Fluierat Motor.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Azi am avut de facut un drum la TG.Mures, mi-a fost groaza ca scoate sunetul ala pe tot drumul. Dimineata la 6 plec la Cluj, parca vad ce show face, mai ales ca e ger afara. Sper sa reziste pana ma intorc de acolo, sa opresc in Turda sa rezolv. O sa va tin la curent, probabil de pe alt cont, dar o sa postez aici.

    Comment


    • #62
      Originally posted by 30_VLD View Post
      Nu merge baiatu' in reprezentanta, ca m-au lamurit aia deja.
      Tu nu ai 4 ani garanţie la maşină?

      Comment


      • #63
        Asa credeam si eu, da' pe actibildul ala scrie 3 ani, pe masina. Si nu tin minte daca am luat anul acela in plus, cu cateva meleoane. Bine ca mi-ai amintit, sa verific in acte treaba asta. Unde ar trebui sa fie specificat?

        Sa fie 4 ani sau 100k km? E prea frig afara sa merg la masina, dar dimineata verific. E specificat in contract sau in manualul de intretinere oare?

        LE : E 3 ani sau limita 100k km! Verificarea se face in alt service, deci! Poate de-aia nici nu s-au stresat in service Dacia cand am fost la ei, au vazut ca nu am garantie si ce au zis, lasa-l ca scoatem un ban!
        Last edited by 30_VLD; 26 November 2014, 23:15. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #64
          Din câte ştiu în 2011 au avut o promoţie la maşinile comercializate de genul 3 ani + 1 an garanţie, nu mai mult de 100.000 de kilometri.
          Verifică acest detaliu pe factura de achiziţie sau pe carnetul de întreţinere al maşinii.
          Baftă!

          Comment


          • #65
            Aia era Dacia Extenso, 80 euro parca, si iti adaugau un an. Dimineata ma uit, speranta moare ultima!

            @ Ampt - inca nu am verificat actele, dar sunt in proportie de 90 % sigur ca era vorba de 3 ani la mine.

            In schimb, l-am rugat pe tata sa ii dea o cheie, am sperat ca frigul de afara o va face sa scartaie in draci. Nimic, are omul asta o mana, ceva incredibil. A fluierat mai putin ca de obicei, culmea. Dar tot e deranjant. Am vb si cu baiatul de la service, o sa trec pe la el azi, daca am vreme, ca mi s-a modificat orarul plecarii la Cj.

            Am facut un alt video, dar din pacate fluieratul/scartaitul e tot scurt.

            videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă


            Cine are ghinion pana la amiaza, clar are toata ziua. Am fost la serviceul amicului, din pacate mi-au luat-o inainte 8 taxiuri, si aveam putin de asteptat. Ramane sa merg saptamana viitoare, daca nu cumva se urgenteaza problema, sa faca un zgomot incredibil si sa ma oblige sa o duc. Pana una alta, zgomotul e acolo, uneori insistent, alteori abia isi face simtita prezenta.
            Last edited by 30_VLD; 27 November 2014, 16:53. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #66
              S-a ajuns la concluzia ca ar fi alternatorul, mai precis rulmentii.

              Acum, dilema e urmatoarea:
              - schimbat rulmenti - eventuale costuri.
              - alternator nou - costuri aferente + faptul ca trebuie sa se potriveasca.
              - alternator sh - costuri + siguranta ca functioneaza.

              Ce recomandati? Daca aveti idee de niste costuri, nu ezitati sa le expuneti.

              Comment


              • #67
                In sfarsit am ajuns la service. Toate bune si frumoase, trafic, zapada, lovit un caine...ajung acolo, expun problema, se ridica usurel capota si vreme de 10 minute s-a intamplat magia. A trebuit intinsa cureaua alternatorului.

                Dilema mea era alta, apoi mi-a explicat nenea mecanicu' pe limba mea. Cica masinile in general au rola intinzatoare, ei, modelul meu nu are. Deci cand s-a pus cureaua, ea a fost intinsa dupa ureche, cum s-ar spune, ca i-a fost frica sa nu se rupa in mers. Asa ca ea avand un coeficient de elasticitate (termenul asta nu mi-e clar), s-a intins si patina, practic, pana se incalzea. De aici sunetul de "fluierat", nicidecum rulmentii alternatorului. PS: Daca erau rulmentii, era mai bine sa iau un alternator din dezmembrari, decat sa ii schimb. Ca si costuri ma refer )

                Numai bine, drumuri bune!

                Comment


                • #68
                  Cica masinile in general au rola intinzatoare, ei, modelul meu nu are.

                  Tu ai zis ca posezi urmatoarea masina
                  (1.6 8v 2011 - varianta cu servo si AC)
                  Kit-ul accesorii contine:

                  Galet Intinzator Curea
                  Rola Ghidare Curea
                  Curea Accesorii ( Transmisie )
                  Are si rola intinzatoare, daca e modelul indicat de tine.
                  Last edited by mr.K; 29 December 2014, 16:21.

                  Comment


                  • #69
                    Kitul contine 2 curele, 1 pt alternator iar cealalta AC, servo fiind electric. Si da, e 1.6 8v oct 2011.

                    Comment


                    • #70
                      @30_VLD: Dacă vrei este ca la dans, întotdeauna începi să dansezi (verifici) în paşi simpli, abia după aceea treci la mişcări mai complicate.
                      Bine că ai scăpat doar cu atât!

                      Comment


                      • #71
                        Eram 99 % sigur(i) ca e rulmentul, pana mi-a explicat omul teoria lui cu lipsa intinzatorului. Si culmea, pe cutia mare cu instructiuni, cea a magazinului, se recomanda o verificare a intinderii curelei dupa montare (de preferinta la minim 2 sapt de uzura). Pfiu, am scapat cu cheltuiala de 30 RON benzina, ca omul a fost dragut si a bagat manopera de azi "in garantie" ...Legea lui Ohm si-a facut simtita prezenta azi...

                        Comment


                        • #72
                          Salut.
                          Aceiaşi problemă o am şi eu de 2 ani, de când am schimbat kitul de accesorii (inclusiv rola). Mai mult decât atât, în momentul când fluieră, motorul pierde din putere, iar când fluieratul se termină, puterea revine. Acum sunt convins că e cureaua slăbită pentru că doar după ce au schimbat-o a început să fluiere. Mai ales în zilele cu umiditate crescută.
                          Toate bune.
                          Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Da, dar daca tu ai kitul cu rola(presupun ca e aia pe arc), ar trebui sa intinda singura. In plus, de ce sa piarda puterea? Nu e de la distributie? Oricum, daca e in zile cu umiditate, de la curele e. Asa mi-a zis si omul asta, explicatii cu condens, cu materiale de proasta calitate...

                            Comment


                            • #74
                              Am rolă fixă. Cureaua de la distribuţie nu are cum să fluiere pentru că e dinţată. Legat de pierderea puterii, aici e discutabil. Pur şi simplu când fluieră motorul maşina nu trage după cum accelerezi, merge în regulă doar că în momentul când fluieratul se termină se simte cum smuceşte maşina şi revine la normal aşa cum dai comandă din pedala de acceleraţie.
                              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Ciudat fenomen. Deci ai acelasi tip de accesorii, la care se schimba doar curelele? Mie in reprezentanta mi-au zis ca nu am ce rola sa schimb. Si in astia 2 ani, nu ai mai intins-o putin, sa vezi daca de acolo e problema? Cel putin problema acustica, aia cu puterea nu prea vad care ar fi legatura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google