FERRARI Collection

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nr. 11 - FERRARI F2002 (2002)

    "2002 a fost pentru Ferrari un an exceptional. Dupa ce castigase F1 in precedentele doua sezoane, echipa a reusit hat-trickul. Masina care a facut posibile aceste performante remarcabile a fost superbul F2002"
    - motor V10, montat longitudinal, bloc aluminiu turnat;
    - cilindree totala - 2997 cmc;
    - raport compresie - ___;
    - putere maxima - 840 CP;
    - cuplu maxim - ___;
    - viteza maxima - 290 km/h.
    Attached Files
    "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

    Comment


    • #17
      Nr. 12 - FERRARI F50 (1995)

      "Este considerat modelul de ruptura cu lunga traditie a berlinelor Ferrari cu motor in 8V montat central, in special in ceea ce priveste structura si materialele folosite"
      - motor central-posterior, longitudinal, portant, 12 cilindrii in V (65`);
      - cilindree totala - 4698,5 cmc;
      - raport compresie - 11,3:1;
      - putere maxima - 520 CP la 8500 rot/min;
      - cuplu maxim - 470,7 Nm la 6500 rot/min;
      - viteza maxima - 325 km/h.
      Attached Files
      "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

      Comment


      • #18
        Impresionanta colectia. Preferatele mele sunt 250 GTO si F50-ul care are un sunet ...
        sigpic

        Comment


        • #19
          Nr. 13 - FERRARI 575M Maranello (2002)

          "575M Maranello poarta in mod nemijlocit codul genetic al lui 550 Maranello, care la randul sau revitalizase in 1996 conceptul legendar al marilor gran turismo Ferrari cu motor V12 anterior din anii '60"
          - motor anterior, longitudinal, 12 cilindrii in V (65`);
          - cilindree totala - 5748,36 cmc;
          - raport compresie - 11:1;
          - putere maxima - 515 CP la 7250 rot/min;
          - cuplu maxim - 588 Nm la 5250 rot/min;
          - viteza maxima - 325 km/h.
          Attached Files
          "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

          Comment


          • #20
            Nr. 14 - FERRARI Enzo (2002)

            "Enzo are onoarea, dar si raspunderea purtarii numelui fondatorului marcii Calutului Cabrat. Dupa F40 si F50, modelul reprezinta varful evolutiei tehnologice de la Maranello, anuntand o noua era a conceptiei si performantelor automobilistice"
            - motor central-posterior, longitudinal, 12 cilindrii in V (65`);
            - cilindree totala - 5998 cmc;
            - raport compresie - 11,2:1;
            - putere maxima - 660 CP la 7800 rot/min;
            - cuplu maxim - ___;
            - viteza maxima - peste 350 km/h.
            Attached Files
            "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

            Comment


            • #21
              Originally posted by mmkelemen View Post
              Nr. 11 - FERRARI F2002 (2002)

              ......

              - viteza maxima - 290 km/h.
              Nu prea cred ca viteza maxima e corecta.
              GL-22-TOF

              Comment


              • #22
                Originally posted by danielliviu View Post
                Nu prea cred ca viteza maxima e corecta.
                Asa scrie in brosura cu care achizitionezi macheta.
                Acum sunt la munca dar verific diseara si daca am gresit voi corecta.
                "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                Comment


                • #23
                  Eu n-am reusit sa gasesc date oficiale despre viteza maxima a monoposturilor F1. Posibil in configuratia pentru Monaco, viteza maxma sa fie 290 kmh. In rest, recordul de viteza in F1 era intr-un timp de 369,9 kmh (2004, Monza).
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by danielliviu View Post
                    Nu prea cred ca viteza maxima e corecta.
                    Am ajuns acasa si m-am uitat pe brosura.
                    Intr-adevar scrie viteza maxima 290 km/h.
                    Am cautat si eu pe net ceva legat de asta dar nu am gasit.
                    Vorba ta, posibil sa existe o limitare de viteza, un motor de 840 CP scoate mult mai mult...
                    "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                    Comment


                    • #25
                      A aparut :

                      "Nr. 15 - FERRARI 312 B2 (1971);"

                      Rog un moderator sa mute ce e scris intre ghilimele in primul post, unde ii este locul.
                      Multumesc anticipat.
                      Revin cu poze si cateva detalii.
                      "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                      Comment


                      • #26
                        Nr. 15 - FERRARI 312 B2 (1971)

                        "Pe parcursul celor trei sezoane de Formula 1, 312 B2 a castigat cateva Mari Premii, dar mai putine decat se spera"
                        - motor longitudinal, 12 cilindrii in V (180`);
                        - cilindree totala - 2991,8 cmc;
                        - raport compresie - ___;
                        - putere maxima - 470 CP la 12600 rot/min;
                        - cuplu maxim - ___;
                        - viteza maxima - ___.
                        Attached Files
                        "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                        Comment


                        • #27
                          A aparut :
                          Nr. 16 - FERRARI 365 GTB4 (1968)
                          "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                          Comment


                          • #28
                            A aparut:
                            Nr. 17 - FERRARI 126 C2 (1982).
                            "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google