O Problema Cu Un ATV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Problema Cu Un ATV

    Salut.Am o problema grava cu un ATV(quad): mi-a sarit lantul si mi-a provocat urmatoarele pagube:
    As putea sa mai repar ceva?M-am gandit sa lipesc cu un adeziv puternic duraluminiul.Motorul merge normal,numai ca prin gaura aia ies picaturi de ulei si gaze de carter(cred).
    Attached Files

  • #2
    Am cumparat ieri o rasina de la Bizon,arata ca plastilina si se poate modela la fix acolo.Sper sa tina.Alte idei?

    Comment


    • #3
      Da
      singura buna, nu cu poxipol.
      te duci si sudezi carterul cu argon, dac amai aai bucatelele de metal lipsa, dac anu o sa-ti faca omul care sudeaza o carpeala frumusica.
      Fuarte Nervos !!!

      Comment


      • #4
        Pai problema e ca pentru a suda chestia aia acolo trebuie sa demontez motorul...Si nu ma pricep sa-l mai fac inapoi. ) O sa incerc cu pasta aceea,daca nu tine...Asta e....
        Multumesc de raspuns!

        Comment


        • #5
          Tre sa dai jos capacul la baia de ulei<ambreiaj>.
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • #6
            Cum zice kandrrei cred ca pana la urma tot cu sudura scapi de gaura.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #7
              Nu incerca sa rezolvi cu carpeli. Sudeaza, mai ales ca din poza 1 se vede o nervura de fixare acolo. Daca cedeaza buza aia sparta, exista riscul sa se duca si prinderea aia unde trece surubul. Sau nu vad eu bine !?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                O mica precizare

                Originally posted by kAndrrei View Post
                Da
                sudezi carterul cu argon,
                O mica corectie am: aceasta sudura nu este "cu argon" ci in mediu protector de argon (de preferinta, sau alt gaz nobil...) si cu adaos de aliaj (tehnic se numeste TIG = Tungsten Inert Gas Welding); cu un electrod de tungsten sau wolfram se obtine temperatura de sudare

                Multumesc de rabdarea citirii off-topicului
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #9
                  Mda...Cred ca o las balta!Daca nu merge cu pasta aceea o sa cumpar altul si pe-asta il tin de piese.M-am interesat, un motor nou costa 850 de eur,reparatia cred ca m-ar costa destul de mult.Greseala a fost ca am lasat lantul prea slab!

                  Comment


                  • #10
                    Asa arata acum dupa ce am lipit.Sper sa tina.Mai astept o ora si apoi il pornesc.Urati-mi bafta! )
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Sper sa te tina .Ia ma si sudeazo calumea ca nu e chiar asa de greu .Vorbeste si tu cu un nene specealizat si trebuie sa te poata rezolva.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 77sky View Post
                        O mica corectie am: aceasta sudura nu este "cu argon" ci in mediu protector de argon (de preferinta, sau alt gaz nobil...) si cu adaos de aliaj (tehnic se numeste TIG = Tungsten Inert Gas Welding); cu un electrod de tungsten sau wolfram se obtine temperatura de sudare

                        Multumesc de rabdarea citirii off-topicului
                        multumesc ca m-ai luminat, nu stiam...
                        77sky, tu ai auzit de "vorbire populara" ?

                        on topic:
                        vezi ca fisura a plecat si se extinde de la vibratii.
                        un amic al meu avea fisurat la motoreta blocul motor in dreptul unei prinderi si l-a sudat. L-a costat vreo 250 lei.

                        incearca la kawa motors, tomina sau kaore...Cafac si astfel de reparatii.
                        Fuarte Nervos !!!

                        Comment


                        • #13
                          Full mesaje

                          Am incercat sa iti trimit un PM; se pare ca ai casuta full
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google