Modificari Motor (cluj)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modificari Motor (cluj)

    are cineva ax cu came modificat montat pe masina sau a auzit cineva ca se fac axe si pt logan???
    se simte cineva in stare sa mestereasca niste unghiuri acolo??
    DACIA - CJ 58 ARD

  • #2
    Stiu pe cineva cu axa modificata pe logan 1.4.Din ce spunea el pe stand fara axa avea 88 cp si cu axu undeva la 94.Conteaza mult si electronica.Inainte sa iti iei cauta o firma de cip tuning care iti poate face un soft compatibil cu axa.
    http://www.***********.ro/lt/items/v..._axa_came.html
    AG 16 Y M A

    Comment


    • #3
      Cristi_xp stie ce si cum. Vb cu el ca iti zice exact de unde iti poti cumpara facute k-lumea nu pe incercate, nu mai stiu pretul undeva intre 200-300euro daca tin eu bine minte. Soft ti-ai facut la dimsport pana la urma?

      Comment


      • #4
        pai xp tot de la catcams si-a luat. si parca 350 de oiro a fost...soft inca n-are.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Axa cu came nu este suficienta.
          Mai este necesara roata dintata a axei sa fie reglabila,injectoare cu debit marit si pompa de benzina aferenta,apoi obligatoriu o resoftare .
          Pentru un plus accelerare o usurare a volantei ar fi benefica.

          Comment


          • #6
            esti convins?
            la ce sa pui injectoare cu debit marit? vezi pe site-ul bosch cat duc injectoarele de logan si-o sa fii surprins ca nu trebuiesc schimbate. duc suficient in pluis de cat merg in functionare normala. pompa de benzina si injectoarele cu debit marit pot fi compensate din soft, timpi de deschidere mai mari la injectoare si iaca ai cata benzina e nevoie. roata dintata reglabila nu trebuie, axa de catcams ar canalul de pana facut sa obtii exact unghiul din datasheet punand pur si simplu axa pe motor, cu pinionul original al distributiei. nu uita ca loganul n-are vvt. iar daca ai vvt, nu-ti trebuie axe cu unghiuri mari, ca jonglezi din vvt timpii de cama. cu volanat usurata ajungi sa-ti urasti masina daca mergi in oras. intreaba-l pe xp cum (nu) trage masina lui decat dupa 1500rpm. soft trebuie, ca se schimba debitul de aer si trebuie recalibrat softul sa pastrezi afr-ul la aprox aceeasi valoare ca la axa stock pe toata plaja de turatii. la logan, in principiu, schimbi axa si resoftezi, cam atat. din cei cu care am vorbit, nu vrea nimeni axe cu profil rally, toti au zis ca se multumesc cu profile street, deci sub 300 de grade. ori pt aia chiar si catcams spune ca doar softul trebuie schimbat, restul se potriveste la fix pe axa lor.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Xp are volanta usurata si axa?sau doar axa cat cams?Am inteles ca la volanta ar mai fi o problema cu frana de motor...care va deveni aproape inexistenta dupa usurare.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #8
                doar axa. la restul motorului n-a umblat. ma rog, singura chestie la chiulasa e ca a lustruit-o dupa ce a schimbat garnitura, dar nu polizari de-alea barbare, de la 0.2mm in adancime, doar polish de suprafata, sa-i refaca planeitatea. operatie normala la schimbatul garniturii de chiulasa, pana la urma...
                volanta usurata nu stiu in ce sens modifica frana de motor. motoarele dizal cu valante mari cam nu prea au frane de motor, ma gandesc ca o volanta usoara accentueaza frana de motor. astia la raliuri oare de ce usureaza volantele? zic si eu, ca nu stiu sigur. nu m-am documentat pe treaba asta, m-am documentat doar ca volanta usoara ajuta acceleratia pe reprize.
                Last edited by Seba; 28 July 2009, 16:27.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Cu toate ca si tie (Raduc) iti place cum suna 1.8 16v 137cp stock, nu prea e pont sa-l pui pe logan. Are suportii de motor prinsi jos pe lonjeroane si la reno 19 lonjeroanele sunt unde e cadru motor la noi.
                  Cand usurezi volanta turatia nu mai revine la fel de usor la relanti si e chiar posibil sa stea mai turata, depinde cat iei din ea. Iti dai seama ca daca la relati revine mai greu sau sta undeva pe la 1500 rpm e destul de logica treaba cu frana de motor, adica nu prea mai e, cel putin in ture joase.
                  Last edited by Bibi; 4 August 2009, 01:03.

                  Comment


                  • #10
                    "Usurarea volantei isi face simtita prezenta mai mult in treptele 1 si 2,foarte putin in 3. In celelalte, efectul este nul.
                    In combinatie cu un vibrochen usurat, motorul se tureaza mai repede si mai mult, dispare frana de motor, inertia piesele in miscare este mai mica.
                    Efectul se face simtit mai mult in treptele 1 si 2. Frana de motor e cam inexistenta, trebuie schimbat stilul de condus."
                    Cam asta am gasit eu despre usurarea volantei.De cost..cica maxim 150lei daca te duci cu ea data jos.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • #11
                      numai ca usurarea trebuie facuta din mai multe treceri pe strung, in pozitii diferite de prindere. si daca e sa faci totul "by the book", trebuie musai sa-i faci echilibrare dinamica dupa usurare. ori de echilibrare nimeni nu povesteste nimic. pt ca nimeni nu o poate face. doar la fabrica...ma rog, la o usurare de bun simt se poate sa nu fie nevoie de echilibrare.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        O firma de tuning din Bucuresti stiu sigur ca face, cu initialele MT.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google