Unde Fac Scoala De Soferi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unde Fac Scoala De Soferi?

    Peste aproape 2 luni , implinesc 18 ani , si vreau sa dau de permis,dar am o nelamurire la ce firma?(preturile sunt cam la fel pentru logan diferenta 50-max100lei)...Ar fi o variata unde a facut varul meu , la un instructor privat la costat 800lei, venea cu el la examen,inainte de examen a mai facut o sedinta etc(adica nu la uitat complect,dupa ce a luat bani) masina ar fi un logan 1,4 destul de nou......Si tot aicea as vrea sa va zic diverse aberati despre instructori....care nici ei nu stiu cum e mai bine , dar sunt "profesori".
    sigpic

  • #2
    eu acuma m-am bagat la o scoala...singura scoala din bv care are simulatoare pentru testul teoretic ca la politie. maine am psihologicul
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • #3
      salutare ..... si eu incep scoala ;) am pe cineva de nota 10 cere 800 ron pe logan 1,5 . mai era varianta BidiTrans 640 ron pe skoda octaiva am un coleg de clasa care face si cica e OK
      Interactive Design Lights & Sound <- click

      Comment


      • #4
        deci daca atata il costa pe octavia, e clar ca masina aia e mai coaja ca ligheanele noastre
        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

        Comment


        • #5
          Originally posted by GOLAN91 View Post