la unirea + cu - explodeaza bateria, daca insisti suficient. daca nu crezi, pune cheia de 22 pe baterie, peste borne, sa vezi ca nu are nici o problema cablajul. culmea electricitatii, scurtul protejeaza circuitul "lung". ca sa vezi...
o sa-l intreb pe colegul de la kromberg de cablaje, dar tot n-o sa dorm agitat, atata timp cat n-am vazut service-uri pline de dacii cu probleme la cablaje. pe cand ferrari-uri de 300000 de euro au luat foc. or fi confundat aia cablajul in fabrica si-au crezut ca-i de dacie, de-au lucrat la el in doru' lelii...
o sa-l intreb pe colegul de la kromberg de cablaje, dar tot n-o sa dorm agitat, atata timp cat n-am vazut service-uri pline de dacii cu probleme la cablaje. pe cand ferrari-uri de 300000 de euro au luat foc. or fi confundat aia cablajul in fabrica si-au crezut ca-i de dacie, de-au lucrat la el in doru' lelii...












faptul ca un bou de proiectant a calculat gresit distanta intre pinii unei mufe, mediul de utilizare sau n-au facut corect testul de anduranta la validarea proiectului, nu e vina cablajului. cablul in sine nu e subdimensionat, nu au luat inca foc masini si de bine de rau se fabrica de 7 ani. eu pe "meseriasii" din service nu-i intreb nimic, m-am convins de competenta lor pe propria piele, de prea multe ori. cu mici exceptii, sunt si cretini si nesimtiti, o spun fara nici o retinere.
Comment