If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
cum sa fie doar o impresie ? aia e impresie daca eu ma duc in coada lui cu 120km/h ? el merge cu 90 ? si eu ma duc dupa el cu 120... nu au nici-o limitare stai linistit.
Limitare normal au la 90. Si eu am vazut de foarte multe ori ca merg cu 120, si recordul absolut l-am intalnit pe dn1 la paralela45, jur ca aveam 140 si el se tinea dupa mine !
Toate camioanele peste 7,5 tone sunt limitate de producator la 90 km/h camioane de prin 1995 incoace cele de dinainte nu prea au.
Insa noi romanii fiind mai inventivi scot siguranta respectiva insa nu le mai merge deloc display-ul din bord.
@dani55 probabil tiristu era mai incepator cu sigurantele si credea ca tu mergi cu 100 km/h
A zis cineva ca tir-istii merg cu 100/h. E imposibil deoarece au limitare la 90. E doar o impresie camerg f tare pt ca sunt mari si lungi camioanele... ce ziceti de cei care merg noapte pe cer senin cu proiectoare si bec de ceata pornite? oare cati sunt si de pe forumul asta? cei care fac asta noaptea si se intalnesc cumine pe drum, au cu dedicatie 6 proiectoare in ochi...
Uite aici un -meserias- care nu stie ca stopul de ceata se aprinde...pe ceata!?
Pe mine ma enerveaza -xenonistii chinezesti- , idiotii care nu stiu sa dea faza scurta/au lumanarile reglate prost , -pitzipoancele- care cu o mana vorbesc cu gagicu' la telefon si cu alta se fardeaza , cocalarii cu bmw-uri mai batrane decat ei cu manele la maxim si ochelari de soare cat capu' si sa nu neglijam lanturile -pretioase- de tabla vopsite auriu si tiristii care nu te lasa sa-i depasesti sau cand ii depasesti fac ca toti dracii si idi dau claxoane flash-uri si se tin in curu tau .
@mr.K - colegele tale nu au numai masini mici, ci si creierul foarte mic ! RCA se poate face la orice societate, deci dupa accident, cand expira te duci la altii ! Inca NU au baza de date comuna ca sa te vada de ce esti in stare... !
...................
Tu cred ca traiesti pe alta lume, nu ai auzit de sistemul BONUS-MALUS. CNP-ul tau e de ajuns sa primesti penalizare la ORICE ASIGURATOR, dca ai avut daune pe RCA-ul tau in trecut.
Colegele mele nau creier mic ci doar o lipsa de indemnare la volan, spre deosebire de multi de pe forum care tin chiar sa dovedesca ce ai afirmat.
Pe cei care lauda femeile la volan, ii rog sa enumere 10 femei din WRC si 10 femei din F1, din toate timpurile.
Si TIR-urile nu au limitarea activa, de vreme ce depasesc tot ce ajung din urma cu peste 130/h.
@mr.K - Am vreo 3 prieteni/prietene care sunt brokeri de asigurari, de la ei stiu ce am scris, si tot ei sfatuiesc clientii sa schimbe societatile in caz de ceva probleme pt a evita un rca marit din cauza unor accidente ! Deci ?
- la colegele tale ma refeream ca au mintea ingusta strict la sofat, in niciun caz la altceva, ca doar despre soferie se vorbeste aici nu despre cartofii de pe taraba din piata...
- n-or fi ele femeile chiar de f1 sau wrc, dar sunt foarte multe care dau clasa la multi cu coada-n fatza... A nu se intelege ca divinizez femeile la volan ! Sunt si extraordinar de multe catastrofe !
Last edited by dani55wss; 3 June 2012, 14:53.
Reason: Automerged Doublepost
faza cu tirurile care sunt limitate e valabil la unele.unele trec de suta fara probleme.sa vedeti autocarele mai meseriase care merg cu 120-140km/h fara probleme.eram cu papucul la 130 pe bord si o trecut unul din Moldova pe langa mine de zici ca avea NOS.
toate TIR-utile au limitare din fabrica la 90 km/h, dar soferii ca sa castige timp isi pun un magnet pe cutia de viteze ca sa nu mai indice viteza si timpul astfel ei pot trece peste acea limitare si nu mai fac acea pauza de odihna obligatorie care apare pe diagrama, dar cei care sunt prinsi cu magnet risca amenzi foarte mari, iar autocarele se pare ca nu sunt limitate la kilometraj.
@mr.K - colegele tale nu au numai masini mici, ci si creierul foarte mic ! RCA se poate face la orice societate, deci dupa accident, cand expira te duci la altii ! Inca NU au baza de date comuna ca sa te vada de ce esti in stare... !i
tin sa te contrazic bonusul se trece de la o asigurare la alta daca ai bonus 0 inseamna ca ai avut accident si iei asigurarea de la pretul ei initial...noi la masina avem bonus 4 sau 5, si cand am schimbat compania de asigurari bonusul s-a transferat!!!
Inseamna ca s-a facut cardasia intre ei, ceea ce e cam nasol pt unii/unele...
Eu va doresc la toti, drumuri bune si fara incidente cu tir-isti, taximetristi, dubangii si tot felul de antitalente.
Si cel mai important ar fi ca toti suntem oameni si cateodata mai si gresim ! Chiar si cei mai buni....
cred ca cel mai enervanti soferi au devenit cei amabili, deoarece am devenit cel putin soferi din bucuresti foarte nervosi cand intalnim un sofer amabil pentru ca nu mai avem cu cine ne certa si a scoate batele, cutitele, pumnalele si alte obiecte de zi cu zi din camarile noastre, glumesc si sper a se intelege mesajul cu indemnare la calm cand intalniti diferitii soferi mai putin pasionati de condus
@mr.K - Am vreo 3 prieteni/prietene care sunt brokeri de asigurari, de la ei stiu ce am scris, si tot ei sfatuiesc clientii sa schimbe societatile in caz de ceva probleme pt a evita un rca marit din cauza unor accidente ! Deci ?
In situatia in care un asigurat detine mai multe vehicule, sistemul Bonus-Malus se aplica distinct pentru fiecare vehicul.
Totodata, in cazul instrainarii sau radierii vehiculului asigurat, stabilirea noii clase de Bonus sau Malus pentru un vehicul nou dobandit se face pornind de la clasa de Bonus sau Malus de care ati beneficiat anterior.
In asigurari lucreaza in tot felul de persoane care fac temporar munca asta, eu nu as numi specialisti niste domnisoare cu un laptop in hol la Carrefour, vanzand asigurari si abia stiind ce inseamna capacitate cilindrica.
BONUS-MALUS e din 01.01.2010 pentru persoane fizice (1 ianuarie 2012 pentru persoane juridice), cu toate ca unii nu stiu exact nici acum ce platesc la masina.
Inseamna ca s-a facut cardasia intre ei, ceea ce e cam nasol pt unii/unele...
Cardasia a fost de la inceput, doar ca tu ai aflat abia acum.
n-or fi ele femeile chiar de f1 sau wrc, dar sunt foarte multe care dau clasa la multi cu coada-n fatza... A nu se intelege ca divinizez femeile la volan ! Sunt si extraordinar de multe catastrofe !
10% dintre femei conduc bine, recunosc. Restul de 90% ma preocupa.
Am mai gasit o categorie de soferi care ma enerveaza: cei atotstiutori, care vor sa impartaseasca si altora ideile eronate pe care le au .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment