Accident grav pe A2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K vorbeste in numele tau. Eu chiar nu depasesc limita legala
    Adica n-ai mers niciodata cu 150-160/h pe un drum cu limita 90-100/h?


    Eu cred ca anchetatorii au gasit in calculatoarele masinilor poze cu Dinamo in UCL.
    Last edited by mr.K; 29 November 2016, 00:19.

    Comment


    • K n-ai un hard, e adevarat, dar ultimele clipe insa, de dinaintea declansaii airbagurilor se inregistreaza. absolut tot. valorile senzorilor, pozitia pedalelor, unghiul volanului, presiunea din circuitul de franare, pe fiecare roata in parte, pana si treapta de ventilatie si temepratura din habitaclu, lumina ambientala, absolut totul. cu cat are masina mai multa electronica, cu atat mai multe date se recupereaza din ecu-urile masinii.
      despre sursa acestei stiri, daca si-acolo scriu specialisti ca aia de la autoexpert, sau patrutiuning, jurnalisti care nici macar gramatica de-a 8-a n-o stiu calumea, mai bine nu. din pacate nici dupa declaratiile purtatorilor de cuvand de la militia nu poti sa te iei, ca si la aia, tipii din departamentele tehnice tot din sport si istorie au date examen cand au intrat in militia...e destul sa te uiti pe chestionarele de la examenele de permis, sa-ti dai seama ca e illegal ca un motor sa aibe axa cu came in chiulasa, sau sa n-aibe delcou care antreneza si pompa de ulei. pana si loganurile din dotare sunt ilegale la idiotii satului...ca nu s-au nasut cu axa cu came in bloc si umbla si fara delcou, fir-ar a' drecu si pompa de ulei e antrenata de arborele cotit. la mintea lor, deja as pica 3 raspunsuri la teste.
      Last edited by Seba; 29 November 2016, 00:30.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • mr.k acum 15 ani am mers de la bucuresti spre iasi cu 171 km/h...dar doar de test (adica doar am atins viteza aia). Si am mai mers sustinut..acum 20 ani, doar ca era organizizat (participam la un raliu). In ultimii 15 ani...mers legal. Socant, nu?

        Comment


        • Vrajeala cu calculatoarele. Nu stiam ca am un hard dupa mine in masina care inregistreaza cum conduc eu masina. Acolo sunt alti parametri inregistrati.
          Imi dau seama ca habar nu ai ce date poate stoca un calculator de airbag inainte de aprinderea capsei pirotehnice. Acolo se vede si daca ai franat sau nu, viteza, adica exact ce trebuie sa afle in cazul unui accident. Vorbesti doar ca sa te bagi in seama, fara sa argumentezi.
          Alti parametrii dupa tine, care ar putea fi?
          Last edited by IancuMIC; 29 November 2016, 09:20.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Stiu ca nu inregistreaza nicio viteza inainte de impact.
            De aia apar la stiri diversi habarnisti ca acul vitezometrului s-a oprit la ...

            Comment


            • Unitatea de control masoara continuu viteza de decelerare; de aici se poate vedea, functie de acest parametru, viteza reala.
              In fine, electronica masinii poate oferi destule date, in cazul unui accident; asta e ideea.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Originally posted by bolovan View Post
                Sorin1983 sa inteleg ca esti unul din categoria celor care merg la 10 cm de bara celui din fata ta? Daca da...iti meriti soarta. Cum se face ca eu n-am intrat inca? Hai sa-ti spun secretul...pastrez o distanta fata de ala din fata...suficent cat sa franez in siguranta
                stai tranquila ca daca ma grabesc nu apuci sa ma vezi tu in spate prea mult... daca tot facem presupuneri atunci tu esti ala care doarme pe banda 2 doar asa de "jmecherie"? sau care nu se da la o parte(mai pe dreapta daca e loc)?

                @IancuMIC: din ce am inteles prima masina era un logan... ce s-a inregistrat cand ala a franat brusc? dar cand a fost lovit din spate? dar ce viteza avea in treapta 2(cum zice el) unde s-a vazut?

                si ca o problema(ce o vad eu) la logan poti sa franezi muuuult fara sa se aprinda becurile de la stopuri... e butonul pozitionat aiurea.

                Comment


                • sorin1983 eu am spus DACA. Nu dorm pe banda a doua...in schimb ma isterizez rau de tot cand vand unul in spatele meu care sta la 10 cm...si poate nici nu semnalizezi cand depasesti (bliturile nu sunt semnalizare...sorry...nu le iau in considerare...eventual imi spune sa ma grabesc ). Stai tu linistit...ca degeaba te grabesti. Am mers cu un racer pe acelasi traseu (260Km)...eu mers legale...el mers cu 90 in locaitati si 140 afara)...ghici ce...a ajuns cu 10 min mai devreme decat mine la destinatie...

                  Comment


                  • pai daca ajunge la 10cm in spatele tau clar dormi. cand va aude omul...vai dom`le mergea in spatele meu...a dat si flash-uri... tu de ce crezi ca a ajuns in spatele tau? pentru ca e clar ca 3 oglinzi nu sunt suficiente. punct.

                    Comment


                    • daca ajunge la 10 cm in spatele meu...clar nu stie sa pastreze distanta...are o problema cu aprecierea distantei...si asta presupune suspendarea permisului (clinic). Ca eu merg legal...asta-i problema mea. Tu crezi ca n-am stat in spatele unui tir aproape tot defileul jului? Mergea ljer cu 30-60 km/ora. N-am avut unde sa-l depasesc...pa...am stat cu minte. Buei...m-am saturat de raceri care se cred pe soseaua lu' masa. Daca vrei sa arati gagicii de langa tine ca ai sange-n pix...sari cu parasuta fara parasuta.
                      Si daca am 3 oglinzi ce? Daca in localitate este 50Km/ora...eu merg cu 60...si te vad in spate...idiot...pastreaza distanta...ca poate imi sare ceva in fata si franez brusc...si dupa ce-mi busesti masina...iti mai si rup gatul ca la pui.
                      Tu de ce crezi ca a fost accidentul pe A2? Asta-i uinul dintre motive. Idioti care nu stiu sa pastreze distanta...si nu au rabtare ca cel din fata sa se dea la o parte...deh...omul se grabeste...are prima erectie pe anul asta...si poate o rateaza...si pa sex pe 2016.
                      Daca tu nu esti capabil sa mergi legal...N-AI CE CAUTA PE SOSELE CA SOFER!!!

                      Comment


                      • Pana la urma, nu prea avea cum sa-l dea vinovat pe instructor, din moment ce soferul tirului a reusit sa opreasca la timp. Majoritatea nu au adaptat viteza si respectat distanta fata de cel din fata. Multi merg, prea aproape de tine si devine periculos, in caz de o franare de urgenta. Eram pe E85, intr-o localitate, 55 km/h, spatiu in fata, 3 smecherasi s-au bagat in depasire intr-o curba, din nefericire ii astepta unul in fata care facea la stanga, au franat brusc toti, nici nu stiu cum am calcat frana si am reusit sa opresc instantaneu la timp, oprindu-ma la 1-2 m de cel din fata. Trebuie educatie rutiera si aia se face doar cu parul si cu banul, altceva nu o sa functioneze.

                        Comment


                        • eu nu am zis sa il spanzure in piata mare... eram curios ce pareri a avut militia... dar pentru astea trebuiesc citite dosarele. ca eu cu dinamica accidentului m-am lamurit ca sunt lacune in analizarea unui eveniment.

                          Comment


                          • @IancuMIC: din ce am inteles prima masina era un logan... ce s-a inregistrat cand ala a franat brusc? dar cand a fost lovit din spate? dar ce viteza avea in treapta 2(cum zice el) unde s-a vazut?
                            De unde stii ca a franat brusc? Si daca ar fi facut-o unde-i problema, ca nu'nteleg?
                            Nu mai incercati sa va pozitionati contra vantului.
                            Soferul acela, are doar calitatea de martor; dosar penal au doar zmeii, care n-au stiut cum se procedeaza, in conditii de vizibilitate redusa (sub 20 de metri cum au vehiculat cei de la Politie).
                            Odata pentru toata lumea; loviturile din spate cad exclusiv in sarcina celui care a lovit. Trebuie sa fac vreun desen?
                            De aia, uneori se intampla ce se intampla.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Permisele alea 11 au fost suspendate pentru ca lumea vrea sange.
                              La proces, nu stau in picioare presupunerile militienilor, trebuie date concrete.
                              Normal ca unii au mers cu viteza prea mare, nu au pastrat distanta. Problema e: care dintre ei.
                              Cand sunt 2 masini implicate, e destul de clar. De la a 3-a masina in sus, apar intrebari suplimentare.

                              Comment


                              • aris86 in primul rand trebuie alt sistem de acordare a permisleor. Se obtine permisul prea usor...si prea multi idioti au permis.
                                nu de alta...dar ai o tona de fier cu o energie cinetica uriasa...si daca nu esti suficient de responsabil...ajungi stire la ora 5. Nici asta nu-i problema...problema-i ca tragi si nevinovati dupa tine. Asa mi-am pierdut 4 colegi de servici...eu am avut un noroc chior ca n-am fost si eu in masina aia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google