroanele fata de Symbol. La Logan e bazata mai mult pe economia de carburant cutia JH1.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google