Dragracing Bucuresti 19Mai 2013 By Legal Racing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #2
    Sper sa fiu prezent ca decand nu am mai vazut niste liniute.

    Ce frumoase erau cursele de pe Vitan.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      o sa fie si mai frumos si poti sa te si inscrii daca vrei

      Comment


      • #4
        Nu vreti o etapa Logan, o cupa logan facuta doar pentru Logan?

        Comment


        • #5
          Ar fi perfect daca se poate

          Comment


          • #6
            Crezi ca nu s-ar fi inscris la cursa de duminica dar ar fi vrut lumea? Atat timp cat se vor cere bani pentru inscriere nu vor fi prea multi.

            Avand in vedere ca nu prea gasiti locatii pentru toata lumea ce locatie ai propune pentru acest eveniment? China Town cred ca am observat cu totii ca e departe de a fi o pista pentru acest sport.

            Comment


            • #7
              .. eu nu am fost in buc ,participam si eu...

              Comment


              • #8
                Originally posted by VAMPY View Post
                Ar fi perfect daca se poate
                Sigur se poate, important este sa se doreasca.

                Originally posted by o8MeLC View Post
                Crezi ca nu s-ar fi inscris la cursa de duminica dar ar fi vrut lumea? Atat timp cat se vor cere bani pentru inscriere nu vor fi prea multi.

                Asta este totul costa si organizarea noastra costa deci in mod obligatoriu are sa fie taxa de inscriere si probabil de acces.

                Avand in vedere ca nu prea gasiti locatii pentru toata lumea ce locatie ai propune pentru acest eveniment? China Town cred ca am observat cu totii ca e departe de a fi o pista pentru acest sport.
                Nu pot sa cred ca spui asta. Locatia este perfecta pentru logan si se pare ca doua grupe au fost dominate de doua Loganuri. Sigur daca vorbesti de la bordul unui Corvette situatia de mai schimba si aderenta, geometria pistei sunt putin depasite insa pentru loganuri este geniala locatia.

                Originally posted by VAMPY View Post
                .. eu nu am fost in buc ,participam si eu...
                Data viitoare ar fi interesant sa vi sa vezi cum stau lucrurile sau cine vrea oricum poate vizita oricand locatia.
                Conectează-te la Facebook şi începe să postezi şi să iei legătura cu prietenii, cu familia şi cu cei pe care-i cunoşti.


                Dacia Logan bate Bmw pisicuta Legal Racing China Town 1080p HD
                Last edited by RACINGCODE; 22 May 2013, 09:29. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  s-au plans si cei cu logan ca pierdeau aderenta, poate cu bicicleta nu pierzi aderenta acolo.

                  A zis omul clar ca suprafata era ca in parcarile din supermarket.
                  Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                  Comment


                  • #10
                    E departe de a fi perfecta pentru astfel de intreceri. Eu am fost baiatul de la grupa A si pe 1 si 2 rupeam aderenta exact ca pe ud. Pe sosea nu rup niciodata aderenta pe treapta 2... deci e o diferenta mare.
                    Si cea mai mare problema va fi de taxa, pnetru ca nu vor da.

                    Comment


                    • #11
                      Asa este aderenta nu este suficient de mare, dar e lafel pentru toata lumea.
                      Vom analiza ce posibilitati reale sunt pentru cresterea aderentei.
                      Primul artificiu care se face in astfel de situatii tine de presiunea din pneuri. Aceasta trebuie scazuta progresiv si daca se poate sa se utilizeze anvelope adecvate cu o suspensie excelent setata.

                      In ce priveste costurile, cheltuielile trebuiesc acoperite, iar aceasta a fost o etapa ieftina daca discutam de aeroport pentru Bucuresti sub 250RON nici sa nu te gandesti.
                      Attached Files
                      Last edited by RACINGCODE; 22 May 2013, 20:19.

                      Comment


                      • #12
                        Iti dai seama ca la 250 de lei vor fi standardele mult mai ridicate. Nu vreau sa o iei in nume de rau dar as vrea sa iti spun si eu niste "probleme" observate de mine care am venit pentru prima data la acest gen de curse ca participant.
                        Sa se incerce sa se respecte ora la care s-a scris in regulament, s-a spus ca inscrierile incep la 8:30 si cred ca pe la 9:30 s-au inceput, sa se ceara copie dupa permis, talon, asigurare, sa se faca inspectie macar o inspectie vizuala a masinilor, anvelope si frane, inainte de inceperea curselor sa se faca sedinta tehnica in care sa ne fie explicat semaforul si cum se va desfasura concursul, tura neeliminatorie, tura eliminatorie, cand ni se vor spune timpii si cum sunt acestia calculati(timp de reactie...) Asteptarea terminarii turei celor din fata si declararea castigatorului la statie (cu timpul aferent)inaintea plecarii urmatorilor participanti.
                        Un plus, din punctul meu de vedere ca am fost direct implicat, este ca s-au lasat grupele chiar daca nu s-au inscris minimum 6 participanti si chiar au fost premiati (sincer nu ar fi stricat si acel ulei doar ca ma multumesc si cu ce am primit doar ca am vazut ca si altii nu au primit).

                        Comment


                        • #13
                          Premiile au fost cele pe care le-am primit sa le dam de la Motul.
                          Testarea dyno a fost data la fiecare castigator.
                          Inspectia tehnica s-a facut aleatoriu iar in timp ce se inscriau masinile cineva venea si le inspecta vizual, importanta fiind caroseria rotile... unde au fost dubii s-au ridicat capotele.
                          Am sa te rog sa imi dai exemplu de o masina incadrata gresit daca sti asta.
                          Sunt multe probleme de pus la punct asa este la prima etapa pe o locatie noua. Pe schite este una iar cand cursa prinde viata totul e ca un organism viu si are alte caracteristici.
                          In continuare vom pastra acea locatie si cum am spus ne gandim si la altele.
                          Pe langa curse de accelerare ne gadim si la alt gen de curse, indemnare, slalom, freestyle..., in aceeasi incinta dar pe alta zona a locatiei.

                          M-am gandit sa astept sugestiile voastre concise.
                          Ma refer la posibilitatea organizarii unui eveniment dedicat acestui site pe care sunt si eu de cativa ani.
                          Ce fel de activitate sa fie, cat sa dureze, cat sa coste...
                          Last edited by RACINGCODE; 23 May 2013, 18:29. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Castigatorul clasei A astazi a intrat in posesia premiului.
                            Testarea dyno a fost efetuata si binus a primit si o testare 0...402m pe dyno.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google