GPL. De Care, Unde?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GPL. De Care, Unde?

    Salutare, domnilor!
    Aş dori să montez o instalaţie GPL pe maşina personală. Unde recomandaţi montarea uneia (evident, în Brăila) şi care ar fi alegerea cea mai bună până-n 27-28 de mil.? Exclus APAN, am jurat să nu mai calc pe-acolo.
    Aş aprecia orice părere avizată. M-ar interesa o instalaţie cât mai fiabilă, cu revizii cât mai rare şi uşor de întreţinut (financiarmente vorbind)
    Mulţumiri anticipate!
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

  • #2
    Salut,
    Nu stiu daca este o idee buna sa montezi in Braila. Sunt doar cativa mecanici care se plimba de la un service la altul. Eu cand am montant instaltia era un service pe Str. Grivita care ulterior s-a mutat pe Sos. Rm. Sarat vis a vis de Selgros, in spatele benzinariei. Si dupa cum spuneam si mai sus, am montat o instalatie LR (Landi Renzo) si mi-au montat-o gresit lucru care a dus la distrugerea a 2 injectoare de gaz, pretul unui injector fiind 300 Lei. Nu a fost prea placut, insa acum au aparut si rampe de injectoare compatibile care fac treaba destul de buna.
    Mai bine ai incerca pe la Buzau, am inteles ca este un service pe langa Vernesti care lucreaza destul de bine.
    ASIGURARI ONLINE 24h - oriunde in RO : RCA + CASCO + LOCUINTE

    Comment


    • #3
      Da, la Vernesti am auzit si eu ca e cel mai bine. Vezi feedback pe forum (sunt mai multi bucuresteni care au fost acolo).
      sigpic

      Comment


      • #4
        Mulţumesc. Migrând pe topicul despre GPL, am decis deja să merg la Verneşti pentru un BRC 24.11. Joi sunt programat.
        Se poate şi închide.
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • #5