GPL. De Care, Unde?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GPL. De Care, Unde?

    Salutare, domnilor!
    Aş dori să montez o instalaţie GPL pe maşina personală. Unde recomandaţi montarea uneia (evident, în Brăila) şi care ar fi alegerea cea mai bună până-n 27-28 de mil.? Exclus APAN, am jurat să nu mai calc pe-acolo.
    Aş aprecia orice părere avizată. M-ar interesa o instalaţie cât mai fiabilă, cu revizii cât mai rare şi uşor de întreţinut (financiarmente vorbind)
    Mulţumiri anticipate!
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

  • #2
    Salut,
    Nu stiu daca este o idee buna sa montezi in Braila. Sunt doar cativa mecanici care se plimba de la un service la altul. Eu cand am montant instaltia era un service pe Str. Grivita care ulterior s-a mutat pe Sos. Rm. Sarat vis a vis de Selgros, in spatele benzinariei. Si dupa cum spuneam si mai sus, am montat o instalatie LR (Landi Renzo) si mi-au montat-o gresit lucru care a dus la distrugerea a 2 injectoare de gaz, pretul unui injector fiind 300 Lei. Nu a fost prea placut, insa acum au aparut si rampe de injectoare compatibile care fac treaba destul de buna.
    Mai bine ai incerca pe la Buzau, am inteles ca este un service pe langa Vernesti care lucreaza destul de bine.
    ASIGURARI ONLINE 24h - oriunde in RO : RCA + CASCO + LOCUINTE

    Comment


    • #3
      Da, la Vernesti am auzit si eu ca e cel mai bine. Vezi feedback pe forum (sunt mai multi bucuresteni care au fost acolo).
      sigpic

      Comment


      • #4
        Mulţumesc. Migrând pe topicul despre GPL, am decis deja să merg la Verneşti pentru un BRC 24.11. Joi sunt programat.
        Se poate şi închide.
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • #5
          esti hotarat ? costa un injector de brc(100 Eur si cu rugaciuni sa te tina 150.000) cat o rampa intreaga de injectoare valtek de la un tomasetto (la 80-100 de mii poate le schimbi, sau exista chit reparatie 80-lei toate4) ...
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            Da, sunt foarte hotărât.

            Vorbe. Unii cu tomasetto se laudă că-i ţin injectoarele câte 100 mii de km, deşi ele se cam duc după 30-50 de mii, iar astea de BRC, care-s, oarecum, garantate de producător 500 de mii, cică se duc la 100 de mii. Braşoave de pe forumuri, iar eu îs cam trecut de vârsta la care să pun botu'.
            Am ales BRC pentru:
            - stabilitate,
            - fiabilitate,
            - calitate.
            Restul e folclor.

            PS: un injector INO3 e 330 lei.
            PPS: oricum, tomasetto ar fi ultima dintre alegerile pe care le-aş face.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • #7
              Bafta multa, cu siguranta nu ai facut o alegere proasta insa dupa parerea mea e cea mai scumpa dintre toate pe care le-ai fi putut lua in considerare.
              Stabilitate, fiabilitate, calitate - nu vad ce diferenta este intre un tomasetto stag4 si un brc la criteriile puse de tine, absolut niciuna.
              Nu sunt expert, dar in putina mea experienta avuta cu masinile gpl nu am avut nicio problema cu nicio instalatie. In prezent am pe logan tomasetto stag200 de ~2 ani si 30 mii km, o singura data am schimbat filtrele si reglat harta injectie; nimic schimbat, nimic reparat. Vom vedea de aici inainte cum va fi jocul.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #8
                Eu am un prieten taximetrist are 250000 km pe gpl cu instalatie tomasetto stag 4 si nu are probleme acuma fiecare alege ce vrea.

                Comment


                • #9
                  Mersi, sunt sigur că am făcut alegerea potrivită, mai ales că nu-mi place să şurubăresc la reglaje. Alţii care recomandă Stag sau Landi Renzo, cred că toţi ne dorim asta. Ei, bine, eu îmi doresc o instalaţie fiabilă şi stabilă dpdv al reglajelor. BRC corespunde acelor doleanţe. Şi n-o spun eu, au spus-o alţii mai în temă decât mine.

                  Discuţia iniţială am purtat-o aici, după ce am văzut că nu răspundea nimeni pe acest topic. Evident, m-am mai şi documentat între timp.
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • #10
                    Sa dai o recalibrare si o verificare de harta la fiecare schimb de filtre nu inseamna ca surubaresti la ea, e doar o intretinere. Sa fi sigur ca si la brc cand se va face revizia va revedea parametrii pentru ca unele piese capata tolerante si atunci va fi nevoie de reglaj. Nu te gandi ca se apuca de scobit cu surubelnita prin ecu gpl.
                    Oricum tomasetto, brc, landi renzo ultimele modele sunt suficient de fiabile.
                    E euro4 masina ta ?
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #11
                      Se continua aici.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google