Raliuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Raliuri

    Careva dintre forumisti interesat/pasionat de raliuri ? Raliuri mai vechi si mai noi, vise, realizari, sperante...discutii, in general...eu unul consider raliul o forma de motorsport superioara formulei unu ca spectaculozitate; la un moment dat a fost si tehnologic pe-aprope, daca nu chiar peste...ma refer la perioada mea preferata din istoria raliurilor, grupa B (1983-1986), cea mai salbatica forma de raliu ce-a existat sau va exista vreodata.
    Last edited by SUPERCAR; 26 November 2007, 12:52.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

  • #2
    E mai complicat la raliu decat la formula 1,cred eu,pt ca apare varietatea de relief,conditii meteo pe cand la formula 1 ruleaza doar pe asfalt,e adevarat ca-i mai prinde ploaia si pe aia si cu o masina de puterea uneia de formula 1 nu-i simplu,banuiesc...
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #3
      nu are nimeni filmulete cu liniute de loganuri...?....dak da puneti si voi un link saa vada si ochii mei....ca pe youtube....nu prea am gasit mare lucru....
      0.9 tce SL plus

      Comment


      • #4
        bah nene, aici e vorba de raliuri nu "liniute" cu loganuri ce mama dracului)

        Comment


        • #5
          "liniuta" nu intra la categoria raliurilor. aia e mai degraba categoria nfs liniuta e un fel de concurs pt aia care nu-s in stare sa conduca la raliu si simt nevoia sa se arate si ei cumva lumii... mai era unu' mare in f1 (hakkinen) care in majoritatea curselor stia sa mearga tare numa pe drum drept, si numa cu o masina net superioara celorlalti. dar sa revenim la raliuri...
          Originally posted by D-FENS
          E mai complicat la raliu decat la formula 1,cred eu,pt ca apare varietatea de relief,conditii meteo pe cand la formula 1 ruleaza doar pe asfalt,e adevarat ca-i mai prinde ploaia si pe aia si cu o masina de puterea uneia de formula 1 nu-i simplu,banuiesc...
          sa faci formula 1 prin padure, pe norori, aia e soferie, nu sa alergi cateva zeci de ture dupa safety-car daca da ploaia, sau mai rau, sa nu se tina cursa ati vazut vreunul raliuri cu safety-car ? toata stima pt aia care conduc si pe altceva decat asfalt si altceva decat un monopost.
          Last edited by Seba; 23 November 2007, 00:18.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            csebalyn,ce parere ai de LeMans?
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • #7
              le mans e ok, mai ales cursele de prototipuri...interesant ce propui tu acolo... poate se gasesc si altii sa dezvoltam ideile...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Mi-a ramas in memorie faza cu cei de la Mercedes care au trebuit sa dea jos vopseaua de pe masini pt ca erau prea grele(2 kg in plus) si de atunci culoarea celor de la Mercedes este argintiu,culoarea masinilor Mercedes inainte de a fi vopsite.Eu cred ca Le Mans e mai mult decat o cursa,aici toti sunt solicitati la maxim,masini ,mecanici,piloti si ceilalti care sunt pe langa ei,o mare provocare a tot ce-nseamna mecanica si maiestria pilotajului,adevaratul pilotaj.Scuze daca m-am cam lasat dus de val...
                Last edited by D-FENS; 24 November 2007, 00:36.
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • #9
                  d-fens, cuym ar fi ceva de genul le mans cu masini de raliu, pe macadam, nu asfalt ? le mans e cursa de anduranta si intr-adevar acolo se vede calitatea unei masini. banuiesc ca de aia nu castiga super-calitatea japoneza: honda, totoia, mitsubushu si alte jafuri cu motoare de mobra de 20000rpm si care suna ca un piaggio care-a luat o doza de extasy... ct despre mercedes, regulile, domnule, sunt reguli si tre' respectate de toti de aia audi a fost descalificata din raliul greciei cand in loc de 4 faruri a avut doar 2 si in celelalte gauri au tras tubulatura pt racire...plus ca aveau radiatoarele in portbagaj, si nu mai semana, dom'le, masina de curse cu aia de strada FIA cu regulile lor...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    LeMans pe macadam ar fii tare de tot,nu m-am gandit la asta pana acum si nu stiu cate firme auto s-ar baga la asa ceva.Costurile cred ca ar fi destul de mari.
                    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                    Comment


                    • #11
                      ma asteptam csebalyn sa faci topicul asta, cit priveste perioada ta preferata asa a fost masinile de raliuri erau egale cu cele de f1, dar regulamentele fia se mai fac si dupa interesele producatoriilor de masini.
                      ca masina de raliu mie unul m-ia placut Lancia Delta Integale.
                      si cursele de anduranta sunt mai frumoase decit f1, oricum fiecare gen de curse are specificul ei.
                      raliul Dakar = LeMans, in cea ce priveste anduranta.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by iooon_cug
                        nu are nimeni filmulete cu liniute de loganuri...?....dak da puneti si voi un link saa vada si ochii mei....ca pe youtube....nu prea am gasit mare lucru....

                        am postat eu la sectiunea filmulete.
                        sigpic........restul e NoSpeedLimit

                        Comment


                        • #13
                          @ gabriel: cata dreptate poti sa ai...dakaru si raliul safari cred ca-s peste le mans. deosebirea e ca masinile nu functioneaza 24h/24h, dar ca si stress mecanic, ala din dakar cred ca e net superior celui de la le-mans.
                          lancia delta integrale e fost o masina foarte buna. si inca mai e. dpdv al statisticilor, delta integrale e clar cea mai buna masina de raliu din toate timpurile. 6 ani consecutiv campioana mondiala...fortata sa se retraga, ca sa mai castige si altii...cam ce se intampla in f1, totul e sa ai spectatori, sa incasezi bani...marea porcarie facuta de fia si bernie ecclestone...au anulat grupele b si s ala mondialului de raliuri, ca devenise riscant de spectaculos si riscant ca desfasurare si incepea lumea sa nu mai fie interesata de f1. de ce tot ce poate face concurenta formulei 1 este oarecum "linistit" prin decizii fia? pt ca bernie vegheaza asupra noastra si banul dicteaza. pacat ca s-a ajuns si-n motorsport la chestiile astea...
                          daca iti place lancia integrale, vezi aici ce poate inca masina aia:
                          http://www.pailix.at/index.htm?http:...eug_pailer.htm
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Paris-Dakar rules. Mi-ar place sa particip si eu numai pentru placerea de a merge atatia km. Nici nu m-ar interesa pe ce loc as iesi.
                            Cum il chema pe pilotul roman care a iesit campion in anii 30 (nu la Paris Dakar)?
                            Last edited by Cristi_LCD; 26 November 2007, 12:53.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #15
                              ca sa participi la paris-dakar iti trebuie ceva banuti daca nu insel cam 50 000 euro te ajunge toata afacerea

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google