Probleme Aeroterma Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Aeroterma Logan

    salut.. am si eu o problema la golanu meu ... din cauza unui eveniment neplacut... masina a stat in service.. inainte de accident.. mergea aeroterma.. chiar folosita de mine cu o seara inainte la viteza 2 pe cald... astazi cand am scos-o din service... si acuma seara sa dau drumu la caldura in masina.. nu mai mergea.. imi poate spune cineva de la ce ar putea fi ? .. specific ca sigurantele sunt bune.
    ..::[ Viata are PRIORITATE ]::..

  • #2
    Apropo la ce service ai fost? Acum sunt mai multe posibilitati ori e infundat caloriferul, ori nu e facuta aerisirea la instalatie sau incerca sa vezi daca nu cumva e sarit cablul ( e exact ca cablul de frina de la bicicleta) de la butonul de reglare al caldurii din masina.
    Daca ar fi sigurantele duse nu ar mai porni deloc aeroterma.

    Comment


    • #3
      nu porneste aeroterma deloc .. indiferent pe ce treapta de viteza dau ... sigurantele sunt bune ca le-am verificat..am desfacut si plansa de bord unde este butonu .. mufele din spatele lui sunt bune ...

      despre ce cablu spui ca ar fi vorba .. ? si unde il gasesc ? poate e sarit cablu respectiv si de asta nu functioneaza butonul de reglaj al vitezei de la aeroterma.

      Ps: la Rapid Service din copou ..
      ..::[ Viata are PRIORITATE ]::..

      Comment


      • #4
        AA eu prima data am inteles ca aeroterma merge insa nu-ti baga caldura dar daca zici ca nu mai merge deloc atunci e problema electrica....

        Circuitul electric pentru aeroterma functioneaza in felul urmator:
        - ai o siguranta F39 (e pe plus dupa contact) care alimenteaza comamda aerotermei (butonul pentru treptele 1,2,3,4)
        - mai e o siguranta F35 care e pe plus permanent si alimenteaza printr-un releu AEROTERMA.

        Verifica dacă ti-au cuplat mufa la aeroterma....te bagi sub bord și vezi daca e conectata mufa la aeroterma iar daca e cuplata asigurate ca pe F35 ai tensiune cu cheia scoasa din contact. Daca nu are tensiune înseamna ca ai siguranța arsa din cutia de sigurante de la blocul motor.

        Daca ai tensiune pe mufa (de sub bord) care alimentează aeroterma atunci iți dau o veste proasta ca e dus (sau ți l-au schimbat în service) motorul de la aeroterma
        Last edited by usr1; 28 October 2011, 12:22.

        Comment


        • #5
          ms pt ajutor

          am luat la masurat tablou de sigurante.. si totu era ok ... m-am uitat la aeroterma .. erau intacte suruburile si mufa si tot .. deci nu a umblat la ea ... dupa care m-am uitat la releiele de langa baterie ... si cand am scos masca.. era unu sarit si s-a rezolvat problema :P

          PS: ms inca o data pt ajutor
          ..::[ Viata are PRIORITATE ]::..

          Comment


          • #6
            am si eu o mica problema cu aeroterma, doar pe nivelul # imi fluiera, prima data cand a inceput eram in bucuresti si am crezut ca fluiera vreun "bascos", dupa aia mi.am dat seama ce fluiera, ce ar putea fi?
            sigpic

            Comment


            • #7
              Mizerie in aeroterma, daca te pricepi da bordul jos si curata ventiloatorul ca altfel nu prea ai cum sa rezolvi problema.

              Comment


              • #8
                ok, o sa incerc, multumesc de idee!
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Deoarece avem un topic "baza" intr-o arie corecta (Probleme Tehnice), acesta se inchide aici si se continua la
                  Defectiuni Aeroterma
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google