Scumpiri Peste Scumpiri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si eu te respect, insa trebuie sa iei realitatea in BOT!
    Faptul ca esti absolvent nu inseamna mai NIMIC!
    "Nu e vina mea ca da el la stat o anumita suma de bani" - fals!
    "chiar daca daca nu chiar pe postul potrivit" - si care ar fi postul potrivit?
    "folosesc masina pentru mers munca-acasa-oras natal." - eu am mers 5 ani la lucru, cu mictrobuzul, Buc-Calarasi, plecand sambata de dimineata, si apoi cu intoarcere duminica! Si asta, pe vremea cand aveam masina, insa NU-MI permiteam. Cu toate astea, n-am urlat ca-i benzina scumpa, ci am gasit o solutie. Ba mai mergeam in picioare, in toate putorile tuturor taranilor ce-si carau gaini cu rata aia.
    Ete ca eu am putut si n-am scrancit din dinti! Ete ca eu am putut sa mananc salam pe juma de paine, si n-am urlat ca ai mei colegi mananca pizza!
    Ete ca eu am putut sa mananc soia in loc de carne, si n-am facut gura.

    De aceea cand aud generatia asta noua ca ei au drepturi, ca vor respect, ca ei vor sa mearga cu masina, ca har ca mar, ma apuca dracii intr-un hal...
    MAI AVETI DE DEMONSTRAT pana sa primiti ceva! La munca nu-i ca la mama acasa!

    Comment


    • #32
      @Cezar

      momentan sunt angajat ca receptioner auto, fac mecanica(revizii, directie,vulcanizare etc) si sunt calificat ca inginer autovehicule rutiere, plus de 2 saptamani sunt inspector ITP.

      pai crezi ca esti singurul care a mancat salam pe juma' de paine ? sau ca ai mers cu autobuzul sau mai stiu eu ce? da si eu am mers 4 ani de facultate ca nu puteam imparti o masina la 2 oameni ( eu si tata ) , deci drumul acasa cu trenul (3 ore), autobuz la greu, si n-am avut o zi masina ! acu o folosesc pentru ca nu am mijloc de transport , deoarece locul de munca e la 1,5 km de ultimul punct in care ajunge orice autobuz, si am mers si pe jos, ca sa stii si tu .

      "Nu e vina mea ca da el la stat o anumita suma de bani" - fals! --- de ce? ce ai propune tu sa fac? crezi ca in zona asta e ca in bucuresti, atatea oportunitati? am mai cautat de munca, dar nu am gasit nimic.
      Si inca ceva, faptul ca sunt absolvent, in anul in care m-a angajat, da la stat o suma mai mica, pe jumatate daca nu ma insel, oricum e mai mica, deci are si el un benificiu.

      ps: nu -i pune pe toti in oala, gen analfabetii cu bani de la tata si mama, care nu ii multumesc 1.000 lei, uite ca nici pe mine, dar inghit. Cunosc multi care stau acasa ca , citez" pai ce faci frate cu 1 000 lei pe luna ? " uite ca faci ceva.
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • #33
        Mesaj pt cei tineri, ce cred ca nu le-a fost oferita nicio sansa, si ca ei merita si ca ei pot!
        - cand va treziti de dimineata ce faceti?
        - de cate ori postati pe Facebook?
        - de cate ori ati tras chiulul la facultate?
        - de cate ori va dati mai mult de 60% din ce aveti in buzunar pe benzina?
        - de cate ori dati vina pe colegul ca e de vina, si nu voi?
        - de cate ori ati reusit sa faceti treaba colegului, fara sa-i cereti ceva in schimb?
        - de cate ori credeti ca ati fost nedreptatiti?
        - de cate ori credeti ca meritati o masina mai buna, o casa mai buna, un post mai bun?
        - de cate ori ati zis ca puteti face o treaba mult mai buna ca seful vostru? (vb de cei mici, iesiti de pe bancile facultatii).
        Dupa ce va raspundeti, poate va dati seama singuri cam care-i NIVELUL si "Talentul" vostru actual.

        @tudor: pai daca ai facut toate astea dragule, ce papucii mei nu intelegi ca e nevoie de timp ca sa primesti ceva. Este nevoie de multa munca din partea ta, ca sa dovedesti ceva!
        Daca tu intelegi ca desi ai terminat o facultate, nu stii sa faci mai nimic, esti pe drumul cel bun.
        Daca tu crezi ca terminand o facultate si obtinand o diploma de inginer, iti rezerva dreptul de a fi zmeu, atunci n-am ce zice. Insa gandeste-te astfel: cati ingineri ies de pe bancile facultatii?
        Daca ai avut 10 pe linie in facultate (De stat). Daca ai facut mastere in alta tara. Daca ai facut voluntariat. daca ai facut parte dintr-o echipa de cercetare. Daca ai publicat articole (ca parte activa, nu ca autor). Daca ai facut toate astea, atunci da, iti poti pune sula pe piept si sa urlii ca tu MERITI! Insa daca nu le-ai facut, atunci aloca timp sa le faci, ca sa poti urla ca esti tare si ca meriti salarii mari!

        Legat de avantajele financiare, da-mi te rog un link cu aceasta lege. Eu nu stiu despre asa ceva, insa mai invat.
        Last edited by Cezar; 3 April 2014, 23:12. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          nu m-am interesat in special despre avantajele financiare, mi-a zis un contabil , asta prin august cand m-am angajat, insa nu m-a interesat asa mult ca nu aveam eu sa primesc ceva in plus, e treaba lui .

          Sa nu ma intelegi gresit, nu ma bat cu pumnul in piept, am recunoscut la toti ca in serviceul la care lucrez, practic, am invatat mult mai mult ca in facultate. Da stiu sa poiectez un ambreiaj, o cutie de viteze, dar asta ma poate ajuta in alta parte, nu in reprezentanta respectiva. Nu ma bat cu pumnul in piept sa primesc 1 000 euro pentru ce fac eu, dar nici chiar bataie de joc, pentru ca daca voiam sa lucrez asa, nu mai faceam o facultate la urma urmei. Si facultatea nu am terminat-o cu 10 pe linie, insa am terminat-o pe merit, nu mergeam la examene si dadeam bani sa le trec. Am invatat, mi-am stors creierii, am injurat, m-am calmat, am MUNCIT pentru notele alea.
          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

          Comment


          • #35
            Bine ai venit in lumea celor care trebuie sa DEMONSTREZE!
            Eu am lucrat la spital, 10 luni VOLUNTAR!
            Am lucrat intr-o echipa de cercetare 5 ani VOLUNTAR!
            Cred ca vedem notiunea de munca diferit

            Comment


            • #36
              Vad ca a devenit ceva personal topicul asta. Vorbeam de taxele astea...

              Comment


              • #37
                Taxele vor creste mereu. Vor scadea in momentul in care cineva se va gandi sa-i controleze pe cei care nu platesc!
                Pana atunci, noi pulimea, vom scoate din ce in ce mai multi bani din buzunar.

                Comment


                • #38
                  Corect, asta poti s-o mai zici o data, da' nu e cam proasta decizia asta in an electoral? nu se gandesc ca poporul ii asteapta la cotitura la sfarsitul anului cand vor merge la urne?

                  Comment


                  • #39
                    Pana la urma te scalzi ori in populism, ori in ceva concret.
                    Toti vor sa fure acei 2-3 ani, ceea ce e de rahat.

                    In final, nu raman bani de furat
                    Last edited by Cezar; 5 April 2014, 12:51. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Ei nu, cand nu mai raman bani mai baga o taxa...

                      Ia vezi cu cat le mareste nea Dragnea salariile la primari din iulie, mai ales in rural.
                      Last edited by Cromatic; 5 April 2014, 18:22. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        Aproape un lux. Cât costă să ai maşină în România
                        06 apr, 08:48 | Şerban Buşcu | ECONOMICA.net

                        Anual, un şofer trebuie să scoată din buzunar minimum 10.000 de lei, sau şase salarii medii pe economie, pentru a-şi permite "luxul" de a conduce o Dacia Logan pe străzile din România.
                        Comenteaza

                        Noua Dacia Logan
                        Cine spune că automobilul nu este un lux ci o necesitate nu se gândeşte la România. Asigurările, taxele, vigneta şi combustibilul pentru comunul Logan de 1,6 litri se traduc anual în cheltuieli de peste 10.000 de lei, potrivit unui calcul ECONOMICA.NET. Această sumă nu este deloc mică în condiţiile în care reprezintă veniturile pe jumătate de an ale unei persoane care încasează salariul mediu pe economie. Mai mult, calculul nostru pleacă de la premisa că respecrtivul şofer are un automobil achiziţionat cu banii jos, deci nu include eventuale rate la firma de leasing sau la bănci. Dacă am include şi aceste costuri, şoferul nostru, care conduce un automobil a cărui valoare de nou este undeva la 10.000 de euro ar mai plăti încă jumătate din salariul mediu şi ar ajunge la un total de aproximativ 11.000 de lei anual.
                        Benzina, mai mult decât toate celelalte cheltuieli adunate
                        Cel mai important cost suportat de un şofer este cel al combustibilului. Calculele noastre arată că această cheltuială reprezintă mai bine de 70% din totalul sumei pe care un român trebuie să o scoată anual din buzunar dacă vrea să conducă u automobil. Concret, potrivit unui studiu Daedalus, un bărbat posesor al unei maşini cu motor de 1,6 litri pe benzină şi consum de 5,9 L/100 km (extraurban) şi 10 L/100 km (urban) consumă anual 1.245 de litri, pentru care plăteşte, la preţul per litru din present, circa 7.400 lei. Cu acest buget, bărbatul parcurge în jur de 15.300 de km, dintre care 56% în interiorul oraşului.
                        Tinerii, sufocaţi de preţul asigurării
                        Pentru şoferii sun 30 de ani şi, mai ales pentru cei care se încadrează în categoria de vârstă 18-25 de ani, asigurarea de răspundere civilă auto(RCA) devenit o povară greu de suportat.După cum a arătat recent #economica#, o astfel de persoană ar trebui să plătească, în cele mai multe situaţii, peste 2.000 de lei pentru RCA. Totuşi, calculul de faţă include doar cea mai bună ofertă de pe piaţă, semnificativ mai ieftină decât celelalte adică preţul oferit de Astra Asigurări care vinde RCA pentru un tânăr de sub 30 de ani aflat la volanul unui Logan de 1,6 la un preţ de 1.100 de lei. Pentru celelalte categorii de vârstă, pornind de la ipoteya că nu au întregistrat nicio daună care ar activa penalizarea de tip malus, costul RCA se încadrează undeva între 400 şi 600 de lei pe an. Chiar dacă mu este obligatorie, asigurarea CASCO este un produs necesar la care apelează anual aproximativ 1 milion de şoferi. De aceea am inclus în calculul nostru şi prima aferentă unei astfel de poliţe. Mai adăugăm astfel aproximativ 1.500 de lei pe care şoferul nostru cu Logan trebuie să-i scoată din buzunar dacă vrea să-şi asigure maşina la o societate fără un istoric cu incidente în ceea ce priveşte plata daunelor. Această sumă este valabilă pentru societăţi ca Allianz Ţiriac, Generali sau Groupama.
                        Vigneta şi taxa locală
                        O altă categorie de costuri o reprezintă cele impuse de autorităţi. Excluzând taxa de mediu, plătibilă o singură dată, mai avem două mari cheltuieli. Este vorba despre vigneta şi impozitul local pe maşină. Vigneta este necesară doar dacă şoferul iese din localitatea unde este înscrisă maşina şi presupune achitarea a 28 de euro sau 126 de lei la un curs de 4,5 lei pe euro, perioada da valabilitate find de un an. În ceea ce priveşte impozitele locale, nivelul lor variază de la oraş la oraş. Totuşi, pentru exemplu nostru, adică o maşină cu o capacitate cilindrică de până în 1,6 litri, costul este de aproximativ 8 lei la fiecare 200 de cm cubi. Aceasta înseamnă în jur de 64 de lei.


                        Mi-am facut si eu un calcul-
                        131 EUR pe luna rata lunara x 12= 1,572 EUR
                        20,000 km pe an x 9% consum x 3 lei pe litru= 5,400 lei pe an cobustibil (1,211 EUR) mai adaug si 50 litri benzina x 6.24 = 312 lei = 70 EUR
                        CASCO 400 EUR pe an
                        Rovigneta 27 EUR
                        RCA 100 EUR
                        Impozit 20 EUR
                        Revizia anuala 120 EUR
                        TOTAL= 3,520 EUR
                        Asta fara sa iau in calcul placute anvelope spalatul, schimbat cauciucuri iarna vara etc.
                        Asta ar insemna 12,000 km pe an sa ii mergi cu taxiul )))))))))) (la 1.3 lei pe kilometru)
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • #42
                          Iti mai recuperezi o parte din dauna, cand vinzi masina.
                          Oricum este foarte mult. Si tine cont ca dumneata folosesti gpl, si nu benzina.

                          Comment


                          • #43
                            Pai excluzand rata (eu am luat creditul pe 10 ani si prefer sa il tin atat pentru ca am niste super conditii la CASCO si practic diferenta platita ca si dobanda se cam compenseaza cu diferenta la CASCO) tot raman 2,000 EUR- Cam atat cred ca plateste fiecare din noi pentru ca se cam compenseaza GPL- benzina prin faptul ca dc ai GPL faci cam 20,000 km; daca esti pe benzina faci cam 12-13,000 km.
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #44
                              La mine sta cam asa:

                              20,000 km pe an x 10% consum x 3.2 lei pe litru= 6,400 lei pe an cobustibil Vreo 100 litri benzina x 6.24 = 624 lei
                              RCA 270 lei
                              Impozit 80 lei
                              Revizia anuala nu am facut un calcul exact, dar in jur de 600
                              TOTAL= ~8000 lei
                              Eu nu iau in calcul spalarile, ca dau bani rar, de obicei o spal singur acasa. De schimbat cauciucuri nu se pune problema, se schimba rotile cu totul si nu-mi cad mainile.

                              Sincer nu stau sa fac un calcul, dar clar ies sub 2000 de euro anual.
                              Ce calcule fac astia e fix pix. Probabil a fost un esantion de vreo 500 de oameni, care e irelevant. Si sigur nu au fost toti cu logan.
                              La aia care-si permit masini de masini, nu se pune problema de costuri anuale. Aia probabil ajung la vreo 3000 de euro doar cu consumul

                              Comment


                              • #45
                                pai daca ai avea si CASCO ai ajunge lejer la peste 2,000 EUR- deci calculul este cat se poate de 'optimist' 2,000 EUR pe an
                                (gandeste te ca tu ai GPL)
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google